Kapitola dvadsiata

195 23 1
                                    

Sometimes I feel better with you than without you. I know.. I know.. I should hate you, but I can't.

Ospravedlňujem sa, že nemám obálku ku kapitole, ale ja touto kapitolou až tak zaujatá nie som. Som spokojná, že existuje, ale je to len jedna z tých, ktorá sa tu musí vyskytovať, ak keď nie je nejako zaujímavá.
Tak dúfam, že mi to odpustíte a budúca nedeľa, už niečo zaujímavé, čo vy na to?

Kapitola dvadsiata

Po 'hádke' z kina ma Lukas zobral do sľubovanej kaviarne na fakt fantastický milkshake s Marlenkou. Dokonalá súhra, alebo to je dokonalá cukrovka? To je jedno, jednoducho som 'fall in love with this food'. Naozaj. Mňam! Orgazmus na jazyku! Mňam! Ako to, že za tie štyri roky, ktoré som tu nebola tu otvorili toľko podnikov s takým dokonalým jedlom..a samozrejme.. s milkshakami!

,, Ano vidím, krk sa ti super hojí!" Povie Lukas s upreným pohľadom na môj krk a ja si ho nepatrne chytím.
,,Hej, večer som si dávala dolu tú druhú fóliu, nech to aj dýcha." Poviem a jemne sa ešte rukami obtriem dole, taktiež to jemne zaštípe, takže ruky ihneď zvesím na stôl, započujem Lukasov škodoradostný smiech.
,,Haha, veľmi vtipné, noa.. tak som zabudla, že to trochu štipe.. už som dlho nemala čerstvú kerku!" poviem, chvíľu sa snažím tváriť urazene no po chvíli to vzdávam a začnem sa smiať.
Náš smiech sa stopne tým, že sa až na príliš dlhú dobu zahľadíme vzájomne do očí. Bože, tie jeho oči, ktorými Vám vidí až do duše. Nastalo naozaj ticho, povedala by som, že prešlo aj päť minút, čo si len hľadíme do očí a mne padne pohľad na jeho pery, v ten moment si to Lukas zrejme všimne a začne rozprávať.

,,Bol som s Joshuom a počul som, že ste sa s Laylou pohádali, je už všetko v poriadku? Viem, že ti na nej dosť záleží.."povie a ja ustrniem. Áno,ty kretén vytiahni to, že sme sa pohádali kvôli tebe práve vtedy, keď sa ti pozerám na pery!

,,No.. hej.. áno.. Mali sme menšiu, teda väčšiu výmenu slov a  názorov. Mysli, že je vie čo je pre mňa dobré, myslí si, že vie ako sa v mojom živote cítim." Prednesiem a som rada, že sa nezakokcem. Totižto, môj zlatý, pohádali sme sa kvôli tebe!

,,Uh, takže to vyzerá na dlhšie urazenie?" pozdvihne jedno obočie.
,,Nerob si z toho srandu! Naozaj to bolo vážne, prestaň sa usmievať, ja viem, že mi len chceš vylepšiť náladu a nech teraz na to nemyslím, tak sa usmievaš a zachvíľu zmeníš tému!"poviem a on sa začne usmievať viac a viac.
,,Uh, naozaj ma veľmi dobre poznáš." Zasmeje sa.
,, Prestaň s tým tvojim 'Uh' a vieš, nejaký ten rok ťa už poznám."

,,Uh."prednesie a usmeje sa ,,Tak je pravda, si jedna z mála osôb, takže si to ceň!"zasmeje sa, keď dohovorí.

,,Dobre, keďže sme odbočili od môjho problému, tam.."chcem hovoriť, ale skočí mi to reči.
,, Neprerušil by som ťa, ak by sme neboli na verejnosti. Viem, že svoje problémy vždy radšej riešiš sama, ale vieš, že sex všetko čím sme si prešli.. ak ťa niečo trápi, som tu, počúvam ťa..aj po tom všetkom, moje ramienko ja na tvoje slzy vždy pripravené! "Dohovorí a ja sa musím naozaj usmiať, môj starý Lukas. ..teda... Už nie môj.. ale ja si ho budem privlastňovať vždy, chápete..

,,Fajn, ..no ale.. chcela som, žeeee, ..keďže sme odbočili od môjho života, za čo ti naozaj vďačím.. čo ten tvoj? Ako s Katy? V poslednej dobe chodí do práce vytešená každý deň viac a viacej." Poviem s úsmevom, aj keď ma to až zapichá pri srdiečku.. tentokrát naozaj

,,Vieš čo,.. mali sme nejaké problémy, ešte pred nedávnom, ale všetko sme spoločne vyriešili a teraz žijeme jednu z tých životných dôb, kedy je všetko perfektné a tak si to naozaj spoločne užívame.." povie s hrdým ozajstným úsmevom, ale keď chcem prehovoriť, preruší ma hlas. Nie Lukasov. Oh kurva!

,,Hej, ahoj ..ahojte.. ja len, je všetko v poriadku? Prepáč za to, čo sa vtedy stalo pred tvojím domom.. ale ..ehmm.. je medzi nami všetko v poriadku?" Skameniem. Naozaj.
Sakra! Sakra! Sakra! Neozvala som sa mu od našeho rande, jasné, že si to musí brať osobne! Bože! Som tak blbá! Trávila som s ním naozaj príjemný čas a potom sa mu takú dobu neozvem? Naozaj Elizabeth?!!! Dokonca ani do fitka som nechodievala!! Bože Elizabeth! Ty si fakt tak blbá, či sa to len tak zdá?

,,Ehmm.. tak je? Či..?" Zopakuje Peter ešte raz a ja sa konečne preberám z mojich myšlienkových pochodov, počujem Lukasov tlmený smiech.

,,.. Prepáč.. zamyslela som sa, nepôjdeme na terasu? Nechcem zaťažovať Lukasa niečím, čo sa ho netýka." Poviem smerom k Lukasovi so zdvihnutým obočím a výrazom 'prestaň sa smiať ty kretén, pretože sa neudržím a chytím ten záchvat smiechu tiež' a on to pochopil, zo všetkých síl začal zadržiavať smiech, len mu mikalo kútikmi ako to nechcel vzdať.

,, Prepáč..ja..ja.. len som nemala čas.."snažím sa vyhovoriť Petrovi na balkóne.
,,Naozaj? Bolo to ešte pred plesom, Elizabeth.. Pokazil som to, že hej?"povie a keby nie som sama sebou, prišlo by mi ho ľúto.. ale s mojou divnou povahou? Nie je mi ho ľúto, mám v sebe jeden milkshake a jeden pohár vína, ktorý s dostala pred premiérou. Na môj prázdny žalúdok, ktorý za celý deň videl jednu Marlenku veľmi rýchlo zapôsobil. Chce sa mi tak trochu viac smiať.

Elizabeth
Elizabeth si silná žena, zvládneš to. Haloo? To mi do toho milkshaku niečo primiešali? Veď doteraz bolo ako tak všetko v pohode!

,, Ja..hovorila som ti, že nie som pripravená na vzťah.. proste nie ..a ty? ..nie som pripravená.." poviem a v hlave mám práve Lukasa.

,,Ale veď ja viem, že sa poznáme krátko, ale ty necítiš medzi nami to iskrenie?"povie s vážnou tvárou a teraz sa už naozaj veľmi držím, aby som sa nezačala veľmi, veľmi smiať. Ja za to nemôžem, naozaj! Ani to víno! Ale iskrenie? Naozaj, Peter?

,,Ehmm..nie? A je mi ľúto, Ak si ty niečo také ..ehmm cítil, ale nie. Peter, ja som ti niečo povedala a za tým si stojím. "

,, Nemôžme to aspoň skúsiť? Prosím?" On sa snaží nahodiť psie oči? Naozaj?

,,Nie!" Poviem rázne, pretože sme túto tému rozoberali neraz. Obídem ho a sadám si naspäť oproti Lukasovi.
,,Tak, čo? Je všetko v poriadku?" Spýta sa s vážnym výrazom.
,,Zacítil iskrenie."poviem sarkasticky a Lukas sa začne smiať má celú reštauráciu, dokonca vychádzajúci Peter s balkónu von z kaviarne sa na chvíľu zahľadí. A tak spustím smiech aj ja. Smejeme sa ako mladí pubertiaci, no nie je to skvelé?

,, Síce mám tridsiatku, ale toto bolo na toho chlapa fakt moc, čo sme v puberte?"povie cez smiech a začne sa smiať ešte a ešte viac.

Večer už potom prebieha normálne, po vypití milkshaku ma Lukas odprevadí k domu a s pusou na čelo sa mi otáča chrbtom, násada do svojho čierneho auta a odchádza.
A ja tam nachvíľu len tak sedím, sledujúc miznúce tmavé auto z môjho dohľadu.
Myslíte, že som zažmúrila v noci oči? Asi ťažko, stará dobrá pusa na čelo. Oh, Lukas! Ani nevieš, čo mi spôsobuješ!

You'll always be my Beth (ALWAYS)Where stories live. Discover now