TXT

2.3K 39 1
                                    

txt sana aşık! . . . 🗯

☆ . . . yeonjun - seni sinirlendirmeyi seviyor. ikiniz uzun zamandır arkadaştınız ve yavaş yavaş, yeonjun senin arkadaşından daha fazlası olmak istediğini hissetti. Aynı şekilde hissedip hissetmediğinizi görmek için hafifçe test ederdi. ikiniz arkadaşlarınızla takıldığında, siz konuşurken rahatça kolunuza dokunacak veya kendini cesur hissettiğinde kolunu omzunuza atacak. Küçük bir gülümsemeyle ondan nasıl uzaklara baktığınızı fark ederdi ama asla uzaklaşmaz ve onun yerine ona daha çok eğilirdi. bir şansı olduğunu bilerek gülümsemesini engellemek için dudaklarını ısırır.

☆ . . . soobin - bir beyefendi. kelimenin tam anlamıyla her zaman seni arıyor. yorulunca omzunu uzatır. Üşüdüğünde ceketini verir. konuştuğunda, dikkati sana yöneliyor. bir keresinde başıboş bir saçı düzeltti ve alnını öptü. Şimdiye kadar yaptığı en cesur hareket, çünkü çok gergin oluyor ve ona gülümsemek gibi en küçük şeyleri yaptığınızda ne kadar pembeleştiğini görmenizi istemiyor. seni gördüğünde gözleri parlıyor ve çocukların geri kalanı bu noktada neler olduğunu anlıyor. onunla dalga geçerler ama aynı zamanda arkasını kollarlar ve ona duyguların karşılıklı olduğuna dair güvence verirler.

☆ . . . beomgyu - beomgyu, başka biri ona söyleyene kadar sana karşı hisler beslediğini fark etmemişti. (aka soobin.) Bir süre boyunca, soobin, senin ona baktığını umarak beomgyu'nun odaya nasıl baktığını ya da elinde küçük bir battaniyeyle kanepede yanına oturmak için nasıl acele ettiğini izledi. ikiniz bunu paylaşabileceksiniz. ama soobin için en bariz anlar, beomgyu'nun ne zaman bir fıkra anlatsa gözlerinin sana döndüğü anlardır. daha fazla izleyemedi ve beomgyu'ya harekete geçmesini söyledi.

☆ . . . taehyun - sana karşı davranışları çok sakin görünüyor. ama içten içe seni gördüğünde yüreği hoplar. o ince, ama doğrudan. seninle dalga geçmek için sana "iğne başı" gibi tuhaf lakaplar takardı ve şimdi sana "aşk" diyor. seni sevgiyle kızdırırdı ama şimdi gülümsediğini görmek için sana iltifat etmeyi daha önemli buluyor. gözlerini seninle kilitlemek için odanın diğer tarafına bakacak ve yaptığı şeye geri dönmeden önce sana bir gülümseme gönderecek. seninle olmak istediğini biliyor, sadece sana söylemek için doğru zamanı bulmaya çalışıyor.

☆ . . . hueningkai - genç aşk <3. sen onun en iyi arkadaşısın ve seninle o kadar çok zaman geçiriyor ki sana aşık olmaktan nasıl kendini alıkoyabilir? küçük şeyler, senden hoşlandığını anlamasını sağlar. Eskiden insanlar ikinizi bir çift sandığında gülerdi ama şimdi bu onu sinirlendiriyor. eskiden 'seni seviyorum' derdi doğal olarak ama şimdi bu onu da tedirgin ediyor. her şeyi okur. Mesela ona "tatlı" dersen, kesinlikle önümüzdeki hafta ya da seni tekrar görene kadar o anı düşünecek. onu arkadaş olarak tanıttığınızda kalbi biraz titriyor, bu yüzden yakında duyguları hakkında bir şeyler yapması gerektiğini biliyor.



TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin