Kocanız olarak Kang Taehyun!
Headcanon için, Taehyun daha yaşlı!
Sevecen, sevgi dolu, olgun ve çok destekleyici bir koca
Her sabah seninle uyanmayı seviyor
Ve sana her gece iyi geceler öpücüğü
Üyeler büyük ihtimalle onun yemek yapmayı öğrendiğini gördüklerinde onunla dalga geçecekler.
Övünecek bir tip değil ama fırsat bulduğunda kesinlikle seninle övünecek.
"y/n'nin yemeklerinin tadı seninkinden daha iyi! Senden daha iyi temizliyor, kapa çeneni."
Çocuklar bundan çok sıkılacak (↼_↼)
Sana sarılmayı seviyor çünkü çok sıcaksın ˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱
Yorgun olduğunuzda veya işinizle meşgul olduğunuzda ve eve erken geldiğinde, rahat bir şekilde dinlenmeniz için tüm evi temizleyecektir.
Bu çocuğu organize bir adam olarak görebiliyorum, bu yüzden organizatör satın almak ve temizlik yapmak ikiniz için de eğlenceli.
O her zaman ve her yerde sana karşı naziktir
O bir idol olduğundan ve programları ona seni her gün görmesi için zaman vermediğinden, sana bir evcil hayvan almaya karar verdi!
Ya bir papağan, kedi, köpek ya da sevdiğiniz herhangi bir şey
Ona çok dikkat ediyorsun ve bu seni daha az yalnız hissettiriyor Taehyun nadiren kıskanıyor
Ama o onsuz daha az yalnız hissetmeni engellemek istediği için sorun değil
İkinizin de tartışmasından kesinlikle nefret ediyor
Özellikle tartışmalarda sizi çok fazla düzeltme gibi bir huyu var ve bazen sözlerini kontrol edemediği için yenilgiyle çekip gitmenize neden oluyor.
Elbette, bundan dolayı kendini çok suçlu hissedecek ve özür dileyecek ama senin ortak yatağında tek başına ağladığını gördüğünde.
Sana sessizce sarılacak ve birçok kez 'özür dilerim' diye fısıldayacak.
İkiniz de birlikte ve rahat bir şekilde uykuya dalarsınız ama ertesi gün tartışmanız hakkında konuşmayı asla unutmazsınız.
Taehyun'un eve gelip seni beklerken uyuyakaldığında,
Uyumadan önce neyi sevdiğini araştırdığınızı gördüğünde kesinlikle eriyeceği başka bir şey.Adam yatağa taşımadan önce alnını öperdi bu çok tatlı ugh
Programlarıyla meşgulken kucaklayabileceğiniz sincap doldurulmuş bir oyuncak verdi.
Adına Tyun adını verdiğinizde başka bir Taehyun erime anı
Bir çizgi film ya da film hakkında konuşurken sizi dinliyor ve onu seviyor musunuz? Neyi çok sevdiğini görmek için izleyecek ve onu sevmeye devam edecek
Bir şey yapmak istersen, destekleyecektir.
kötü bir fikirse yapmayabilir seni uyarır.
Seni üzen bir şey yaşıyorsan, seni mutlu etmek için istediğin her şeyi elde etmek için elinden geleni yapabilir.
Kramplardan dolayı üzgünsen, sana sevdiğin yiyecekleri verir ve sen daha iyi hissedene kadar seni kucaklar.
Akıl sağlığınız yüzünden üzgünseniz, düşüncelerinizi hafifletmek için yürüyüşe çıkmanızı önerecektir.
Onun yüzünden üzgünsen, sana yakın olacak ve her şeyin yoluna gireceğine dair seni temin edecek.
O seni çok seviyor ve sen onu çok seviyorsun (/^-^(^ ^*)/
༄✯ ... Randevular/Buluşmalar
Kollarını onunkiyle kilitlemek mi? Mutlak evet.
Bu mutlak bir zorunluluktur!
Bence Taehyun seninle kollarını kilitlemeyi tercih ediyor çünkü el ele tutuşmada sessizce terleyebilir (Arada bir ellerini silmek onu rahatsız eder)
Ayrıca her zaman onunla yakın olmanı istiyor.
Plaj, park, kütüphane gibi ikinizin de huzurlu olabileceği yerlere gitmeyi tercih ediyor...
İkiniz de aşırı eğlenmek istediğinizde, eğlence parklarına veya karnavallara gidiyorsunuz.
Dükkanlara giderken SADECE ihtiyacınız olanı almanızı hatırlatması gerekiyor.
Satın almamanız gereken bir şeyi yeterince alamıyorsanız, satın almanıza izin verir, aşırıya kaçmayın.
Özellikle park randevularını sever
Piknikler mi? Evet!
İkinizin de evinizde rahatça oturmayı sevdiğiniz filmleri izlediğiniz zamanlar vardır.
Spor salonu randevuları? Tamam, bu çocuğun bunlara meraklı olduğunu biliyoruz, bu da çok çalıştığı anlamına geliyor.
Ve bazen tembelleşebilirsin! inkar etmeyin herkes spor salonuna gitmek istemez
Seni bir spor salonuna sürüklüyor ve ikiniz de birlikte çalışıyorsunuz! Bu aynı zamanda kocana hayran olmak demektir.
Hâlâ ikinizin de ihtiyacınız olan egzersizi yapmanızı sağlıyor.
Temelde seninle olduğu sürece her yere gidebilir
Ve onun ilk önceliği, nerede olursanız olun ikinizin de mutlu olması!