TXT

2.6K 33 2
                                    

Ellerini rastgele bıraktığında TXT… !

#YEONJUN… hemen fark eder ve tekrar elinize ulaşmaya çalışır, ancak bir kez daha çekildiğinizde hemen sinirlenir. Sizi oldukça iyi tanıyor ve yüz ifadenizden (ve kahkahalarınızı dindirme şeklinizden) onunla uğraştığınızı anlayabilir. "Ah demek böyle olacak," diye mırıldandı ve sonra olduğu yerde durmaya devam ediyor, yan yürüyüşün ortasında kollarını göğsünde kavuşturmuş halde duruyor. Bu bebek elini tutmadığınız sürece hareket etmeyi reddediyor. "Yeonjun hareket et. Bir olay çıkarıyorsun," diyorsun onu kendine çekmeye çalışırken, diğer insanlar ikiniz yan yürüyüşün ortasında dururken etrafınızda dolaşıyor. "Evet? Ve bu kimin suçu!” Yeonjun ofladı. "Aman Tanrım çok dramatiksin. Buraya." Memnuniyetle tuttuğu elini uzatırsın. Başının üstünü okşar, "Gördün mü şimdi bu çok zor olmadı, değil mi?" Elini tutup dudaklarını arkasına bastırmadan önce mırıldanıyor, "Şimdi gidelim mi?"

#SOOBIN… ilk önce çok hızlı yürüdüğünü ve ona ayak uydurmakta zorlandığınızı düşünüyor. Sonuçta, oldukça uzun ve %75'i bacak, bu yüzden doğal olarak yürüyüş hızı sizinkinden daha hızlı olacaktır. Yavaşlamak için bilinçli bir çaba gösterir ve ardından elinize uzanır. Tekrar geri çekildiğinizde ikinci tepkisi ona kızgın olduğunuzu düşünmek olur. Sizi üzmek için yapmış olabileceği her şey için beynini çalıştırır. Çok hızlı yürüdüğü için mi? Seni bir yemek standına bakmak için kısa bir süreliğine terk ettiği için mi? Sonunda, ne yaptığından tam olarak emin olmasa da özür dilemenin en iyisi olduğuna karar verir. "Özür dilerim," diye patladı, "seni üzecek ne yaptığımı bilmiyorum ama bana söylersen, gerektiği gibi özür dileyebilirim." O kadar içten özür dilerdi ki, bir an için şakayı hep birlikte unuttunuz. "Üzgün?" Farkına varana kadar ona biraz şaşkın şaşkın baktın. "Ah," önce onun ellerine sonra da kendi ellerine baktın "bu el meselesi mi? Sadece seninle dalga geçiyordum," güldün ve sözlerini duyunca hemen yüzünde bir kaş çatma oluştu. "Öyle mi?" diye mırıldanarak uzaklaşmaya başlar ve o andan itibaren elini tutmayı reddeder. Şimdi özür dileme sırası sende.

#BEOMGYU… şaka yaptığınızı hemen fark eder. Siz ikiniz iyi olduğunuzdan emin olmak için yürürken size sık sık bakar ve bu sefer planınızı uygulamaya koymadan önce gözlerindeki yaramaz parıltıyı yakalamayı başarır. Bu nedenle, bir şeylerin peşinde olduğunuzun farkındadır ve bununla eğlenebilir. Onun elini bıraktığında, senin de ondan ayrıldığın gibi senin eline uzanmıyor. Bunun yerine durur ve doğrudan gözlerinizin içine bakarak en iyi "acımış" ifadesini takınır. "Artık beni sevmiyor musun?" diye sorar ve sözlerine o kadar şaşırırsınız ki birkaç saniyeliğine ona gözlerinizi kırpıştırabilirsiniz. "Ne?! Bu fikir nereden çıktı?” Beomgyu, yüzünün bir kahkaha krizine dönüşmemesi için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor, "Bunu duydum," diye devam ediyor. "Duyulmuş?" Tekrar ediyorsun “Ne demek duydun? Bir şey söylemedim bile!" Beomgyu sana bakar, dudakları gergin bir çizgi haline gelir, ama gülümsememek için neredeyse her şeyi alır. Daha önce "Bazen eylemler kelimelerden daha yüksek sesle konuşur" sözünü bıraktığınız elini kaldırıyor. Her şey tıkırdadığında ve seninle dalga geçtiğini anladığında, bir iç çektin. Tekrar elini tutarsın, yürümeye devam ederken onu kendine çekersin, "Eğlenceli değilsin."

#TAEHYUN… İlk etapta onun demir tutuşundan kurtulabileceğini varsaymak çok cesurca. Acıtmıyor ya da başka bir şey değil, sadece çok sıkı, sanki bir şeye takılırsan, sadece o koluyla düşmeni engelleyebilecekmiş gibi. Ancak, kaçmayı başardığınızı varsayarsak, doğrudan konuya girerdi. "Bana kızgın mısın?" diye soruyor ve hayır anlamında başınızı salladığınızda, sebep olabilecek başka şeylerin bir listesini yapacak. Listeyi tükettiğinde (bu, kelimenin tam anlamıyla, hayır dediğiniz elleri tutmak isteyip istemediğinizi sormasıyla sona erdi, bu yüzden bu noktada onunla uğraştığınızı biliyor) o zaman bunun nedeni nedir? Daha sonra. Yan yürüyüşlerin ortasında sizinle tartışacak. Herhangi bir sorun veya problem yoksa, o zaman elin şu anda onun elinde olmalı ve değil. Sonunda pes etse de, zor olmak istiyorsan zor ol, onun için sorun değil. Kesinlikle kin tutar. İki dakika sonra elini uzatıyorsun ve o reddediyor, "istediğin bu değildi." Sonunda pes etmeden önce sonraki birkaç blok boyunca devam ediyor çünkü elini tutmama hissini sevmiyor, ona bir nevi heebie-jeebies veriyor.

heebie-jeebies:sinirlilik veya korku hissi

#HUENINGKAI… sadece beceriksizce güler ve yürümeye devam eder. Okunaklı bir ritmi kaçırmaz, hiçbir şey olmamış gibi hareket etmesini sağlar. Ve kesinlikle beklediğin gibi değildi çünkü en azından biraz tepki vereceğini düşündün. Yine de bilmediğin şey, kafasında seni üzmek için ne yaptığını anlamaya çalıştığı. Kaldırımda bir kayaya takılıp düşmene ilk tepkisi gülmek olduğu için mi? Öyle yapmak istemedi, kahkahalar kendiliğinden çıktı :((( . Yoksa artık onu sevmiyor musun?? O kadar çok düşünce var ki o kendi iç monologunu yaşarken sen kendi monologunu yaşıyorsun. Neden sevmedin gibi' Hiç tepki vermedi mi? Fark etmedi mi ya da başka bir şey mi? Sonunda yine elini tuttun çünkü şaka başarısız oldu ve yaptığın tek şey kendi duygularını incitmek oldu. Kai kafasının içinde bir iç çekti ve iç paniği sona erdi.

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin