Sunkissed
g - fluff, müstehcen?
sunkissed(güneş öptü?): Güneşe maruz kalarak güzelce bronzlaşmak
c - güneşte öpüşen yeonjun karşı konulamaz
"Güneş öpücüğünü aldı, şimdi benimkini alabilir miyim?" Yeonjun'un elleri olduğu yerde dondu, başındaki nemli havlu aniden birkaç saniye öncesine göre biraz daha ağırlaştı. Bu arada, gözlerini hemen sana kilitlemişti, bunu düşündüğünü, beklediğini söyleyebilirdin. Batan altın güneşi yansıtırken şimdi daha iyi takdir edebileceğiniz o güzel kahverengi gözlerinin arkasında tek bir şaşkınlık veya tereddüt belirtisi yoktu. Ama ikiniz de zamanı oyalayın, bırakın güneş ışınları şeftali tenini aydınlatırken ve yüz hatlarını en iyi şekilde ortaya çıkarırken güneşin biraz daha eğlenmesine izin verin çünkü önünüzdeki güzelliğin içinizde yanmasını istiyorsunuz. gözlerini kapattığında dikkat et, o da seninle aynı.
Yeonjun daha fazla bekleyemediğine karar verdi ve o kadar yakına daldı ki, her milimetre hareketinde burun uçlarınız birbirine değiyordu. Okyanusun kokusunu teninde hissedebilir ve kaşlarının yakınındaki küçük kum parçalarını görebilirdiniz ama hiçbir şey dikkatinizi dolgun dudaklarından daha fazla çekmez. Yeterince odaklandığınızda, onun renkli dudak balmının yapay tatlılığının ve hatta ikiniz sörften döner dönmez yediği nane şekerinin kokusunu alabiliyordunuz. Tek bilmek istediğin tadı nasıl, hayal etmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken kafan bulanık.
Yeonjun, "Okyanus tadındaysam beni bağışla, ben de seni affedeceğim" diye şaka yaptı. Kıkırdamanız sizi ondan uzaklaştırırken, eli boynunuzun arkasını yakalar, başparmağı kulağınızın hemen altında durur ve şu anda gerçekten kalbiniz göğsünüzden fırlarsa, kalbinizi de yakalamasını dilediniz.
Sırtınız arkaya değene kadar koltuğunuza yaslandınız, kollarınızı boynuna dolarken Yeonjun'u da kendinizle birlikte aşağı çektiniz, onun yerine arkasındaki masaya güneş vurduğundan kahverengi saçları simsiyah görünüyordu.
O şimdilik senin olacak.
Bir kez daha inisiyatif alarak daha fazla zaman kaybetmezsiniz, ancak diğer eli çenenizi tutmak için geldiğinde bu kontrolü çabucak kaybetti. "Rahatla", eli omuzlarınızdaki gergin kasları okşamak için aşağı doğru kayarken nefes veriyor ve dakikalar önce onunla göz göze geldiğinizden beri ilk kez nihayet vücudundaki gerginliğin gitmesine izin veriyor ve kendini tamamen ona teslim ediyorsun. , zihin, kalp ve beden. Bazen Yeonjun'un biraz daha yoğun olmasını diliyordun çünkü şimdi sana can atmaya başladığın şeyi, dudaklarını geri vermiyordu. Ama belki senin için başka hediyeleri olduğunu bildiğin için affedilmiştir.