seni cezalandırmak
Eşleştirme: Choi hattı x fem! okuyucu
O gece ilk kez gelirken vücudun şiddetle sarsılarak dizginlerini çektin.
"D-daha fazla olmaz," diye zayıfça inledin, bükülmüş bacaklarını kapatmaya çalıştın.
"Tut onu," dedi Yeonjun kararlı bir şekilde, yanlarında duran iki çocuğa bakarak. Hemen, Beomgyu bir kolunu dizinize doladı ve Soobin bir uyluk yakalayıp sıkıca tutarken onu açmaya zorladı.
"Eğlence daha yeni başladı aşkım, kaçıyor musun?" Yeonjun güldü, uzunluğunu klitorisinize daha çok bastırdı. Sırtını yatağa yaslamış, iki çocuğun onları tuttuğu yerde dizginlerinden kurtulmaya çalışan uyluklarınla aşırı duyarlılıkla bağırdın.
"Çabalarsan daha kötü olur tatlım," diye fısıldadı Beomgyu, dudaklarını boynuna yapıştırarak.
Diğer tarafta, Soobin ağzını bir meme ucuna yapıştırdı ve nazikçe çekiştirdi. Bağırıp inlediğinde kıkırdadı. "Bizim için hareketsiz kalmaya çalış, tamam mı? Herkes için daha kolay olacak."
Yeonjun ve Beomgyu bir bakış paylaştıklarında gözleriniz şaşkınlıkla kısıldı ve Yeonjun aniden sikini klitorisiminizden çıkardı. Rahatlamış bir şekilde nefes verdin, kalçaların Beomgyu ve Soobin'in tuttuğu yerde gevşedi. Beomgyu ve Yeonjun'un ortalıkta kıpırdandığını fark ettin ama düşünmek için fazla vaktin olmadı çünkü Soobin çeneni kavradı ve seni morarmış bir öpücük için kendine çekti. Ancak uzun sürmedi, çünkü bir parmağın yarığınızdan aşağı indiğini hissettiğiniz anda geri çekildiniz ve klitorisiniz ile hafifçe ovmak için tekrar yukarı çıktınız.
Bacaklarının arasından Beomgyu'ya baktın ve o seninle göz göze gelir gelmez sırıttı.
"Benim için tekrar gelebilir misin, güzel kız?"
Başını salladın, sızlandın.
Şakacı bir şekilde somurttu ve karnına bir öpücük kondurdu.
"Daha önce boşalmak için ne kadar çaresiz olduğunu hatırlıyor musun? O kadar çaresizdin ki, tutamazsın," diye uzanıp parmaklarını kısıtlı bileklerinizin üzerinde gezdirmek için durakladı. "Bu yaramaz eller kendine, hm?"
"Efendin sana istediğini vermeye çalışıyor ama sen nankörlük mü ediyorsunuz?" Yeonjun'un sesi yukarıdan geldi. O ve Beomgyu'nun yer değiştirdiğini fark ettin, eli şimdi senin kalçanı yukarıda tutuyor, amını bacaklarının arasındaki çocuğa gösteriyordu. Tuttu. "Bu çok hoş değil, değil mi?"
"H-hayır," diye mırıldandın. "Demek istediğim bu değildi." Gözlerinde yaşların birikmeye başladığını ve utançtan yanaklarının ısındığını hissettin.
Soobin yanaklarını sevgiyle öptü. "Şşşt bebeğim" dedi sakinleşmeye çalışarak.
"Çok ıslaksın, tanrım, şuna bak." Beomgyu inledi. "Sanırım biraz tatmam gerekecek."
Aşağıya doğru eğildi ve dudaklarını klitorisinizin etrafına sarmadan önce yarığınızdan bir şerit yaladı. Başını geriye attın, boğazını açtın ve anlamsız bir inilti bıraktın. Soobin bunu bir tür davet olarak algıladı ve boynunun her tarafına öpücükler bırakmak için başını eğdi ve ara sıra şurada burada hıçkırıklar.
"Eğleniyor musun?" Yeonjun iç uyluğuna bir öpücük kondurarak sordu.
Bazı tutarsız kelimeler gevezelik ettin, net konuşamadın.
Yeonjun uzanıp yanağına hafifçe vurduğunda kıkırdadı. "Aptal sürtük," diye mırıldandı. sızlandın.
"S-Sir," diye mırıldandın. "Yakınım,"
"Hadi prenses. Bırak gitsin," diye hırladı Beomgyu seninle göz göze geldiğinde. "Kahrolası yüzüme boşal."
Ve sen yaptın. Vücudun şiddetle sarsıldı, sen gelirken sırtını yataktan kaldırdı. Beomgyu inledi, yüzünü senin sıcaklığına soktu ve seni yalayarak temizledi. Şişmiş klitorisine son bir öpücük bırakırken sızlandın.
"İyi kız" dedi ve doğruldu.
"Binnie, aşkım, bir saniye buraya gel." dedi yaşlı adama seslenerek. Soobin, diğerine ulaşana kadar ayaklarını sürüyerek kolayca itaat etti. Beomgyu yeterince yaklaşır yaklaşmaz eli ensesinde kıvrıldı.
"Tadına bakar mısın?" dedi sana bakarak, bakışlarını yaşlı erkeğe geri çevirmeden önce gözlerinizle buluştuğunda sırıtarak sert bir öpücük için onu kendine çekti. Beomgyu ağzını yalarken Soobin inledi ve gencin dilinden senin tadına baktı.
Onları izlerken inledin, tamamen büyülendin.
Beomgyu geri çekildi ve yüzünü yaşlı adamın boynuna gömdü.
"Söyle ona," diye soludu. "Ona tadının nasıl olduğunu söyle."
Soobin inledi, "Çok tatlı prenses."
Gülümsedin, gözleriniz kapandı, aniden çok uykulu hissettiniz. Ancak ince parmakların boğazınızda kıvrıldığını hissettiğinizde gözleriniz tekrar açıldı. Gözlerini açtın ve Yeonjun'un sana baktığını gördün.
"Ah, bu çok tatlı." Kıkırdadı. "Bebeğim onunla işimizin bittiğini düşündü." Döndü ve diğer iki çocuğa baktı. Güldüler.
"Efendilerim hala zorda prenses, seninle işimiz bitmedi." dedi Beomgyu, yüzünü boyayan kötü bir gülümsemeyle. "Ve sakın unutma, bu hala bir ceza."
Çok uzun bir gecedeydin.