TXT

2.5K 26 1
                                    

➶ Onlara Anksiyete ile Mücadele Ettiklerini Söylemesi.

﹡﹡ Yeonjun: ﹡﹡

Her şey yolunda mıydı?

Ilk olarak Yeonjun, gergin boyunun gölgesinin yatak odanızın kapısında oyalandığını görebiliyordu. Neden bir süre orada kaldığınızı sessizce merak etti, sizi rahatlattığını düşündüğü odaya adım atmak için bir adım bile atmadı. Yanlış bir şey mi yaptı? Siz gününüzden bahsederken ikinizin film izlemesi dışında neler olduğunu hatırlayamadı... sizi rahatsız eden bir şey oldu mu?

Konuşmasının sonunda sözlerine fazla dikkat etmediğini hatırladı. Seni suçlayamazdı. Geçen gün aynaya baktığında kendi üzerinde olduğunu gülünç bulduğu o süslü ama aptal pantolonlar hakkında gevezelik edip durmuş olmalı, bu yüzden hikayesinin ölümü sırasında ilginizi kaybetmeniz için hiçbir neden yok. Ayrıca, sen uyukluyordun falan. Saat bire ulaştığı için uyuya kalacağınızı düşündü, bu yüzden sizi ikinizin yatak odasına davet etti ve onunla ne kadar rahat olduğunuzdan memnun bir gülümsemeyle kanepeden kalktı.

Şimdiyse, bir şeylerin açıkça yanlış olduğunu hissedebiliyordu. Doğru hatırlıyorsa, daha önce odaya bu şekilde girmekten hiç çekinmezdin. Evet, onun kişisel alanına girerseniz utangaç olabiliyordunuz, ama çift olmak buydu. O senin için oradaydı ve sen de her zaman orada olacaktın. Seni çok seviyordu ama şu anda onun önünde neden bu kadar utangaç davrandığını bir türlü çözemiyordu.

Birdenbire, hiç beklemediği bir anda, sesinizin ürkek titrekliği kulaklarına ulaştı ve zihninde tekrar tekrar çalana kadar anlayamadığı bir kelime yığınına dönüştü.

"Sana bir şey söylemem gerek. Ben... anksiyete boğuşuyorum, Jun."

Yani öyle miydi?

Çocuk, kalktığında yataktan kayan örtülerin yumuşak dağınıklığından kendini alamadı. Gerçekten boşuna endişeliydi, ama ona bunu söyleyecek kadar güvendiğiniz için çok mutluydu. Ne kadar zor olduğunu ve senin için zor olsa bile ona söylediğini biliyor. Bunu anladığında, sana tüm hayatı boyunca bildiği herkesten daha fazla değer verdiğini söylemek en azından yapacağı şeydi.

Seni tutmak için uzandığında, sen sessizce nefesini verirken seni imzası olan yumuşak ayı kucaklamasına hapsetti. Tüm vereceğini düşündüğün tepkiler arasında bu kadar iç açıcı bir şey beklemiyordunuz...

Yumuşak, nazik sesinin fısıltıları sağ kulağınızı gıdıklarken, burnu boynunuza gitti, sessizce kendini gömdü. Seni tatlı bir şekilde teselli ettiğini duyduğunda kollarına eriyip, hiçbir itirazda bulunmadan seni kucağına almasına izin verdin. Her zaman olduğu gibi, sarılmaları sana en çok sıcaklığı hiç beklemediğin anda verdi ve bunun için son derece minnettardın.

Erkek arkadaşın ne yaparsa yapsın, neyle mücadele ettiğini ona söylemek çok zor olsa da ona karşı koyamadın. Elbette, nazik bir beyefendi olduğunu hemen anlayacağını biliyordunuz, ancak kalp atışlarınızın hızlı atması birçok yönden yanıldığınızı kanıtladı.

Ya seni yargılarsa? Ya daha önce pek çok kez yaşamadığı için bunun tabu olduğunu düşündüyse? Ya senin de diğerleri gibi yalanlar uydurduğunu düşünürse?

Beklemediğin şey, seni daha da yakınına getirmesi, seni kollarına bağlamasıydı, o an için kalmana izin verdiği yerde - istersen sonsuza kadar kalmana. Aldığın her nefeste onun rahatlatıcı kokusu burnunda dolaşıyor, hayatın boyunca sadece candan sevdiğin tek kişi tarafından yavaş ama emin bir şekilde kendini kaptırıyordun.

"Gerçekten zor olduğunu biliyorum bebeğim ama her zaman yaptığın gibi yapabileceğini biliyorum. Unutma, ne zaman bu zamanlardan geçsen, ben senin için buradayım, tamam mı? Ve sana şimdiye kadarki en iyi sarılmaları vererek ya da başkalarının kıskandığı harika erkek arkadaşın olarak bundan faydalanabileceğim için değil… çünkü seni seviyorum.”

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin