TAEHYUN

1.7K 34 0
                                    

[00h00 am]

içgüdülerimize göre hareket etmek insan doğasıdır.

Neyin yanlış neyin doğru olduğunun farkında olsak da özümüzün temelinde saldırmak için doğru anı bekleyen vahşi hayvanlardan başka bir şey değiliz.

çeşitli nedenlerle hareket ederiz: korku, neşe, öfke. ve cinsel istek.

Taehyun'u sade bir beyaz calvin klein iç çamaşırı giyerek yeni duş almış karın kaslarını sergilediğini gördüğünde, içgüdülerini kontrol edemezdin. Dağınık ve ıslak saçlar damlıyordu, güçlü kolları kaslarını mükemmel bir şekilde vurguluyor, bir tanrı gibi yontulmuş. Taehyun'u sevimli yüzü ve çekingen kişiliği olan yeni kesilmiş bir lise çocuğu imajının ötesinde hiç görmedin, ama onu yarı çıplak, lezzetli bir his gibi görmek, sanki tüm içgüdülerin onu istiyormuş gibi vücudunu uyuşturdu. an, taehyun'un varlığın boyunca nazik dokunuşuydu.

bacaklarında. dudaklar. boyun. ruhunun en karanlık yerlerine dokunmasını istedin.

saçlarını havluyla kurulamayı bırakıp yatağa atana kadar ne kadar baktığını fark etmemiştin.

"Manzarayı beğendin mi?"

"bana dokunmanı istiyorum." dedin, hala hormonların tarafından uyuşmuşsun. taehyun dondu.

O andan sonra ne olabileceğini iki kez düşünmeden ona doğru yürüdün. vücudunun gergin olduğunu görebiliyordunuz çünkü nefesinin ağırlaştığını görebiliyordunuz. Oyunun bu zamanında, geriye adım atmak aptalca olurdu, bu yüzden vücudunun gücüyle kollarını onun boynuna doladın ve taehyun kalçalarını sıkıca tuttu. kollarında, vücudunun ne kadar sert olduğunu ve onun tarafından tutulmanın ne kadar iyi ve güvenli olduğunu hissedebiliyordunuz. Taehyun kibar olmayı ve bir şeyler giymeyi umursamadı, vücuduna senin kadar sert dokunmak istedi.

Nazik bir jestle, taehyun vücudunu mümkün olduğu kadar yakınına çekti ve seni sıcak bir şekilde öptü. nanenin taze nefesi burnunuza nüfuz etti, erkeksi koku, karnınızın dibinde büyüyen hissi uyandırdı. nerede biteceğini bildiğine ve peşinden gitmekten korkmadığına dair bir his.

elin boynundan ayrıldı, göğsünü okşadı ve iç çamaşırı barına gitti. Öpüşmeyi hemen durdurdu ve gözlerinin içine baktı. gözbebekleri aslan gibi büyümüştü.

"Tae, lütfen-"

"Pişman olmanı istemiyorum çünkü bir kez yaptığımızda geri dönemeyiz. Umarım seni şu anda çok istediğimi biliyorsundur ve yarın da seni isteyeceğim."

"ben-"

"kendine geldiğinde benden kaçma"

"Yapmayacağım, tae."

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin