BEOMGYU

2.1K 33 1
                                    

07:56PM

"Seninle dans etmeyi seviyorum."

Soğuk kış havası hala etrafınızdaydı, sizi rahatlatmaktan başka bir şey olarak tanımlanabilecek bir atmosfer, figürünüzü ele geçirdi. Karanlık ve soğuktu ve dışarıdan birinin bakış açısından tüm sahne biraz tuhaf görünebilirdi. Yine de umursayacak gücü kendinde bulamıyordun, gözlerinde aşkla dönen erkeğe bakarken.

Beomgyu'nun elleri beline sıkıca sarılmıştı, parmakların yumuşak kahverengi saç bukleleriyle oynuyordu. Dudaklarında onu çok daha sevimli yapan nazik bir gülümseme vardı, karlı zeminin altında sallanırken hareketler yavaşlıyordu. Onun gerçekten önünüzde olduğuna, kendisinin ve tam anlamıyla idrak edilmiş mükemmelliğinin sadece zihninizin bir yansıması olmadığına inanmak zordu.

Seninle aynı şeyi düşünüyor gibiydi, alnını senin alnına yaslamak için hafifçe eğildi. Dokunduğu teni ürpertici ve sıcaktı ve erkek arkadaşınızın sevimli hareketi yüzünden neredeyse kalbinizin takla attığını hissedebiliyordunuz. Yine de bunların hiçbiri onu daha fazlasını yapmaktan alıkoymuyordu, dudaklarındaki daha parlak bir gülümseme yüz hatlarını ele geçirmeden önce şimdi burnuna hafif bir öpücük kondurmak için öne çıkıyordu.

"Bende"

Ve belki ikinizin karanlıkta böyle dans etmesi aptalca görünüyordu. Ama bunu mümkün olduğunca çok kez yapardın, çünkü bu erkeğe duyduğun sevgi duygusu çok değerli ve başka bir şeydi.






TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin