CHOI LINE

2.8K 39 3
                                    

✦ ​​KEMERLERİNDEN VEYA KEMER YERLERINDEN ÇEKMEK İÇİN SİZE

tür: Müstehcen,

soobin

Soobin ile tembel bir Pazar öğleden sonraydı. Olaylı bir şey olmadı, ortak dairenizde sakin ve sessizdi. Dışarı çıkmayı planlamıyorsun ve Soobin'in seninle aynı duyguları paylaştığı için mutlusun.

Bu, günün geri kalanında seni görmezden gelmeye başlayana, kendi işini yapana ve onunla odada değilsen etrafta dolaşmaya başlayana kadardı. Seni bir dereceye kadar rahatsız etti. Planladığınız bu değildi, görmezden gelinmek listenizin en altındadır. Çeneni kapalı tuttun ve onu izledin ve belki de başının arkasında, seni fark etmesini isteyen yanan bakışı hissedebilirdi.

Kanepenin yanından geçtiğinde, parmaklarınızı kemer köprüsüne geçirip onu büyük bir güçle kendinize doğru çekmek için bu fırsatı değerlendirdiniz. Ani cesur hareketiniz karşısında şaşırmıştı, gözleri şokla büyümüştü. Dudaklarındaki yumuşak gülümsemeyi korudun, bacaklarını aralarına yerleşebilsin diye ayırdın ve dizleri kanepeye değene kadar onu kendine çektin.

"Neden bana biraz ilgi göstermiyorsun," sabit ellerle uzanarak onu işaret ettin ve sana ait olmayan bir sesle fısıldadın, "Birini bekletmek kabalık."

Loş, puslu parıltıda, üzerinizdeki formu ışıkla çerçevelenmişti, dudakları bir sırıtışla kıvrılmıştı, kafasını eğlenerek sallarken göğsünden derin bir kıkırdama gürledi. Eli köprücük kemiklerinize doğru kaydı, başparmağı yavaşça teninizi takip etti, sonra ince parmaklarını hafifçe boynunuza doladı. Hiç baskı yapmadı ama sen onun havasını bozduğuna yemin ettin. Gözlerini ondan alamadın.

Seni kanepeye iterken dikkatliydi ve boynunun her iki tarafına da en az miktarda baskı uyguladı. Soobin kulağının yanına eğildi ve hiçbir uyarıda bulunmadan dilini hissettin.

"Yaptığın şey tehlikeliydi," diye hafifçe güldü, "burada ne yaptığına dikkat et tatlım."

Yeonjun

Erkek arkadaşına Blue Hour'da kullandığı kotları beğendiğini söylediğinden beri sık sık giymeye başladı. Bunun seni kızdırmak için olduğunu düşündün, çoğunlukla ikinizin görebileceği bir yere çıkmanız gerektiğinde. Ancak evde, o kot pantolonun altına bir şey giyip giymediğinden emin değilsiniz. Öğrenmeye heveslisin.

Bir süre etrafta dolaştın, ona yaklaşmak için iyi bir açıklık bulmaya çalıştın. İnternette bunu partnerlerine yapan insanlar gördünüz ve ne olacağını görmek istiyorsunuz, ancak kemer halkaları yerine pantolonundaki delikleri kullanacaksınız. Sonra ne yapacağını görmek için heyecanlısın.

Kalçalarını tezgâha dayamış, telefonda gezinmekle meşgul, tembelce tezgahın yanında duruyordu, dağınıklığı düzeltmeyi unuttuğunu düşündünüz. Dikkatini sana vermemesine dikkat ederek yavaşça ona yaklaştın. Ardından, parmağınızı aşağıda açıkta kalan derisine sürtünerek onları içeri tuttunuz ve onu kendinize doğru çektiniz.

Eksik bir şey olsa da teni parmaklarına değdi. Yukarı baktığında dudaklarını ısırdığını gördün, gözleri aşağıya odaklanmışken kapüşonluydu ve hiçbir uyarıda bulunmadan ellerinin bileğini sardığını hissettin.

"Fark etmeyeceğini düşündüm." Sesi alçak ve yumuşaktı. "Yine de elinin tam burada olmasını tercih ederim." Ve hiç hissetmeden, ellerini kemerine, diğerini ise fermuarına doğru kaydırdı. Ellerinin kollarında dolaşmasına izin verdi, parmakları kabarık teninin üzerinde hayalet gibi gezindi, ısı hızla kan dolaşımına yayıldı.

Isı çekirdeğinize kadar ulaştı ve sizi ne kadar etkilediği sizi şaşırtmaktan asla vazgeçmiyor. Alnını omzunuza yasladığını, başlamanızı beklediğini, kara gözleri titreyen ellerinize odaklandığını hissettiniz.

"Bana bu şekilde yaklaşırken cesur olduğunu düşünmüştüm ama yine de devam edemedin." Kendi kendine kıkırdadı, "Başladığın işi bitir bebeğim."

Beomgyu

Gün boyu sıkıcıydı sizin için, sosyal medyanızda gezinerek zamanınızı boşa harcamışsınız gibi geldi. Bir pandeminin ortasında yiyecek almak için dışarı çıkmanız gerekmedikçe yapacak bir şey kalmamıştı, ama bunun dışında fikirleriniz tükendi. Hobilerini yapacak enerjin yok zaten.

Ta ki internette belli bir video görene kadar. Bu akşam ne yapacağınız konusunda size bir fikir verdi ve belki de onu kızdırır, onu herkesten daha iyi tanıyorsunuz, basit hareketlerle bile kolayca tahrik oluyor. Bilgisayarının başında oturduğunu görmek için ekranına baktın, arkadaşlarıyla oyun oynamakla meşguldü.

Uzun bir turdan sonra, bitirdiğini fark ettiniz, dudaklarında bir kaş çatma ile kapattı, kaşları derinden çatıldı. Sinirli görünüyor ama biraz stres atması için onun öznesi olmaya hazırsınız. Telefonunuzu dikkatsizce yatağınıza attınız, daha sonra bulacaksınız, sonra ona doğru yürümek için ayağa kalktınız.

Parmaklarını kemer halkalarına dolarken genişçe gülümseyerek onu engellemek için hızla yoluna çıktın. Onu kendine doğru çektin, Beomgyu seni şok içinde izlerken kendi kendine kıkırdadın, ama onun bundan hoşlandığını biliyorsun. Yeterince yaklaştığında kollarını omzuna koydun ve alaycı bir şekilde dudaklarını onunkilere değdirmek için eğildin.

"Nereye gittiğini düşünüyorsun?" Gülümsemeni bozmadan konuştun, onu eğlenerek izledin. Beomgyu gözlerini devirdi, ne yapmaya çalıştığını zaten biliyordu. Ama eğlenceyi bozmayacak ve bu yüzden birlikte oynamaya ve ilerlemelerinize boyun eğmeye karar verdi.

Ellerini kalçalarına getirdi ve karnınız onunkine değene kadar sizi daha da yakınına çekti. Çok yakındı, çekirdeğinize karşı sert bir şey hissettiniz, sadece temastan bir iniltiyi boğmak zorunda kaldınız. Beomgyu'dan yumuşak bir kahkaha duydunuz, sesi alçak ve nefes nefeseydi.

"Bunu daha önce gördüm ve belli ki bir şey istiyorsun." Bakışları gözlerinden dudaklarına kaydı, "Bana istediğini yapmana izin vereceğim."

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin