özet: mavi saatte(blue hour) ona duygularınızı ifade ettiniz, onu çok sevdiğinizi ve sizin için özel biri olduğunu bilmesini istediniz.
Mavi Saat, gün doğumundan önce ve gün batımından sonra olmak üzere gece ve gündüz arasındaki zaman süresinde ortaya çıkan gökyüzünün neredeyse tamamının mavi renkle doldurulduğu alacakaranlık.
Vikipedieşleştirme: kang taehyun x okuyucu
Kang Taehyun hayatında özel biri. En dipte olduğunuzda size yardım etti, her zaman yanınızda, kimsenin yapmadığı zamanlarda dayanmanız için bir direk olarak sizi destekliyor. Seni gülümsetiyor, sahip olduğun en parlak şekilde, onun sayesinde şimdiye kadarki en mutlu. Onu hak etmediğini düşünmeden edemedin, çok değerliydi; ancak, sizin de özel olduğunuzu hatırlatmak için her zaman oradadır. Sevgi ve teselli sözleri şefkatle doludur.
Sıranın yanında yanınıza oturmuş, gökyüzünün sarıdan turuncuya dönüşmesini, yavaş ama emin adımlarla güzel bir gök mavisi tonuna dönüşmesini izliyordu. Eli sizin narin ellerinizi tutuyordu, başparmağı elinizin arkasını okşuyordu; sana gelen dertler konusunda seni ustaca rahatlatıyor. Tanıdık bir melodi mırıldandı, bakışları yüzünüzde oyalandı, sanki size ne olduğunu sorar gibi başı yana eğikti.
Ona daha da yaklaştın, iki elinle onunkileri tutarken kolunu ona doladın, söylemek için doğru kelimeleri ararken parmaklarıyla oynadın. Zordu, duymayı hak ettiği sözleri söyleyememek sinir bozucuydu. Başını omzuna yasladın, bu onu gülümsetti, sana verdiği sevgi dolu bakış muhtemelen seni eritebilirdi. Senin tarafından çok seviliyor. Denedin, mantıklı bir cümle kurdun, onları zihninde tekrarladın, kulağa doğru geldiğinden emin oldun.
"Taehyun," adını seslendin, tenine çarpan rüzgarın hafif esintisi gibi yumuşak ve sessizdi. "Sık sık söyleyemem ama lütfen seni sevdiğimi bil. Sen çok değer verdiğim birisin, benim için özel birisin."
Sessiz kaldı ve düşüncelerine devam etmene izin verdi. Taehyun, elinizi nazikçe sıktı, çevresel görüşünden ona burnunuzu soktuğunuzu gördü, gökyüzünün alacakaranlığa geçişini izlemek için yukarıya bakarken, yavaş yavaş mavi saate dönüştü. Seni aya kadar seviyor, güvensizliklerinizden daha fazlası olduğunuzu hatırlatmak için her zaman orada ve size kendinizi nasıl seveceğinizi birçok farklı şekilde öğretti. Taehyun her zaman orada ve o hiç ortadan kaybolmadı ve onun gibi harika bir adama benim diyebileceğin için minnettarsın.
"Beni bütün varlığınla seviyorsun, kırıldığımda bana sarılıyorsun; yerden parçaları toplayıp beni yeniden bütünleştiriyorsun. Sen benim ikinci yarımsın, yıllardır hissettiğim bu boşluk hissini dolduruyorsun. Suç ortağım, en iyi arkadaşım ve seni çok seviyorum." Yaptığınız tüm kısıtlamalardan kendinizi özgür bırakırsınız, özgürce koşmanıza ve kalbinizin ne istediğini söylemenize izin verirsiniz. "Seni ne kadar sevdiğimi ve çok özel biri olduğunu göstermeme izin ver. Sana hayatımın aşkı demekten daha iyi bir şey düşünemiyorum."
"Bana birçok yönden yardım ettin, kendimi tamamlanmış ve sevilmiş hissettirdin." Güneş uykuya dalarken gökyüzünü izlediniz, insanları izlemek için ayın devralmasına izin verdiniz. Güneşin ayı sevdiği gibi o da seni sevdi; kucaklamanın sıcaklığından, size parlamanız ve ne kadar güzel olduğunuzu göstermeniz için bir şans veriyor ve bir kez tutulma meydana geldiğinde, yaşadığınız zorluklardan kurtulmanıza yardımcı oluyor. Hayatında onun için bir çapa olmak istiyorsun ve bu yüzden onun desteği olacaksın.
Taehyun sana yumuşak bir gülümseme verdi, alnına nazik bir öpücük kondurmak için başını çevirdi. "Bütün övgüyü almamı sağlıyorsun aşkım. O kadar çok şey yaptın ve bana her zaman yardım ettin, her zaman sevildiğimi bilmeme izin verdin. Umarım her şeyi takdir ettiğimi biliyorsundur. Eylemler, kelimeler, ne kadar incelikli olabilecekleri, benim için yaptıkların için derinden minnettarım."
Hafifçe güldün, yüzünü giydiği paltoya gömdün. Kumaşın yumuşaklığı, kalbinin yumuşak atışını duyarak kendinizi rahat hissetmenizi sağlar ve sadece sizin için atar. "Taehyunie, mavi saat." Saate baktıktan sonra elini indirerek mırıldandı. Mavi saati seninle izlemek istedi, tıpkı senin gibi onun için özeldi. İçinde pek çok sevgi dolu anı barındırıyordu ve ne kadar güzel göründüğüne bayılıyordu; gökyüzü mavinin güzel bir tonuna boyanmıştı, sarı damlalar görülebiliyordu, görüşü engelleyen hiçbir bulut yoktu.
Kısa ama tatlıydı. Mavi saat ancak bir gün batımından sonra veya gün doğumundan önce görülebilir ve o sadece kısa bir süreliğine nasıl olduğunu sevdi, bu duyguyu çok daha özel kıldı, sanki dünyadaki bu kadar güzel bir ayrıntıyı fark eden tek kişi sizmişsiniz gibi.
İkiniz de orada sessizce oturdunuz, rahat atmosferi ve sessizlik anını paylaştınız. Akşam karanlığı kısa sürede devraldı ve güneşe dünyayı bir kez daha gözetlemelerine izin verdiği için teşekkür etti; yıldızlar gökyüzünü süsledi, içeri giren karanlığı aydınlattı. Taehyun güneş ve sen ay, gece ve gündüz, birbirini mükemmel şekilde dengeleyen sensin.
Parmaklarının seninkilerle iç içe geçtiğini hissettin, avucunun sıcaklığını teninde hissettin, gecenin soğuğundan titrerken sana verdiği sıcaklığı sevdin. "Tek pişmanlığım, birlikte daha çok vakit geçirelim diye daha erken tanışmamış olmamız." Ayaklarınızı beton zeminde izlemek için ondan uzağa bakarak başladınız. "Elbette izin verirsen hayatımın geri kalanını seninle geçirmek isterim."
"Hayatımızın geri kalanını birlikte geçirebileceğiz, ama şimdilik seninle şimdiyi yaşamak istiyorum. Geçmiş tarihtir ve gelecek büyük bir gizemdir ve ne tür bir şey olacağı bize kalmış. Sahip olmak isteyeceğimiz bir gelecek için, şu anda birlikte zaman geçirmek daha önemli." Taehyun yavaşça koltuktan kalktı ve kollarını sana sararken seni de kendine çekti. Çenesi omzuna dayamıştı, yüzün boynunun kıvrımına gömülmüş, onun sıcak kucağında sarılıydı.
"Seni asla bırakmayacağım, seni çok seviyorum." Kulağına fısıldadı, sesi çok kırık geliyordu. Yüzünü göremiyordun ama sana onun çok daha savunmasız bir yanını gösterdiğini biliyordun.
İkiniz sessizce birbirinizin kollarında dururken, onun etrafındaki tutuşunuzu sıkılaştırdınız. Size büyük rahatlık getiriyor ve şimdilik onunla birlikte şimdiki zamanda yaşayacaksınız. Kang Taehyun, çok değer verdiğin ve taptığın kişi.
"Senin için burada olacağım. Sen başıma gelen en iyi şeysin."