o mu bu mu?
yeonjun x fem! okuyucu.
müstehcen içerik
"çikolata mı fıstık ezmesi mi?" yeonjun'a sordun; kucağında oturuyordun, önceki makyaj seansından dudakları şişmiş, saçı darmadağınıktı ve seni memnun etmek için senden daha iyi görünmüyordu.
"ne?" dedi şaşkınlıkla, sana üç gözün varmış gibi bakarak. "sadece bana cevap ver." "bu ne hakkında? Öpüşmeye devam edemez misin-“ bir kez kalçalarını şişkinliğine sürterek onu susturup alçak sesle inlemesine neden oldun. "Bugün şansın cevaplarına bağlı bebeğim." gözlerine bakarak söyledin.
"Ne sikim" ifadesine gülmek istedin ama istediğin gibi kabul etti. "çikolata." dedi sana bakarken, karanlık bak, ikinizin yaptığı küçük bakışma maçıyla oluşan heyecan verici gerilimi kırmaya cesaret edemiyordu. "iyi seçim." dedin sonunda, sabit bir hızda kalçalarını onunkine sürterek, ağızlarından homurdanmalar ve alçak iniltiler çıkıyor, özensizce birbirini öpüyor, ellerin onun saçlarına dolanıyor ve o senin kıçını sertçe elliyor.
öpücüğü bozdun, temassızlıktan sızlanmasına neden oldun ama hemen araya girdin; "Sadece aynı şeyleri sevip sevmediğimizi görmek istedim, her doğru cevap için sana istediğini vereceğim ve yanlış için seni cezalandıracağım, ama biz bunu istemiyoruz, değil mi?" gözlerindeki muzip parıltıyı gördün, yüzünü süsleyen küçük sırıtış, buna bayıldı. "Sadece o melek için yanlış cevap verebilirim, şimdi elbiselerini yırtmadan önce beni öpmeye devam et."