Kapitola štvrtá

252 18 4
                                    

StephanieB89
V prvom rade sa Ti chcem poďakovať a táto kapitola patrí tebe ako srdečné poďakovanie! Táto žienka mi vytvorila obálku knihy. (Už spomínané na mojom profile)

Neľutuj mŕtvych, Harry. Ľutuj živých a obzvlášť tých, ktorí žijú bez lásky."
Albus Dumbledore, J. K. Rowling -Harry Potter

Kapitola štvrtá

MINULOSŤ - 6rokov späť
,, Dobré ránko. " Prednesiem, keď vstúpim do kuchyne v tmavo-modrých džínsoch a bielej košeli.
,, Dobré. "Povie mi po bozku Lukas, keď sa odtiahne.
,, Dáš si raňajky? " Spýta sa a ja prikývnem.
,, Kam sa chystáš, myslel som, že ostaneš dnes doma. "Povie a zahľadí sa mi do očí.
,, Musím si niečo vyriešiť a potom som celá tvoja. "

,, Vyzdvihnem ťa, napíš mi adresu. " Povie mi, keď nakladá riad do umývačky.
,, Netreba, prídem a spravíme si pekný deň. "Poviem radšej.
,, Ale ja chcem, musím sa predsa postarať o svoju snúbenicu. " Povie mi a začne ma obsypávať bozkmi.,, Naozaj musíš ísť? "šepne mi pri uchu a neodťahuje sa.
,, Áno, prepáč. " Dám mu pusu do kútiky úst, odťahujem sa a hneď ako sa idem obúvať započujemel mrnčanie.
,, Zanedbávaš ma. "Zatiahne a kráča ku mne.
,, Nie! Stoj! " Poviem mu a on sa mierne zamračí v nechápavosti.,, Ak sa priblížiš neodídem a ty to dobre vieš, sľubujem, že hneď ako budem môcť ti napíšem adresu. "Poviem mu a otváram dvere.
,, Volala si si taxík? "
,, Nie, chcem sa prejsť a navyše.. Potrebujem si prevetrať hlavu, rozmýšľať a tak.. Nemám to ďaleko, potom ti napíšem a môžme zájsť na obed."poviem a odchádzam.

SMITH CLINIC
Prečítam názov na budove, do ktorej vchádzam.
,, Dobrý deň, doktor Smith by ma mal čakať na desiatu, Petersonová. "Poviem recepčnému.
,, Áno, nahlásim Vás a vy môžte ísť slečna Petersonová, poschodie 5, dvere 24 ako vždy."
,, Ďakujem. "Poviem a mierim výťahom.

,, Ahoj, čo ty tu? " Spýta sa má zrazu po mohol boku Joshua, keď nastupujem do výťahu.
, Ahoj, ani som si ťa nevšimla. "Usmejem sa ne neho a pokračujem,, Ale vieš a ako zase nejaké zdravotné veci a ty? " Spýtam sa pre zmenu ja.
,, Idem len pre lieky Layle."povie.
,, Oh, takže ty si milovaný, dobrý bratček? "
,, Už to tak vyzerá"zasmeje sa a vystupuje na 4 poschodí a ja som za to rada, ako dobrý kamarát Lukasa by mu hneď povedal kam idem.

,, Ahoj, veď vieš ako to chodí.. Ľahni si a pozrieme sa ako sa má malé. "Povie mi Ben, doktor Smith, ala, môj nabijač v 19(dokým nezistil, že som zadaná a prestal sa snažiť), ala môj chlap na neho stále žiarli a ja nechápem prečo.

,, Dobre, vyzeráte byť obaja v poriadku, vytlačíme ti fotku mamička, áno? " Povie mi milá, postaršia sestrička.
,, Pôjdem ešte na čaj, nepôjdeš so mnou? "Spýta sa má ešte Ben.
,, No, neviem. Pôjdeme s Lukasom na obed a tak.. " Rozmýšlam..
,, Ale, veď pol hodinka ešte nikoho nezabila, len si nájdem niečo na seba a hneď vyrazime. "Povie mi a hneď si vyzlieka plášť a hľadá si bundu.
,, Tak čo, otecko už vie, že je otecko? " Spýta sa ma, keď nastupujeme do výťahu.
,, Až dnes, plánujeme si urobiť pekný, spoločný večer. "Poviem s úsmevom.
,, Bude rád, bude šťastný. Viem to, miluje ťa. Naozaj ťa miluje. " Povie mi a výťah zastavuje, my vstupujeme, a keď pred budovou uvidím Lukasa s úsmevom od ucha k uchu, ktorý ho hneď prejde, keď má zbadá s Benom.
,, Tak ehm.. Ja asi na ten čaj nepôjdem."poviem a lúčim sa objatím, našťastie nič nenamieta pretože dobre vie, aký žiarlivý Lukas je.
Keď prídem k nemu a chcem ho objať, odstúpi a vydá sa na miesto vodiča, čo ma naozaj zabolí, ale jediná možnosť, ktorú mám je tá, že si nasadnem k nemu na miesto spolujazdca.
Keď naštartuje a zaradí sa do premávky panuje medzi nami ticho.

,, Bol som v obchode a stretol som sa s Joshuom, povedal, že si šla k doktorovi kvôli zdraviu, bál som sa a tak som šiel za tebou, ale keď som videl za tebou Bena, hneď mi bolo jasné, že si tam nešla kvôli sebe. "Povie a stále má nevyčítavý výraz.

,, Nie je to tak, ako si myslíš. " Poviem mu a chcem pokračovať, ale preruší ma.
,, Nie, hovorím ja. Veril som ti, aj keď mi hovorili, že s tebou byť nemám, že mi ublížiš, ale nie ja kokot som ťa tak moc miloval, že som im neveril, človek sa môže čudovať prečo so mnou nechceš skočiť do baru, bola si s ním, že? Celý ten čas, keď ja som šiel  niekde s chalanmi a ty si mi tvrdila, nech idem aj bez teba, pretože ti nie je dobre. Celý čas si ma kurva podvádzala. Ja tomu neverím. Kurva. A stále si pri tom hovorila, že ma miluješ. Hovorila si mi to každý deň, nie je ti zo seba zle? "Hovorí a stále sa pozerá len pred seba a zviera volant.

A ja? Ja som bola ticho a z očí mi tiekli slzy. Neuverí mi, nie. To je Lukas. Tvrdohlavý a nedôverčivý v tých najhorších chvíľach. Povolí až keď vychladne. Ak by som mu povedala, že som tehotná, tak neviem čo by spravil.
,, Teraz si ticho? Všetci mali vlastne pravdu, že? " Povie mi a zrazu len tak zastaví. V strede cesty.
,, Vystúp, okamžite! Povedal som vystúp. "Kričí na mňa.
,, Kurva Lukas, pohni sa sme v strede premávky. " Poviem na neho stroho.
,, Vypadni!" Zakričí zrazu na mňa a ja pocítim bolesť a tým nemyslím len tú z pocitov. Zrazu ležím vyvalená a všetko má bolí. Hrozne moc.
Cítim pískanie v ušiach a nedokážem sa pohnúť.

,, Šš, dýchaj zhlboka. Viem, že to bolí, ale urob to pre mňa. "Šepkal mi chrapľavým hlasom, keď sme boli obaja spolu, pri sebe vyvalený, teraz už pri našom bývalom 'aute', ktoré bolo rozbité a pretočené. Ruka v ruke a on ma ešte tou svojou hladkal po dlani a snažil sa ma upokojiť tým hlasom, hlasom, ktorý som tak moc dobre poznala. Obloha nadomnou je tak moc zamračená, že sa z nej nedá vyčítať nič. Tak ako naša budúcnosť?
,, Ľúbim ťa. Vždy ťa budem milovať. Nech som bol akýkoľvek kretén, vždy som ťa miloval a vždy budem, nikto nevie čo bude ďalej, ale chcem, aby si vedela, že nech sa deje čokoľvek, vždy tu budem pre teba, pretože to sa pre ľudí, ktorých milujeme robí. Pomáhame im a milujeme. " Posledné slová citoval tie moje pár mesiacov dozadu, keď sme sa udobrovali po väčšej hádke. Pamätal si ich. Och, ako veľmi rada by som mu odpovedala, povedala mu, ako veľmi ho milujem, no nejde to. Niečo mi v tom bráni. Možno tá bolesť, ktorú cítim po celom tele.

,, Navždy budem stáť pri tebe. Sľúb mi, že nech sa deje čokoľvek, nech sa stane čokoľvek, vždy budeš pri mne a nezabudneš na mňa. Že ma budeš vždy milovať, pretože ja ti to sľubujem. "Povie chrapľavým hlasom a ja sa zmôžem len na stisknutie ruky. Sľubujem ! Poviem si v podvedomí a to už počujem sirény a vidím už len tmu. Toto je smrť? Za všetko môže to malé.

A tu už nepíšem flashback, pretože v minulosti sa bude pohybovať tento dej nejaký ten čas. Niektoré kapitoly budú ešte v minulosti. Neviem Vám povedať koľko, ale som skoro na celej desiatke a ešte som určite neskončila..
Ďakujem sa prečítanie

~Vaša M

You'll always be my Beth (ALWAYS)Where stories live. Discover now