fluff
"Gerçekten gitmek zorunda mısın?" Siz ortak yatak odanızın dolabını karıştırırken Beomgyu kayıp bir köpek yavrusu gibi sizi takip etti.
"Evet," diye güldün, en yakındaki eşyaları yatağın üzerinde duran bavula atarak. "Yine de sadece iki günlüğüne gideceğim," yatakta çökmüş oturan Beomgyu'ya baktın, kaşlarını çattı, "iki yıllığına ayrılıyormuşum gibi davranıyorsun."
Yatağa geri döndü ve uzun bir iç çekti. "İki gün. iki yıl. Pratik olarak aynı şey.” Beomgyu, "Beni böyle bıraktığına inanamıyorum," diye mırıldandı.
"Seni bırakmıyorum," diye uzandın, saçını karıştırdın ve dokunuşuna yaslandı, "Teknik olarak öyle," diye itiraf ettin "ama ben gitmiyorum. Dedikleri gibi bir telefon kadar uzağındayım."
Beomgyu, nefesinin altından bunun aynı olmadığını söyleyerek yanıt olarak sadece homurdandı. Dikkatini yeniden bavuluna odaklamadan önce hafifçe kıkırdadın, konuşmadan önce ellerini kalçalarına koydun, "Eh, sanırım toplamayı bitirdim."
Beyanınızın sesiyle, Beomgyu hemen "bitti mi?" Yanına koştu "Hiçbir şey kaçırmadığına emin misin? Bence iki kez kontrol etmelisin. İhtiyacın olan her şeye sahip olmasaydın gerçekten çok yazık olurdu-" Bavuldaki belirli bir eşyaya kilitlenen gözlerini duraklattı. "Bu benim kapşonlum mu?"
"Öyle," diye yanıtladın, eşyayı çantadan çıkarırken.
"Ve sen alıyorsun?"
Kapüşonluya uzanarak, "Bu yüzden bavulun içinde," diye yanıtladın ama kapüşonlu tutuşu sıkıydı ve tam olarak tutmanı engelliyordu.
"Ama o benim," dedi Beomgyu kapşonluyu kendine yaklaştırarak.
Geri çekildin, "ama hoşuma gitti."
"Eğer bu kadar hoşuna gittiyse, benden ayrılmaya karar vermeden önce bunu düşünmeliydin."
“Paylaşmak önemsemektir” Beomgyu'nun kapşonluyu yırtma korkusuyla tutuşunu gevşetmesine neden olacak şekilde özellikle sert bir çekiş yaptın. "Şimdi bana kapşonluyu ver!" Öğeyi ondan tamamen uzaklaştırdığını söyledin ve Beomgyu'nun ondan daha fazla ne alabileceğinden şikayet ettiğini duyduğunda ekledin, "Yakında geri alacaksın. Onu almak istiyorum, bana seni hatırlatacak."
"Gittiğin iki gün içinde beni unutacak mısın?"
"Belki," diye yanıtladın şarkı söyleyen bir sesle ve şaka yapıyor olmana rağmen oda şaşırtıcı derecede sessizdi. Belinize bağlanan iki kolun sizi Beomgyu'ya doğru çektiğini hissettiniz.
"Şimdi gerçekten gitmene izin vermeyeceğim," diye mırıldandı boynuna. Hafifçe güldün, yüzünü ona çevirecek şekilde arkanı döndün ama o hala seni kollarında tutuyordu.
"Sadece şaka yapıyordum." Yüzündeki bir tutam saçı çektin. "Seni asla unutamayacağımı biliyorsun."
"Çabuk dön, tamam," dedi Beomgyu sana sessizce.
Dudaklarını onunkilere bastırmak için eğilerek gülümsedin. "Söz veriyorum."