angst
19:28
- o mutlu.
Mutlu olmak ne anlama geliyor? Kazıyın, genel olarak mutluluk ne anlama geliyor? Yoluna devam etmen gereken birinin sana sanki sen de mutluymuşsun gibi gülümsemesini izlemek mi demek? Yoksa onlara istedikleri bir şeyle rüşvet verirseniz satın alabileceğiniz bir şey mi?
Rastgele kafanıza geldiklerinde bunun gibi sorulardan nefret ediyorsunuz. İstediğin her şeyden çok ondan uzaklaşmaya çalıştın ama boşuna. Yaptığınız hiçbir şey, yalnızca onun size hissettirdiklerine yardımcı olamaz. Zaten yeterince aptalca ve onu başka biriyle sıcakkanlı her gördüğünde yıkılmaktan kendini alamazsın.
Gerçekten bencilce, bunu binlerce kez gözden geçirdin. Ve yine de, gerçek kalır.
Kai mutlu. O gerçekten mutlu, gerçekten. Hayatının aşkı sonunda mutlu.
Tüm görmek istediğin buydu, değil mi? Sevdiğin birini hak ettiği için yüzünde kocaman bir gülümsemeyle görmek, seni özel hissettirdiği için her gün yaptığın şeyleri hissettiğini görmek, onu mutlu, cahil bir aşk içinde görmek?
Gözünden bir damla yaş süzülür ve tüm duygularını bastıran kıskançlık karşısında başını sallarsın. Yeterince aptalsın, yasak birine aşık olduğunda hayatına devam etmenin ne kadar dayanılmaz olduğunu bilmiyordun. Senin için yapışkandı, değil mi? Bu noktada, artık her şeyi gizlemeye cesaretiniz olduğunu düşünmüyorsunuz. Biri nasıl olduğunu sorduğunda duygularını gizlemek artık zorlaşıyor.
Tatlı gülümsemeler, yaramaz kahkahalar ve patlayan müzikle dolu buzlu gece, Kai'nin seni asla istediğin gibi sevmeyeceğini anladığında senin için yavaş yavaş durur. Çok uzun zamandır içinde tuttuğun bir şeydi, ama şartlar yüzünden asla gerçekleşmedi. Ah, onun sevimli, değerli gülümsemesinin sebebi olmayı ne kadar çok istediğini yalnızca Tanrı bilir. Ancak, bu sizin yapacağınız şey değil.
Belki de bu gibi durumlardan en ufak bir şekilde güzel bir şey çıkabilir. Başka birini seviyor elbette ama o mutlu olduğu sürece sen de mutlu olabilirsin. Parmakları ellerinin üzerinde gezinirken gülümsemesine bir kez daha bakınca, bu ifadenin akıllıca olduğu konusunda hemfikir olabilirsiniz. O mutlu... gerçekten öyle.