BEOMGYU

2.8K 35 31
                                    

duş seksi

aldatmadan bahsetme

"Seni sanki onun kendi beomgyusuymuşsun gibi gördüm!! Şimdi yalan söylemeye kalkma!" yanaklarından aşağı süzülen gözyaşlarının arasından çığlık atıyorsun. yüzün en korkunç şekilde ısındı, gözlerin ağlamaktan ve çok fazla ve kesinlikle çok sert bağırmaktan kan çanağına döndü.

Beş yıllık evlilikten sonra beomgyu'nun sana ve sadece sana ait olduğunu bileceğini düşünürdün. ama görünüşe göre yapmadı ve bu seni asla açıklayamayacağın şekillerde kırdı.

"bilmiyorsun-".

"Hayır!! Bilmek istemem umurumda değil!" Kırık hıçkırıklarla bir kez daha bağırdın. Çekmecelerinden birini açıp bir yığın kıyafeti bir bavula koydun. Daha da fazla çekmeceyi açtın ve fermuarını kapatıp ona fırlatmadan hemen önce kıyafetleri valize süpürdün.

"siktir git! Seni bir daha görmek istemiyorum, yemin ederim."

"Onunla sadece aramız kötüyken sevişiyordum."

"ve bu durumu daha iyi mi yapıyor? sen de git onu tekrar becer çünkü işte başka bir kötü an! sen kahrolası bir dolandırıcısın! Bu nedir?". Herkese bekar olmadığınızı hatırlatmak için her gün parmağınıza taktığınız güzel pırlanta yüzüğü göstererek elini yüzüne götürdünüz. seni sevecek ve değer verecek birinin olduğunu. Tanrım, ne kadar yanıldığını bir bilsen.

"Bu senin için bir saçmalık mı?!". yüzüğü alıp odanın diğer ucuna fırlatırsın.

"tabii olur". hüzünlü gözlerle cevap verir. Üzgün ​​olduğunda sana attığı bakışın aynısı. köpek yavrusu gözleri ve dudakları hafif bir kaşlarını çattı.

“saçmalık beomgyu! bu çok saçma". saçını arkaya attın ve kendi kıyafetlerini aldın, "duştan çıktığımda bu lanet evden çıkmanı istiyorum." Bunu banyonun kapısını arkandan kapatırken kendin söyledin.

duşu açtın ve yüzün avucunun içinde klozete oturdun. suyun sıcaklığı duş perdesinin üzerine yükseldi ve suyun sisi aynanın camına yayıldı. Ellerinin çaresizce gözyaşlarını toplamasına izin veriyorsun. Sırf hayatının bu aşamasında olmak için kendini ve beomgyu'nun yaşadığı her şeyi düşünmeden edemiyordun. güzel bir evi, iyi maaşlı işleri ve herkesin isteyebileceği aşkı olan evli bir çift olmak. O senin her şeyindi, sadece onun olmasını diledin.

Ağrıyan, yaşlarla dolu bir yüzle, soyunup duşa girdin, sıcaklığının gözyaşlarını dindirecek kadar kalbini okşamasını umuyordun. Cam kapıyı kapattın ve suyun vücudundan aşağı akmasına izin verdin. güzel hissettirdi. bu çile ile ilgili tek şey, sonsuza kadar duşta kalamayacağınızdı ama eğer size kalmışsa; kesinlikle yapardın. beomgyu'nun hala evde olduğu düşüncesiyle kanın kaynadı – onun gitmesini istedin. o bir dolandırıcıydı. muhtemelen seni hiç sevmedi. belki anne babasını memnun etmek için seninle evlendi. siktir et onu.

beomgyu, fırlattığın bavuldan dökülen kıyafetleri tekmeliyor. yüzüğünüzü alır ve dikkatlice komodinin üzerine koyar. cebinden telefonunu çıkarır ve kilidini açar, hızlı bir mesaj gönderir,

Bunu artık yapamam. bana bir daha mesaj atma veya arama.

telefonunu yatağa atmadan önce gönderildi'ye bastı ve telefonla temasını engelledi.

gömleğini kafasına kadar çekti ve onu da bir kenara fırlattı. kotunu aşağı indirdi ve ayakkabılarını ve çoraplarını tekmeledi. banyoya gitti, kapı kolunu çevirdi ve duymamanız için arkasından kapatmadan önce sessizce içeri girdi. ama onun duyabildiği, buharlı suyun altında hıçkırarak ağladığınız seslerdi. en son külotunu indirir ve duş kapısını açar. suyun altına giriyor ve sen irkilerek yukarı bakıyorsun.

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin