Kilometrelerce Uzakta - Choi Yeonjun
uyarılar: telefonda seks, hafif parmaklama sözleri, edepsiz konuşma, müstehcen temalar aynı zamanda kısa ve tatlı
“Tek ihtiyacım olan beş dakika ve iki parmak.”
“Sana gönderdiğim hediyeyi aldığını görüyorum”
aynanın önünde dururken yeni çektiğin fotoğrafa bakıyorsun. Fotoğrafı uzun süre incelemenize gerek yoktu çünkü gönderdiğiniz anda bir arama alacağınızı biliyordunuz.
Daha önce eve geldiğinizde kapınızın önünde üzerinde adınızın yazılı olduğu bir kutu vardı. son zamanlarda bir şey sipariş ettiğinizi hatırlamadığınız için kaşlarınızı çattınız ama 'gönderen'in altındaki ismi görünce gülümsediniz
Choi Yeonjun
Tüm parasını senin için harcamasından nefret etsen de, yine de dudağını ısırıp seni düşündüğünü bilerek gülümsedin. senden kilometrelerce uzaktayken bile.
Odanıza girdiğinizde kutuyu yırtıp açtınız ve içinde çok daha küçük, çok daha düzgün bir kutu vardı ve aklınızın bir köşesinde bunun ne olduğunu zaten bildiğinizi söyleyen bir düşünce vardı.
Böylece bulunduğunuz yere geldiniz, çektiğiniz fotoğrafa bakarken vücudunuzu güzelce saran mavi bir iç çamaşırı takımı. Hayatında hiç böyle bir şey göndermedin, bu yüzden gönder düğmesinin üzerinde baş parmağın titriyordu.
Sonuçta, yeonjun senin için bir şeye para harcamıştı ve bunu görmek için burada bile değildi. meşgul bir adamdı ve yapması gereken işi yapıyordu, sana gönderdiği bir şeyin resmini ona göndermenin ne zararı var?
Bir saniye daha düşünmek istemedin, gönder'e tıklayıp telefonu kilitledin. Kalbiniz hızla atmaya başlarken düşünmek istemeyerek cihazı yatağa atmak. sanki göğsünden kaçmaya çalışıyor gibiydi.
jun<3 çalıyor...
jun<3 çalıyor...
jun<3 çalıyor...
yeşil düğmeye tıklayıp telefonu kulağınıza getirmeden önce tereddüt ederken el sıkışırken derin bir nefes alırsınız. susuyor ama konuşması çok uzun sürmedi.
"Bana o resmi gönderiyorsun ve sonra mesajlarımı görmezden gelebileceğini mi düşünüyorsun, bebeğim?" Sesi, genellikle aradığından çok daha alçak, gününüzü ve nasıl olduğunuzu sorduğunu söylüyor. boğazın kurur ve sessiz kalırsın. İkinizin de daha önce böyle bir şey yapmadığını bildiğinden, gerginliğinizi hissedebilmeli.
"Sana gönderdiğim hediyeyi aldığını görüyorum." diyor ve siz hareket ederken ayaklarını kıpırdattığını duyuyorsunuz, yatağınıza daha rahat oturuyorsunuz. Bu konuşmanın nereye gideceğini bilmiyorsun ama bir his var.
"Gerçekten çok güzel, bayıldım." geri diyorsun, sana aldığı sete bakarken hattın diğer ucunda mırıldandığını duyduğunda gülümse.
"Çok iyi görünüyorsun, görmem için beni bekletmen gerektiğini düşündüm" diyor dürüstçe ve ne demek istediğini biliyorsun. aynada bacaklarınızı iyice açmış ve diliniz dudaklarınızdan dışarı fırlamış bir resminiz onu suskun bıraktı.
"Sana sürpriz yapmak istedim, seni çok özledim." Dürüstçe söylüyorsun, yastıklara sırtını yaslarken, elin tehlikeli bir şekilde aşağıda dolaşıyor, buna engel olamıyorsun. düşüncelerin bataklığa gitti ve şimdi düşünebildiğin tek şey o'ydu.
"Ben de seni özledim bebeğim ve şimdi seni çok daha fazla özlüyorum." nefesinin hızlandığını duyduğunda, elinin külotunun üzerinde dans edeceğini bilerek dürüstçe söylüyor.
"ve şu anda senin tadını gerçekten özlüyorum." diyor ve siz onun sözleriyle hafifçe nefesiniz kesilirken sesinde hiç utanma yoktu, böyle şeyler söylediğinde sizin kıvranmanızı izlemeyi seviyor.
"nasıl yani?" Utangaç oynamandan hoşlandığını bilerek masumca soruyorsun ama ikiniz de ne demek istediğini tam olarak biliyorsunuz
"Islaklığının tadını özlüyorum, biliyorsun, tanrım bebeğim, senden uzak durmamı çok zorlaştırıyorsun." başını hafifçe geriye attığını söylüyor, pantolonunun içindeki sik seğiriyor, özgür olmak için can atıyor. senin inlediğini duyuyor ve gözlerini kapatıyor.
"Benden uzak durmanı istemiyorum." sızlanırsın, sonunda kesilen sesin yerini bir inlemeye bırakır.
"Lanet olsun kendine mi dokunuyorsun?" diye soruyor ama buna gerek yoktu, sadece senin ona söylediğini duymak istiyor.
"e-evet" diye kekelersin ve onu göremesen de sırıtıyor, sesin her zaman daha güzel çıktı ve telefonu kulağının yanındayken gerçek olamayacak kadar iyi görünüyorsun.
"ama bunu benim yapabileceğimden çok daha iyi yapıyorsun." dürüstçe söylüyorsun, onu övdüğünde ne kadar sevdiğini biliyorsun, sana yaptığı her şeyi ona söylediğinde asla zirveye çıkamaz. sadece o seni böyle hissettirebilirdi.
"Biliyorsun bebeğim, tek ihtiyacım olan şey, senin aletim için ağlaman için beş dakika ve iki parmak." der ve hoparlörden inlediğinizi duyar.
"Umarım gecenin geri kalanı için bir planın yoktur, bununla işim bitmedi."