Kapitola šiesta

220 19 2
                                    


Život je niekedy kurva nespravodlivý.

Kapitola šiesta

,, O hodinu je možné navštíviť Calvina. "Povie mi ráno doktor Drace a ja prestanem cítiť bolesť. Myslím len na to, ako uvidím jeho tvár. Tvár, ktorú ozdobovalo pár tetovaní, plné pery, s ktorými dokáže kúzliť, rozhádzané kučeri a dotetované, svalnaté telo Boha.

,, Lukas, láska. Som tu, som pri tebe. " Šepkám Lukasovi držiac ho za ruku so stekajúcimi slzami po tvári.
,, Ostaň so mnou, sľúbil si mi to, no tak láska... Prebuď sa, sľúbil si mi, že ma tu nikdy nenecháš samú. Milujem ťa láska. " A v tom sa okolo mňa rozozvučil stroj za strojom, do izby vtrhli doktori a začali ma odvádzať preč z izby.
,, Musím ho vidieť! "Začnem na nich kričať.,, Musím byť pri ňom! Prosím!! " Stále kričím s plačom.
,, Počkajte tu slečna. "Povie mi nejaká sestrička a po chvíli má ďalšia sestrička po 10minútach presviedčania odvedie do izby.

,, Mala by si ísť za ním ty. " Príde po nekonečnej pol hodine Teresa, tak na nič nečakám a aj cez tu bolesť sa čo najrýchlejšie snažím dostať za ním v spoločnosti s Terasou.
Pred izbou zastavíme a Teresa má upozorní.,, Nech sa stane teraz čokoľvek.. Ver!"povie a necháva ma prejsť dnu.
,, Lukas leží na posteli, keby nemal otvorené oči a nezaznamenal môj príchod povedala by som, že je rovnako mimo ako pred pár hodinami.
,, Lukas tak moc som sa bála, hrozne si mi chýbal, vedela som, že ma v tom nenecháš. Tak moc ťa ľúbim "Poviem a objímam ho, pri čom sa snažím moc netlačiť, aby to nezabolelo nás oboch.
,,Ehm.. Ďakujem? " Odpovie otázkou zvláštne. Prekvapene?
,, Deje sa niečo miláčik? "
,, Ehm.. Kto ste? "Spýta sa zrazu.
,, Naozaj Lukas? Hodinu dozadu si sa prebral a teraz už vymýšľaš blbosti? Ach ty si.." Povzdychnem si s úsmevom.
,, Prepáčte.. Ale ja naozaj netuším kto ste.. "Povie a otvárajú sa dvere, z ktorých sa vynorí Teresa.
,,Myslela som, že si spomenie..vies, že si spomenie, keď uvidi teba. "
,, Môže mi niekto povedať, čo sa tu deje? "Spýtam sa smutne a prekvapene zároveň.
,, A mne, že kto je to dievča? " Povie Lukas.
,, Začneme od zacitaku. Lukas utrpel vážne zranenia hlavy, pri ktorých sa vyskytla strata pamäti. Je dosť diskutabilné, či sa mu pamäť vráti. No samozrejme, ak sa vráti do starých koľají svojho života.. S ľuďmi, s ktorými sa stretával či žil a pohyboval sa v priestoroch, v ktorých žil a trávil najviac času. Pomohli by mu nejaké obľúbené miesta,.. Niečo, kde ste spolu chodievali.. Možno nejaké zážitky. Každopádne sme si mysleli, že ak by uvidel teba, človeka, s ktorým trávil väčšinu času tak si spomenie. No možno je to len otázka času. "Dokonci Teresa.
,,A mne kto odpovie? " Spýta sa zrazu Lukas.
,,Je to tvoja snúbenica Lukas. "Povie a v tom momente Lukas vyhľadá prsteň na mojej ruke.
Ostala som len tak stáť a nevnímala som už nič viac z toho, o čom sa tí dvaja rozprávali.

,, Rýchlo, vodu! " Zakričí Teresa, keď zrazu padám k zemi.

Viem, že si spomenie. Verím v to.

Zase to povedomé pípanie prístrojov, nemocničný pach a bolesť.
,, Odpadla si zlatíčko. "Prehovorí zrazu z boku známy hlas a ja sa ho snažím rýchlo identifikovať. Teresa.
,, Nevie kto som. " Pošepkám.
,, Spomenie si, viem to. Poznám ho príliš dlho na to, aby som to vedela posúdiť. Miluje ťa. Vždy ťa miloval. Musíš len počkať. Musíš mu dať čas ."
,, Čas. "Poviem a uchechtnem sa. ,, Naozaj si myslíš, že toto zachráni čas? " Spýtam sa s pobavením v hlase, no s bolesťou vnútri.
,, Jediné o čo ťa žiadam je to, aby si mu dala čas. Čas, ktorý stráviš s ním pomáhaním mu si spomenúť. O nič viac ťa nežiadam. "
,, Prečo? Prečo máš nádej, že si spomenie? Čo keď si spomenie, ale prestane ma milovať? "Môj hlas sa trasie. Nedokážem si predstaviť život bez Lukasa Calvina, bez človeka, ktorý mi ukradol srdce.
,, Pretože ho poznám, pretože si jediná osoba, o ktorej chcel vždy hovoriť, pretože ťa miloval a stále miluje. Pretože je to len človek a zaslúži si šancu. "
,, Ja viem. Ja viem.. Ja len.. Bojím sa. "Pošepkám a hlas sa mi začína triasť.


Dnes len 650+ slov.

You'll always be my Beth (ALWAYS)Where stories live. Discover now