BEOMGYU

2.8K 37 1
                                    

eşleştirme | beomgyu x okuyucu

tür | müstehcen! rızaya dayalı kaba seks + aşırı uyarılma 💋

"O lanet ağzından ne kadar hasta olduğumu bilemezsin."

Elleriniz önünüzdeki camda ve eli boynunuza sarılıyken, o kendini size doğru çevirirken, vücudunuzu balayı süitinizin dev pencere camına çarparken siz defalarca nefes aldınız. Vegas'ın gece hayatında gözleriniz kısıldı ama bakışınız onun acımasız hamleleriyle sallandı.

nefesinizin sıcaklığı camı buğulandırdı ve ikinizin de kaldırımdaki yayaların göremeyeceği şekilde en üst katta olduğunuz için anında minnettar oldunuz. o sana derinden girerken, daha önce hiç sahip olmadığı uzunluklara ulaşırken ve dizlerin bükülmeye başlarken vücudunun sarsıldığını hissettin. "Üzgünüm gyu", elde edebileceğiniz minimum oksijenle elinizden gelenin en iyisini yapın. Fısıltılarının onu yumuşatacağını ummuştun ama olmadı. sadece egosunu büyüttün.

kulağının arkasındaki noktayı yalamadan önce yakarışına sırıtıyor. "Uçakta sahip olduğun onca enerji nerede bebeğim?" diye hatırlattı, buraya gelirken uçak koltuklarında sürekli onunla dalga geçtiğiniz kafanızda tekrar canlandırmaya teşvik etti. beomgyu iki bileğinizi de alır ve elleriyle arkanızdan kelepçeler, size eskisinden daha sert bir şekilde girer. Belini sana her soktuğunda dudaklarından acınası bir inilti çıkıyordu, seni o kadar sert sikiyordu ki düşünebildiğin tek şey boşalmaktı.

"hm? ne dedin bebeğim seni boşaltmamı istediğini söyledin mi?" sert bir tonda dalga geçiyor, sesi ikinizi de örten gece gökyüzünden daha karanlıktı. müstehcen bir inilti ile yüzünü cama doğru itersin. Seninle ne kadar dikkatsiz davrandığına ağladın. "Ben boşalacağım gyu- lütfen". Kalçalarından aşağı inen bir orgazm dalga geçmeden önce miyavladın. Sonuç olarak kalçalarınız kasıldı ve onun vahşi lanetine bir son vereceğini düşünerek rahatlayarak nefes alıyorsunuz.

ama hayır, beomgyu utanmadan devam etti, saçlarını parmaklarının arasında dolaştırırken sikini sürekli senin içine batırdı, ona karşı lezzetli bir şekilde kremalamanın tadını çıkardı. Senin miyavlamalarınla ​​ve seni cehenneme çeviren pislik sesleriyle atmosferi doldurarak adımlarını hızlandırıyor. yanaklarınız kızardı ve hassasiyetinizle gözlerinize gözyaşları, hala nabız atıyordunuz ve o hala orgazmınız hiç gelmemiş gibi size çarpıyordu.

"Uçakta söylediğin gibi söyle. beni boşalt' de.

vücudunuzun yeniden ele geçirilmeye hazırlandığını hissettiniz, diliniz ağzınızdan sarktı ve uyluklarınız titremeye başladı. "beni boşalt". utanarak mırıldandın. Onu bu sözle alaya aldığına bile pişman oldun. senin şişmiş sırılsıklam klitorisin ile oynamak için parmaklarının önüne uzanıyor, ta ki sen onun her yerine bir kez daha krema yapana kadar. Şimdiye kadar cama karşı soğukkanlılığını koruyamayacak kadar zayıf hissediyordun ama beomgyu şimdi yıkılman için çok amansızdı.

"tekrar söyle". Emirler, hala sikinin cum ile ne kadar yapışkan bir karışıklık yarattığına aldırmadan ya da hiç umursamadan seni beceriyor. uzun siyah saç tellerinden aşağı ter damlaları akıyor ve ağzınızın köşelerine düşen taze tuzlu gözyaşlarıyla ağlamaya başlıyorsunuz. midenizin çökmeye başladığını hissettiniz. "gyu lütfen", umutsuzca bir sonraki kelimenizi ağzınızdan çıkarmaya çalışırken kekelersiniz. sen burnunu çek. "Hala b-boşalmaya devam ediyorum".

"tekrar söyle". tekrar eder. ve onu dinleyene kadar durmayacağını biliyordun. bir tür destek için cama tutunuyorsun. "b-boşalt beni".

Sana daha sert vuruyor, ıslak seslere lanet sözcükler mırıldanıyor. kıçına şaplak atıyor ve bir kez daha vücudunda başka bir orgazmın dalgalandığını hissederek nefesin kesiliyor, bu sefer sanki duramıyormuşsun gibi geldi. beomgyu dudaklarını ısırır ve belini kavrar, "siktir, evet, böyle boşalmaya devam et". kendi sıvıları sizinkiyle buluşana kadar nefesinin altından inliyor ve ziyan olacak bir damla bile bırakmadan içinize gömmeyi başardı.

Her şey bittiğinde hala titriyordun ve ağır nefes alıyordun, yere yığılabilirdin ama beomgyu vücudunu hala cama doğru ittiği için şanslıydın. senin böyle çok seksi olduğunu düşündü. yüzün sıcak ve kızardı ve vücudun çaresizce zayıfladı. yanağından öper. "Bir daha beni böyle sınama."

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin