Say My Name — choi yeonjun
özet: ona ingilizce adıyla hitap etmenin onda bu tür bir etki yaratacağını bilmiyordun ama hiç şikayet etmiyorsun.
Erkek arkadaşına İngilizce adıyla hitap etmenin bir etkisi olacağından fazlasıyla emindin. Ama beklemediğin şey, onu gerçekten ne kadar etkilediğiydi, adı dudaklarından ne zaman çıksa, tüylerini diken diken ediyordu. Bunun onu ne kadar heyecanlandırdığını bilmiyordun ve o da bunu biliyor değildi, böyle hissetmeyi beklemiyordu, aniden dilinizden yuvarlanan yeni bir bükülme keşfetti.
"Adımı söyle," diye mırıldandı, sesi göğsünde gürlerken derinden geliyordu. Yeonjun, bu kadar eğlenceli bir şeyden yeni bir şey keşfederek hayatının en güzel zamanını yaşıyordu. Adı hakkında onunla alay etmenle başladı ama önünde diz çökmenle sona erdi. "Bir kez daha duymak istiyorum."
"Daniel," dudaklarını yaladın, "Choi Daniel." Bakışları yüzünüzden hiç ayrılmadı, dudaklarında memnuniyetten bir sırıtış oluştu. Çoğunlukla şu anda olanlardan hoşlandığın zamanlarda, ne kadar itaatkar olduğunu severdi. Bazı durumlarda bir velet olabilirsin ama onun için nasıl davranacağını biliyorsun ve bunu seviyorsun. "Ağzıma tükürebilir misin Daniel? Yüzümü becermeni istiyorum." Kibarca sordun, ona bakarken dudakların surat astı.
Ani itirafınla eğlenerek sana bir kaşını kaldırdı. Yeonjun yüzünü avuçlamak için uzandı, bu olayda fazlasıyla iyiydi. "Bana karşı açık sözlü olman, ne istediğini söylemen hoşuma gidiyor. Bana zaman kazandırıyor, anlıyor musun?" Başparmağını yanaklarında gezdirdi, avucuna yaslanmanı izledi. Bunu kesinlikle sevimli buluyor. "Benim için güzel dudaklarını aç prenses."
Başparmağı alt dudağınızda gezindi, vişne renkli parlaklığınızı bozdu ve sizi yakından izlerken sizinle göz temasını sürdürdü. Bakışlarınız diğer eline kaydı, gözleriniz yaşlarla dolana kadar sizi becermek için sert sikini pompalamakla meşgul.
"Bana odaklan, sana oraya bakmanı söylemedim." Ona dönüp baktın ve ağzını açtın, onun bol miktarda tükürük toplamasını izlerken onu bekledin. Ağzınıza tükürdü, baş parmağıyla dudaklarınızın kenarından aşağı doğru inmeye cüret edenleri itti. Sonra tekrar, mutlak bir karmaşa olduğunda en çok bunu seviyor.
Gözlerini kapadın ve yutkundun ama Yeonjun parmakları etine batarak yüzünü tuttu. Seninle mutlu olmadığını görmek için gözlerini açıyorsun. "Sorun nedir?" Sordun, ona bakarken sesinin küçüldüğünü ve boğuklaştığını duyabiliyordun.
"Sana yutmanı söyledim mi?" Başını salladın. "Ağzını tekrar aç, sana hiçbir şey söylemedim ama sen kendi başına hareket ettin." Sesi sertti, yüzünü kavrayışı acıtmaya başlamıştı ama sana sert davranması hoşuna gidiyordu.
Sana söyleneni yaptın ve bu sefer sert bir şekilde ağzına tükürdü. Bir kısmı dudaklarının yanından aşağıya doğru iniyordu, parlaklığını tamamen bozuyor, kendi salyalarınla karışıyordu. Bir avuç saçını almak için yüzünü bıraktı, kabaca kafanı horozunun başına doğru yönlendirdi. "Durmamı istiyorsan kolumu çek ya da bileğimi tut."
Yeonjun seni onun üzerine itti, ağzın dolmuş ve onunla dolu, elini onun o an ulaşamadığın boyuna doladı. Boğazını gevşetmeye çalıştın, zorluk çekmeden ağzına girmesine izin vermek istedin. Nefes nefese bir inilti bıraktı, seni yakından izlerken başını aşağıda tuttu, güzel küçük ağzının onu çok iyi aldığını görmek için saçlarını yüzünden uzaklaştırdı.
"Siktir, böyle çok güzel görünüyorsun." Zaten nefes nefeseydi ve sen bir santim kıpırdamadın, hala kendini bununla rahat ettirmeye çalışıyordun. Oysa sen onu ağzına almayı seviyordun, uzun zamandır seni becermesini istiyorsun ve sana ne kadar komik gelse de; tek gereken ona İngilizce adıyla seslenmekti.
