CHOI YEONJUN

2.3K 35 5
                                    

✦ 16:54

➻ choi yeonjun x okuyucu (cinsiyetten bağımsız)

➻ fluff (๑•᎑< ๑)♡

⤷ erkek arkadaşına makyaj yapmak, yeonjun.

"Hareketsiz kal, bubs," sol elinizle yeonjun'un yüzünü yumuşak bir şekilde tutarken diğeriniz pembe göz farını göz kapaklarına nazikçe uygularken dediniz. sonra dudaklarından ses çıkmadı. Şey, erkek arkadaşının şikayetlerinden başka hiçbir şey odayı doldurmadı. "y/nnn, daha bitirmedin mi?" yeonjun alttan somurttu, elleri kapşonlunun ipleriyle oynuyordu. "Artık sarılmak istiyorum."

Sesi o kadar somurtkan geliyordu ki neredeyse hareketlerini durduracaktı. anahtar kelime, neredeyse. sırıtarak kafanı salladın, "bir dakika daha, jun." ellerin dudak parlatıcısını kapmak için hızlıydı. "tamam, bitiyor, sevgilim." yeonjun can sıkıntısından başını geriye attı, ama çoğunlukla sıkıntıdan. "Bebeğim, bunu on beş dakika önce falan söyledin. ne zaman sarılacağız?" sizi geniş göğsüne daha yakın tutarken kolları bedeninizi sardı.

seni hiçbir uyarıda bulunmadan yakınına çektiğinde senden şaşırmış bir havlama çıktı. "Söz veriyorum bundan sonra kucaklaşmaya gidebiliriz, bubs. söz veriyorum." tüpün kapağını çevirdin ve dolgun dudaklarına dudak parlatıcısını sürmeye başladın. yeonjun'un gözleri kendi dudaklarına sabitlendi. bu, sizin tarafınızdan fark edilmiyor. Memnun kaldığınızda, geri çekildiniz ve kapağı tekrar büktünüz.

"Biliyor musun, makyajsız bile güzel görünüyorsun." yeonjun kucağından kalkmanı engelledi. elinin tüy gibi bir dokunuşla boynunda gezindiğini hissettiğinde seni daha da şaşırttı. "çok güzel..."

sonra dudakları seninkilere inerken aranızdaki boşluğu kapattı. yeonjun bir saniye sonra gözbebeklerinin nasıl genişlediğini ve avuçlarının altında yanaklarının nasıl ısındığını anlayarak geri çekildi, "şimdi, kucaklaşmaya gidebiliriz."

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin