➤ arzulama/dry hump 💦
"Dur. prova yapmaya çalıştığımı biliyorsun." soobin sana diyor. çocuklar stüdyo kabininde başka bir şarkı kaydediyorlardı ve soobin onları dışarıdan izlerken, yapımcının yanında yanlışlarını düzeltirken kucağına oturmanıza izin verdi.
senin hatan değildi. Bu pozisyonda soobin'in sikini mükemmel hissettin. sen ona muhtaç klitorisini memnun etmek için sık sık kendini ona sürtüyordun. onun boynuna sızlandın. "lütfen beni sik soobin". yerinden kalkıp koltuğunun içinde ayarlamalar yapardı ve bu, kumaşını ince iç çamaşırınızın arasından hissettiğinizde sizi daha da muhtaç hale getirirdi.
o konuşmayı bitirdikten sonra tekrar sızlanırsın. "soobin lütfen".
seni yanında bırakarak ayağa kalkar. O kadar çabuk ve o kadar güçlü bir şekilde ayağa kalktı ki, aslında sizi biraz korkuttu. "Geri döneceğim, onunla çabucak konuşmalıyım. sonu tekrar prova edin!”. soobin kapıyı arkasından çarparak seni başka bir odaya çekerken söylüyor. kanepeye oturur ve seni de kendisiyle birlikte aşağı çeker.
"neyin var? dur demedim mi neden dinlemiyorsun?" diye azarladı, parmağını yüzünüze öfkeyle işaret etti. Sana kızgın olamazdı, yani, altında ince bir altın zincir olan büyük boy siyah bir kapüşonlu, boynu neredeyse emilmek için yalvaran ve sizi neredeyse kucağına binmeye davet eden eşofman giyen oydu.
Dizinin üstüne oturup baskının klitorisine gitmesine izin veriyorsunuz. biraz surat asarsın, "Soobin senin tarafından sikilmek istiyorum". sen sızlan.
"Orada davranış şeklin için bunu hak etmiyorsun. dur dediğimde lafımı anlamadın?". iç geçirdin, başını salladın. "ama ben azgınım" soobin telefonunda saati kontrol eder.
"Kucağımda inmek için birkaç dakikan var. bir dahaki sefere iyi olursan, belki sikilebilirsin”.
hissettiklerinle, bunun için minnettar bile oldun. külotuna uzanıyorsun ama soobin seni durduruyor. "Hayır. külotunu üstünde tut”.
"ama soo-".
"hayır dedim. kötü kızlar ödül almazlar, değil mi?”.
"iyi" diye içini çektiniz.
Kalçanla onu kavradın, giyinik klitorinin arzuladığı ilgiyi görmesine izin verdin. zaten sessizce mırıldanıyordun. dudaklarını ısırdın ve dizine binerek gözlerini kapattın hiperseksüel velet gibi. gövdenizde elektrik parçaları kıvılcımlar saçtı.
"çok muhtaç bir kızsın" soobin dalga geçiyor, seni şehvetle izliyor. "Bahse girerim amın sırılsıklamdır, değil mi?" daha iyi ve emin olmak için eteğinizi kaldırır; külotundaki ıslak yeri buldu.
"ben-ben senin için çok azgındım ama sen değildin". aynı anda hem sızlandın hem de inledin. kalçalarını onun dizine daha çok bastırdın.
"Provanın ortasında bir oda dolusu insanla seni beceremem. saygılı olmalısın”
sersemlemiş bir halde başını geriye attın. zevk vajina duvarlarınızdan dalga dalga geçiyor ve şimdi eskisinden çok daha fazla zonkluyordunuz. "S-saygılıyım".
"hayır değilsin. yoksa şu anda sikiliyor olurdun, değil mi?”.
düşünceye biraz surat asarsın. ama sonra tekrar, soobin'in seni eğip seni becermesi, kurtulmak için tam da ihtiyacın olan düşünceydi. Gözlerini kapattığında, başından beri yapmak istediğin gibi Soobin'in kucağında olduğunu hayal ediyorsun.
"hımmm evet". bir çılgınlık içinde inlersin. soobin, dudaklarının kucağında nasıl yuvarlandığını ve güzel dudaklarını terk eden narin iniltileri görmeden edemedi. Kalçalarını tekrar uyluğu boyunca yuvarlamadan önce biraz zıplamaya başladın. "siktir senin her yerine boşalacağım".
"neden bu kadar seksisin? beni öldürürsün” soobin nefes aldı. dudağını ısırdın ve kurtulmak için umutsuzca ihtiyacın olan baskıyı elde etmek için daha sert bastırdın. "evet-tam orada". çılgınca, kalçalarınızı mümkün olduğunca hızlı yuvarlayarak söylüyorsunuz. orgazm peşinde koşmaya çalışırken nefessiz kaldın.
"Evet! siktir! boşalıyorum”. Külotunun içini bırakmadan önce kalçalarını onun uyluğuna birkaç kez daha bastırarak inledin. bitirene kadar uyluğunu sıkıca kavradın.
"Belki bir dahaki sefere benim kurallarıma uyarsın".