Gözlerinizi kapatırken başınızı sabit bir hızla sallayarak hareket etmeye başladınız, sevgili erkek arkadaşınız tarafından ağzınızın düzüldüğü hissinin tadını çıkardınız. Penisinin ucu senin boğazının arkasına vuruyordu, çıkardığı ses günahkardı ve sırtını koltuğa yaslarken Yeonjun'un gözlerinin yuvarlanmasına neden oldu. Adını inlerken dudakları aralandı, saçlarını sıkıca kavrayarak bilinçsizce kafanı daha derine itti.
Etrafında inlediniz, titreşim kalçalarını yukarı kaldırmasına neden oldu, öğürmemeye çalışırken boğazınızın arkasına çarptı. Tükürüğü, kendi ağzınızla karıştırarak ağzınızın etrafını karıştırdı. Acımasız bir hızla ağzına doğru ilerlerken boğazından tiz bir gıcırtı çıktı. Saçlarının arkaya düşmesine izin verdi ve iki elini başının üzerine koydu ve burnunun ucu karnına değene kadar seni daha derine itti. Acı verecek kadar iyiydi, neredeyse ağzının derinliklerindeyken uyluklarını sıkıca tutuyordu.
Gözyaşların seni boğarken yanaklarından aşağı süzüldü, ancak kararlılığın seni yendi ve bunun yerine bunu bir meydan okuma olarak aldı. Bu noktada külotunun sırılsıklam olduğundan emindin, o adımlarını yavaşlatırken kalçalarını birbirine bastırıyordu, Yeonjun'un seni kendi zevki için kullanması düşüncesi bile seni o kadar tahrik ediyordu ki. Ortalamanın üzerindeydi ve bunu çok iyi biliyor, ancak bunu her şeyden çok istediğinizi biliyordu ve başardı.
Yeonjun sana baktı, başını istediği hızda hareket ettirirken seni izledi. Bakışları göğsünüze indi, meme uçlarınızın giydiğiniz gömleğinin ince kumaşından nasıl geçtiğini fark etti ve alt dudağını dişlerinin arasına emdi. Böyle çok ateşli görünüyordun ve bitirdiğinde senin sikilmiş suratını görmek için sabırsızlanıyordu. Çok zaman almadı, kendini daha erken kesmeye devam etti ve çok kötü boşalması gerekiyordu.
"Çok yaklaştım, devam et. Bu işte çok iyisin, kahretsin." Boşalmaya yakınken o kadar konuşkan değil, şu anda kendi serbest bırakılmasına odaklanmayı seçiyor. Sikinin ağzının etrafında seğirdiğini hissederek boğuk bir inilti çıkardın ve onun çok yakın olduğunu bilmeni sağladın. Onun yüksek sesle inlediğini duydun, adınız dudaklarından çok geveze bir telaffuzla çıkıyordu. Onun etrafında ağlarken, amının zonkladığını, kaşlarını çattığını hissettin.
Dudaklarından yüksek bir inilti kaçtı, dudaklarını onun etrafına sararak başını onun ucuna kadar yukarı çekti. Sıcak sıvısının ağzınızı doldurması hissi sizi mırıldandı, onun dilinizde birikmesine izin verdi, menisinin tuzlu ama acı tadına bayıldı. Sen ondan uzaklaştın ve onun boşalmasını ağzında tuttun, tekrar bir şey yapana kadar bir şey demesini bekledin.
Yeonjun sırtını kanepeye yasladı, saçları alnına yapıştı, şakaklarının yanından terler damlıyordu. "Ağzını aç." Nefesini düzenlemeye çalışırken göğsünün hızla yükselip alçaldığını söyleyebilirdin.
Sana söyleneni yaptın, yutmadığını görmek için ağzını açtın. Onun menisi hala ağzınızdaydı, dilinizin üzerinde su birikintisi içindeydi ve dudaklarınızın kenarından dökülmemesine özen gösteriyordu. Bakışlarını üzerinizde tuttu; eskiden sürdüğün kiraz rengi parlatıcı yanaklarına bulaşmıştı, saçların her yöne dağılmıştı, gözlerin pusluydu ve uyarılmışlıktan gözbebekleri büyümüştü, yanaklarını süsleyen gözyaşı lekeleri ve diğer elinin boş olduğu gerçeğini görmezden gelemezdi.
"Yutmak." Dudaklarında bir gülümsemeyle yutkunmanızı izledi, her şeyi yuttuğunuzu görmek için ağzınızı tekrar açtı. Eğildi ve başınızı ona doğru çevirdi, daha iyi açı vermek için başını eğerek, sizin üzerinizde tadına varırken dudaklarını sizinkilere bastırdı. Öpücük kısa ama tatlıydı ve her şeyden çok sevgiden yoksundu.
"Yukarı gel, iyiliğini geri vereceğim. Adımı haykırdığın sürece, bu gece tamamen seninim.