☆.。.:* CEO soobin drabble.。.:*☆
(çünkü bunu aklımdan çıkarmam gerekiyor)
“Sadece terfi edileceğimi biliyorum”. diyorsunuz, ofisinde hızla dolaşıyor, zengin iş arkadaşlarının ilgilenemeyecek kadar zengin ve züppe olduğu şeyleri temizliyor. İkiniz için de geç bir gece olmuştu ve yağmur geniş cam penceresinde desenler yapıyordu. sadece soobin gibi zengin bir adam New York'ta çatı katına benzeyen bir ofis satın alabilirdi.
soobin masasının arkasından sizi izliyor, ayakları masanın üzerinde mükemmel bir şekilde çaprazlanmış. konuşurken kalın puro dumanının havada dans etmesine izin verdi. "Ah evet? ve sana bu kadar özel olduğunu düşündüren ne?" Dar elbisenizin içinde vücudunuzun nasıl hareket ettiğini izlerken meydan okuyor.
"İyi bir takım olacağımızı düşünmüyor musun?" Şimdi belgeleri bir dosya dolabına iterek soruyorsunuz. soobin alçak sesle kıkırdar, kıkırdamasında bile kendini beğenmişliğini duyabilmen tuhaftı. ve olmaya hakkı vardı, onunla ilgili her şey pahalıydı. katran siyahı ortadan ayrılmış saçlarından, ince uzun gövdesini saran mükemmel şekilde dikilmiş gri takımına kadar. kol düğmeleri saf altından yapılırdı ve ayakkabıları her zaman Almanya'daki özel bir mağazadan ithal edilirdi. her zaman baştan çıkarıcı kokuyordu, bir tutam misk ile tatlı bir koku. ne zaman gülümsese, gamzeleri yanaklarına iniyor ve gözleri böyle kıvrılıyordu; ve bununla birlikte Choi Soobin'in gördüğün en güzel gülümsemeye sahip olduğunu söylemek doğru olurdu.
yine de tek bir şey var: soobin evliydi.
"İyi bir takım mı? bu benim şirketim benim girişimim. bir voleybol maçı değil. terfi edilmek istiyorsanız, herkes kadar sıkı çalışmalısınız. ve o zaman bile en azından seni düşünmek zorunda kalırdım”. soobin yanıtlıyor. boğazındaki tükürüğü yutarsın. Fazladan paraya ihtiyacın vardı ve buna çok ihtiyacın vardı, özellikle de annen seni kısa bir süre önce kovduğu için.
“Değerlendirilmek için ne yapmak gerekir?”. masum bir bakışla tatlı tatlı sordun. soobin dumanın arasından sana sırıttı. parmaklarını katlayan çoklu yüzükler, ona gelmeniz için işaret ediyor. çok gergin bir şekilde, yanlış bir şey söylemediğini umarak yaptın.
"hayır, masanın bu tarafında". emir veriyor ve siz çabucak yer değiştiriyorsunuz.
"dizlerinin üzerinde". tekrar talep ediyor ve sen tereddütle bunu yaptın. sana dik dik bakarken dolgun pembe dudaklarını ısırıyor. elini saçına götürür ve agresif bir şekilde çekiştirerek derme çatma bir at kuyruğu yapar.
"Değerlendirilmek benim için sürtük küçük bir orospu olacağın anlamına geliyor. anlıyor musun?".