TXT

2.9K 31 0
                                    

TXT sevgilileriyle yoga ama y/n daha çok seks pozisyonları yaptırıyor

Tiktok trendi gibi

yeonjun

sürekli gülmeni geri tutmaya çalışıyorsun. yeonjun, esnek ve bunu yapmaya istekli olduğu için spontane "yoga" antrenmanını öğretmeye devam etsen iyi olur. "Tamam önce yere diz çökmeni istiyorum." bunu sorgulamadan yapıyor, neden sizin de onu kaydettiğinizi sorma zahmetine girmeden. "bacaklarını biraz aç." yaptığında kameranın arkasında kıs kıs gülüyorsun ve o "ne" diyor. "hiçbir şey hiçbir şey.. şimdi sırtını bük ve gerin, kollarınızı arkanıza uzatırsan ekstra puan." sanki arkanda biri var o kısmı kendine sakla. "böyle?" poz çok müstehcen ve o farkında bile değil. kalçası dışa doğru çıkıntı yapıyor ve net bir şekilde gösteriliyor. gülmek zorundasın. "Aynen öyle, aslında biraz daha aşağı eğilebilir ve bacaklarını daha geniş açabilirsiniz," diye talimat veriyorsunuz. kıkırdar ve uyluklarının yanmasına dudağını ısırır. "Bu bebek kendini rahatsız hissetmeye başlıyor" diyor. Yapabileceğiniz tek şey bu sefer gülmeyi kabul etmek.

soobin

"yoga yapmak istemiyorum" diye soobin surat asıp sızlanırdı. "Güven bana, kalori yakmak için iyidir~" onu ikna etmeye çalışırsın. bir şekilde soobin'i yüzü yukarı bakacak şekilde mindere yatırmayı başarıyorsun. "bu poz basit ve sakinleştirici, bunu yapabilmelisin!" Şu işi bitirelim dedi, sana dik dik bakıyormuş gibi. "sadece bacaklarını kaldır - aynen böyle!" bacakları yukarıda ve bu kadar uzun olduğu için ne kadar gülünç göründüğüne gülmek istiyorsunuz. "Şimdi onları göğsüne doğru it.." Bununla biraz mücadele ediyor, yapıyor ama henüz tam olarak orada değil. "İşte sana yardım etmeme izin ver~" bazen yatakta seni hırpalama şeklini taklit ederek, bacaklarını neredeyse göğsüne değecek şekilde yukarı itiyorsun. "y/n!" neredeyse yerinden fırlayacakmış gibi havaya bağırıyor. Bir özür mırıldanıyorsunuz ama bu pozisyonda boğazınızdaki yumru gülmemeye çalışmaktan acıtıyor. "şimdi onları biraz aç, o kadar." çük izini koluyla kapatmalı ve sürekli bu ne zaman bitecek diye sormalı.

beomgyu

"Bebeğim merak etme bu benim en sevdiğim yoga pozisyonlarından biri!" beomgyu, bir ilkin ne kadar zor olduğunu bilmeden "yoga" fikrine uyabilirdi. "jagi bu pozisyon biraz şehvetli değil mi?" bacaklarından biri hafifçe yukarı kaldırılmış olarak yan yatırırdınız. "Bence iyi görünüyor," omuz silkiyorsun. "bacağım biraz ağrıyor~" esas olarak ağrıdan şikayet eder ve zihninizde bu pozisyonda size büyük bir kıçın çarptığını hayal edin. "gyuuu bacaklarını biraz daha geniş açmalısın," yukarı olan bacağını hareket ettiriyorsun ve o çığlık atıyor, kasıklarını tutuyor. "Tamam, şimdi sadece dramatik davranıyorsun," gözlerini ona çeviriyorsun. "Ben yapabiliyorsam sen de yapabilir misin gyu"

taehyun

"taehyunnie biraz yoga yapmak ister misin?" taehyun hala gün için egzersiz yapması gerektiğinden itiraz etmeyecekti. "Gerçekten iyi olması gereken bu pozisyonu deneyeceğiz." "tamam sorun değil!" bazen taehyun hiç eğlenceli olmuyor çünkü o kadar çok çalışıyor ki hiçbir şey onu etkilemiyor ama ona söylediğin pozu zar zor yapabildiğinde şaşırıyorsun. "Tamam sırt üstü yat..sonra bir bacağını göğsüne kadar kaldır." bu pozisyon gibi inilti. "neredeyse bitti~ gerçekten başarmak için kalçanı tut," onu izliyorsun ve o biraz zorlanıyor. Kalçasını daha fazla tutmasına yardım ettiğinizde inliyor ve “bebeğim bu kesinlikle yoga değil” diyor.

hueningkai

"bu yoga değil!" hueningkai, sizin onu içinde tuttuğunuz pozisyonu fark eder etmez haykırırdı. İlk başta önerdiğinizde yogaya hazır olurdu. "harika yapıyorsun bebeğim!" kendi kendine biraz homurdanırdı ama henüz yakalanmadı. "Bu arada bunu neden kaydediyorsun.." kollarını kavuşturdu. "sebep yok? sadece mindere dört ayak üstüne bas." bunu çok sorgulamadan yapıyor. “Kıçını daha fazla dışarı çıkar ve sırtına biraz eğim ver,” yardım etmek için elini sırtına itiyorsun ve sana bağırıyor. pozisyonunu tarıyorsunuz ve bir şeyleri kaçırdığını fark ediyorsunuz. "bacaklarını aç~" burada neler oluyor der gibi. “bu yoga değil, değil mi..”

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin