„Chcela som perfektný koniec. Teraz som zistila, náročnejším spôsobom, že niektoré básne sa nerýmujú, a niektoré príbehy nemajú jasný začiatok, stred ani koniec. Život je o nevedení, potrebe zmeniť sa, prijať moment a využiť ho najviac, ako sa len dá, bez vedomia, čo bude nasledovať." - Gilda Radner
Kapitola jedenásta
, , Ahoj, už si v poriadku? Od tej večere si sa neozvala. " Spýta sa ma Katy v pondelok ráno.
,, Oh.. Prepáč, nebolo mi dobre a potom som mala nejaké vybavovačky ohľadom toho všetkého tu.. Veď vieš, prenájom a všetky tie papierovačky. Poviem frustrovane.
,, Nič sa nedeje.. Ja len.. Či sa na mňa nehneváš.. "
,, A kvôli čomu prosím Ťa? "Spýtam sa nechápavo.
,, Ja neviem.. Ja len.. Poznáme sa pár dní, no hneď sme si sadli a ja som vôbec neprotestovala, keď si odchádzala.. A celý večer som sa Ti vlastne vôbec nevenovala. ",, Pre Boha veď si tam bola s priateľom, je to pochopiteľné.. Bola by som rovnaká.. "Usmejem sa na ňu.. Nebola si s ním moja drahá. Zatiaľ čo ty si komunikovala vášnivo s rodinou, on ma nazval Beth.
,, A čo na neho povieš? Vieš.. Ešte keď ho poznáš.. Kristen mi potom rozprávala,ze ste sa kedysi poznali. Že ste starí známi.. Ten svet je naozaj malý čo? " Keby si ty len vedela, že ako malý ten svet je drahá.
,, To áno, Lukas.. Ehm.. Luka sa zdá byť milý.. Vieš, dlho som ho nevidela a nikdy sme neboli nejaký priatelia.. "Hahaha koho sa tu snažíš oklamať ju, či seba? ,, No vždy vyzeral rozhodne inak, ako sa správal. Bol vždy milý a pozorný. Bol aj cieľavedomí a nikdy by neublížil človeku, ktorého ľúbi.. Teda to sa o ňom hovorilo vždycky.. Ako hovorím, nepoznám ho moc dobre.. " Nevidela som ho 4roky, takže to zase nie sú až také klamstvá.,, A.. Ehm.. Čím sa živý? Aký je? Porozprávaj mi o ňom, porozprávaj mi o mužovi, ktorý Ti nasadil ten dráhy diamant na ruku. "Aj mne ho kedysi nasadil zlato.. A prepáč, ale ten môj bol omnoho omnoho krajší.
Katy mám naozaj rada.. Ale žiarlim.. Aaarghh.. Okej, naozaj žiarľim. No a? Je to normálna ľudská vlastnosť a ja sa chcem len dozvedieť, či si Lukas splnil všetko to, čo chcel, či sa stal tým mužom, ktorým vždy chcem byť.
,, Učí box. Nepovedala by si to, ale najmä deti. Miluje ich. Ale učí aj dospelých.. No vidíš vlastne.. Čo hovoríš na hodinu boxu zajtra po zmene?" Sakra sakra sakra... Prítomnosť medzi Lukasom a jeho terajšiou priateľkou? Sakra sakra sakra.
,, Jasné, nie som si na sto percent istá, ale ak mi do toho nič neskočí, tak určite! "Zaklamem.
,, No.. Dobre a teraz k ďalšiemu.. Presne ako si hovorila.. Je proste úžasný a pozorný, Bože, vieš čo je najkrajšie? Večer, keď si ideme ľahnúť spolu čítame knižku! Bože milujem ho! " Zaujímavé.. Som mnou čítať knihy nikdy nechcel. Chlapi vraj knihy nečítajú. Aj keď som ho veľmi prosila a prečítala, nikdy si so mnou neprečítal ani jednu stranu. Naďalej sa usmievam.
,, Bol to jeho nápad, ani neviem ako k tomu došlo, ale Bože už iba to o ňom hovorí, aký romantik je. Uf a tetuje... Nie, že by som niečo mala proti tetovaniam to vôbec. Bože, veď na ňom sú oh.. Také ohh.. Ale nemám rada, keď tetuje niekoho on.. Vieš občas len tak tetuje on, má to ako koníček, nikdy to nepochopím.. Kreslenie pochopím, ale čmáranie po druhých? " Milovala som, keď tetoval. Milovala som tú sústredenú tvár, obočie pritiahnuté k sebe a pery v úzkej jamke a so slovami 'zase ma sleduješ?'ma vždy vytrhol z toho pozorovania, no nie na dlhú chvíľu. O pár chvíľ som začala zase. Vec, ktorú som nenávidela na tom, keď tetoval boli ženy. Vedela som, že miluje len mňa, ale vždy som žiarlila ako správna partnerka? Či žena, ktorá ho milovala viac než čokoľvek alebo ktokoľvek niečo iné?
A čo sa týka boxu? Toto ma nesmierne potešilo. O tomto Lukas vždy sníval. Otvoriť si fitko a telocvičňu, v ktorej bude učiť ostatných. Ale učiť deti? Takže si k nim našiel cestu? Vždy mal rád deti.. Teda nie tak úplne, len tie, ktoré poznal. Myšlienka na vlastné? Tú vždy zahadzoval. Nebolo to ani tým, že bol mladý, bolo to tým, že ich jednoducho nechcel. Dával mi to dosť často najavo, pretože ja som po ňom vždy túžila. Možno to bol dôvod, prečo som pred ním tajila to naše. Znenávidel by ma? Myslel by si, že som vysadila antikoncepciu schválne. Myslel by si, že som ho oklamala. Že ho už nemilujem.
Pretože to bolo pre neho dieťa. Koniec našej lásky, koniec našich záväzkou. Koniec radosti.
Nikdy som nechápala prečo si to myslí, jeho rodičia mu neboli príkladom tohto. Jeho rodičia ho vychovali najlepšie ako mohlo, všetky štyri deti. Lukas si na to vytvoril názor sám. To bola vec, kvôli ktorej sa mi naša budúcnosť niekedy zazlievala a ja som ju nevidela poriadne.
NevNeviNevieNevNeviNeviem.
Prečo.
To.
Robím.Stojím pred veľkou sivou dvojposchodovou budovou s názvom 'Strong in your heart'.
Otváram veľké tmavé dvojité dvere, nachádzam sa v priestore, ktorý bude zrejme chodba, v celku luxusná chodba, načo je potrebné mať tak luxusnú chodbu na takéto účely? Nachádzajú sa tu len dve sedačky oproti sebe, obe rovnaké; sivotmavobiele, stojím na čiernej rohožke, na ktorej je napísané 'Welcome, be strong', oproti mne sa nachádzajú samootvarácie sklenené dvere, za ktorými je žena pracujúca za pultíkom recepcie, pultík je biely,vrch čierny, podsvietený bielymi svetlami.,, Dobrý deň, som slečna Petersonová a čakám tu na slečnu .. "Sakra! Zaseknem sa, aké má priezvisko? Sakra! Aké meno má napísané na dverách!? Sakra!
,, Ehm.. Čakám na slečnu Katy, snúbenicu pána Calvina. " Poviem a pokúsim sa o úsmev.
,, Dobrý deň, vítam Vás u nás, ste tu po prvýkrát však? "Usmeje sa na mňa ihneď a ja len prikývnem.,, Ospravedlňujem sa za slečnu Pierceovu, snúbenicu pána Calvina, ale tá dnes nepríde. Priala si, aby ste šli bez nej a odpustili jej dnešok. Prajete si ísť do boxovacej sály alebo len čisto do telocviční? Vstup máte samozrejme zadarmo slečna Petersonová. " Povie mi milo. Sakra! Ja blbá sa na toto dám nahovoriť a ona nepríde! Sakra! Ale keď už som tu, tak sa na to teraz nevykašlem! Nevzdám sa!
,, Mohla by som oboje? Viete..najprv by som šla na zahriatie do telocvične a neskôr na box.. "
,, Samozrejme, pokiaľ mám správne informácie, v boxe ste začiatnočník? "Zahľadí sa na mňa s otázkou v očiach.
,, Nie tak úplne, niečo viem, ale bolo to už dávno čo som robila box. " Bolo dávno to, čo ma učil tvoj zamestnávateľ zlatko.
,, Dobre, v tom prípade k Vám bude zaradený tréner pre pokročilých. Pán Štraus k Vám bude zaradený o malú chvíľu. "Podáva mi kľúčik od mojej skrinky, ukazuje mi cestu do šatní .
,, Ďakujem.. Rebecca. " Prečítam z menovky, ktorú má na jej bielej košeli. S úsmevom má vyprevádza k šatniam.Posnažím sa kapitoly vydávať každý týždeň, čo vy na to? Aspoň pár mesiacov počas tejto karantény..
Majte pekný zvyšok dňa a dobrú noc.
YOU ARE READING
You'll always be my Beth (ALWAYS)
Romance°| DOKONČENÉ |° I'll always be your Beth •Príbeh začína Prológom, tak sa kľudne preklikni rovno naň• Strata pamäti nie je najhoršia. Horšia je strata lásky. Počkať, ale čo keď sa to spojí? Bolesť. Psychická bolesť je na každom kroku a rany z minulo...