Taehyun Smut Headcanons
Taheyun ile seks.....bunun hakkında ne diyeyim ki? Tüm düğmelerinize basmak için doğru miktarda alay ve kabalık ve bunu telafi etmek için doğru miktarda sevgi ve övgü ile mükemmel olacak. Sırf gözleriniz kapalı ve nefesiniz daralmışken sevimli görünüyorsunuz diye size yumuşak davranacak türden biri değil. Ama duymasa bile, siz onun adını solurken göğsünün içinde yumuşak bir şey hissediyor, sesiniz o size doğru gelirken onu gülümsetiyor. İşleri ne zaman eğlenceli hale getireceğini ve ne zaman sınırlarını zorlamayacağını biliyor ve onunla seks yapmayı bu kadar zevkli yapan da işte bu denge. Çünkü seni yatağa iterken aklında ne olduğunu asla bilemezsin.Kesinlikle seni bağlamayı seviyor, çünkü bileklerini ve hatta bazen bileklerini kesen iplerle ne kadar güzel göründüğüne doyamıyor. O, gerçekten ciddi olan ve seni düzerken işini yapmaya odaklanan tiptedir ve dikkat dağıtıcı şeylere pek aldırmaz. Bu nedenle, hareket edememeniz her zaman onun lehinedir, çünkü ona kendi alaylarınızla karşılık vermekten hoşlandığınızı bilir. Ama bu aslında ikincildir ve en çok sevdiği şey, kendinizi özgür bırakamadığınız zaman sizden kaçan yumuşak iniltiler, kısıtlamalarınıza karşı mücadele etmenizdir. Sadece patronun kim olduğunu gösteriyor ve o bunun için yaşıyor.
Bir fanteziye sahip. Seninle ve onun üyelerinden biriyle üçlü seks yapmak. Herhangi biri yapacak, çünkü hepsine hemen hemen eşit derecede bağlı. Bir başkası amına saldırırken senin sikini emmen fikrine doyamıyor. Ya da aslında tam tersini yapın, çünkü amınız sadece ona aittir ve o paylaşmayı sevmez. Bu ciddi bir şey olmayacak, sadece hepiniz biraz eğlenmek istediğinizde yapılacak bir şey. İçki dahil olabilir veya olmayabilir, ancak bir sonraki adımı atmadan önce bunun hakkında sizinle konuşacağından emin olabilirsiniz.
Dünyanın en güzel küçük bokunu ne buluyor biliyor musun? O ağzınıza boşalırken dudaklarınız onun yüküyle kaplanır. Onunla her seks yaptığınızda, eli başınızı yönlendirirken ona oral seks yapmak zorunludur. Ağzını boyu boyunca sarmana ihtiyacı var ve sen boşalmasının her damlasını yutana kadar bırakmayı reddediyor. Birden fazla kez boğazınızın arkasına vurur, yüksekliğini atmasına yardımcı olmak için temasta öğürme şeklinizi kullanır. Gerçekten sevdiği başka bir şey de, sizinle birlikte olduktan sonra parmaklarını ağzınıza, kendi meyve suları ve sizinkilerle kaplamaktır.
Benzer şekilde, creampie konusuna oldukça meraklı. Gözlerinin merakla parladığını ve kendi yüküyle karıştırarak amından dökülen sularını gördüğünde eskisinden daha fazla şehvetle karardığını görebilirsin. Böyle çok daha güzel görünüyorsun, her şey onun için berbattı, parmaklarını senin içine ve dışına pompalarken nefes nefese ve inilti. Bu onun için tam bir cennettir ve bundan o kadar çok zevk alır ki, sizi ne zaman köşeye sıkıştırmaya başladığını fark etmez bile, yüz ifadenizin nasıl değiştiğini algılarken parmakları periyodik olarak hareket eder ve durur. Ve senin üzerindeki etkisini anladığında... o zaman bundan sonra biraz fazla uyarılmaya hazır ol.
O kesinlikle bir dom ve oldukça sert bir dom. Kontrolün kendisinde olmasını seviyor ve sizi altında boktan bir pisliğe dönüştürmeyi seviyor. Cezalandırma konusunda çok başarılı, özellikle de sinirlerini bozuyorsanız ve genellikle başvurduğu ceza biçiminin en azından orgazmı inkar ile ilgisi var. Sen ağlayana ve salıverilmene izin vermesi için yalvarana, defalarca özür dileyip ona bir daha asla karşı gelmeyeceğine söz verene kadar boşalmana izin vermeyecek. Ama elbette, bunu son kez yaptığınızdan çok uzak olduğunu biliyor ve dürüst olmak gerekirse, bir dahaki sefere sabırsızlanıyor.
Tamamen adil olmakla birlikte, aynı zamanda neredeyse her türlü denemeye var. En tuhaf fantezileri veya fikirleri bile bulabilirsin ve o yine de önerdiğin her şeyi kabul ederdi. Ve eğer tam tersiyse, yeni eşyaların çoğunu o öneriyorsa, eve geldiğinizde yatağın üzerinde oturan, kullanılmayı bekleyen ya da çok yeni bir oyuncak tarafından karşılanmaya hazır olsanız iyi olur gibi hissediyorum. Düşündüğü yeni pozisyonu kulağına fısıldarken gözleri parlayan Taehyun'u heyecanlandırdı.
Kinklerine gelince, esaret dışında, onu boğacak biri olarak görüyorum. Kollarının seksi güzellikler olduğu çok açık aslında. Senin onları sevdiğini biliyor. İnce parmakları boğazınıza dolandığında nasıl inleyip sızlandığınızı ve oksijen kaynağınızı kestiğinde nasıl daha fazlası için yalvardığınızı görüyor. Güç altında öğürmene bayılıyor ve onun adını inlediğinde, bu müzik, saf müzik. Genellikle sinir bozucu olduğunda buna başvurur ve sadece seni sonsuza kadar susturmak ister. Onunla konuşmak, sizi boğması için en iyi tetikleyicilerden biridir ve bazen, şakacı bir şekilde sizi boğsa bile, çok geçmeden ortam sıcak olur.
Çoğu günlerde sert olabilir ve olacak olsa da, romantik olmaya karar verdiğinde onu durduracak hiçbir şey yoktur. O gerçekten bir söz adamı değil ve sevgisini eylemlerle göstermeyi seçiyor. İşte bu yüzden sana karşı yumuşak davrandığında, teninin her santimine öpücükler koymasını, omzunu ve boynunu ısırmasını ve yol boyunca işaretler koymasını sağlayacaksın. Arada bir, göğüslerinize karşı yumuşak bir "Seni seviyorum" diye fısıldayabilirsiniz, ama bu sadece kelimelerle bitecek.
Bu adamla bakım sonrası, güçlü kolları sizi yerinde tutarken sabit kalp atışlarını dinlemeniz bir zevk olacak. Yavaş yavaş uykuya dalarken, başınızın tepesine nazik öpücükler koyacak, yumuşak övgüler fısıldayacaktır. Hiç kimseye uyuması için şarkı söyleyen biri olmadı, ama eğer bu sen isen, bunu yapmaya fazlasıyla istekli. Ve "Taehyun'un Ninnileri" de buradan kaynaklanıyor, sırf o içeriğin yüzündeki gülümsemeyi görebilmesi için sevdiğiniz şarkıların cover'larını söylemesiyle.
Genel olarak, Taehyun ile seks, dengenin tam tanımı olacak. Size en iyi zamanı gösterecek, ancak hiçbir zaman sadece bir tarafta işleri çok ileri götürmeyecektir. O bir alay olacak, sana hükmedecek ve seni mahvedecek. Ama bunu seni tamamen mahvedecek kadar yapmayacak. Benzer şekilde, o da size iyi davranacak, size tüm sevgisini ve tüm özeni gösterecek. Ama bu sana asla kolay davranmayacağı anlamına gelmez.