KANG TAEHYUN

1.7K 29 2
                                    

"Bir elektrik kesintisi oldu ve şimdi mum ışığında bir akşam yemeği yemeliyiz."

✧ eşleştirme: Taehyun x okuyucu

✧ tür: fluff | drabble

Bu hafta dördüncü kez kuzenlerinize bakıcılık yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlamadığınız için suçlu olarak, akrabanızın evinden tökezleyerek eve koşuyordunuz. Yorucuydu, ama başka ne yapabilirsin ki. Teyzeniz her zaman çok çalışırdı, ayrıca en azından ona yardım eli uzatabilirsiniz.

Bu gece, Taehyun'un yaklaşmakta olan albümünü kutlamak için yemek pişirme sırasının size geldiği gece olması gerekiyordu. Her zaman çok çalıştığını, hatta bazen tam bir öğün yemek yerine hazır erişte atıştırdığını biliyordunuz.

Gökyüzü yavaş yavaş kararıyordu, sokak lambaları kaldırımı gölgelerde aydınlatıyor, kış sonrası havası üzerinize çöküyor, omurganızı ürpertiyordu.

[Sen, 17:36] Hey, aşkım, akşam yemeği gecikecek, çok üzgünüm! Yakında evde olacağım.

Telefonunuza baktınız, yarım saat önce gönderdiğiniz mesajı okudunuz ve onun okuduğunu fark ettiniz, ama yine de cevap yok. Taehyun'un seni
görüldüde bırakması sık sık olmazdı, ama sen sadece bu konuda üzülmemesini umuyordun, eğer nadir bir şeyse seni okumaya bıraktı, böylece aklını dağıttı.

Evinizin girişine varır varmaz tüm ışıkların kapalı olduğunu fark ettiniz. Genellikle, orada olmasanız bile onları açık bırakırsınız. Belki de henüz evde değildir. Parmaklarınız, siz kapıyı açana kadar başparmağınızla işaret parmağınız arasındaki soğuk metal tuşlarla uğraşıyordu.

Kapıyı soğuk rüzgardan hemen kapatırken, arkanı döndün ve koridorun sonunda yemek odasına giden loş bir ışığın titrediğini gördün. Beyaz ve kırmızı renkleri karıştırarak, ışık kaynağına yavaş yavaş yaklaşarak, dağınık gül yapraklarından oluşan bir yol izlediniz.

Gözlerin son yaprak kümesinden kaydı, ortasında birkaç mum bulunan masayı taradı ve bir tabakta servis edilen pişmiş akşam yemeği, erkek arkadaşının büyüleyici gülümsemesiyle buluştu. Sarı saçları kabarıktı, hafif ışık belirgin yüz özelliklerini gösterdiği için ortadan hafifçe ayrılmıştı. Gözleri de gülümsüyordu, onun gözlerindeki küçük kırışıklara her zaman hayrandın.

"Aw, Tyun, bu yeni." Karşısındaki boş koltuğa doğru yürürken utangaç bir şekilde kıkırdadın.

"Bir elektrik kesintisi oldu ve şimdi mum ışığında bir akşam yemeği yemeliyiz." O ayağa kalkıp senin için sandalyeni çekmek için etrafta dolaşırken adımlarında durakladın.

"Şövalyelik gerçekten ölmedi, ha? Teşekkürler." Taehyun, dudaklarına hızlıca bir öpücük kondururken hafifçe kıkırdadı. Loş ışıkta bile yanaklarının ve kulaklarının ucunun sıcak bir pembe tonuna dönüştüğünü görebiliyordunuz.

"Ayrıca seninle ne kadar gurur duyduğumu söylemek istedim. İşle meşgul olduğunu ve kuzenlerine baktığını biliyorum ama yine de bana bakmaktan endişe ediyorsun." Koltuğuna döndü, şimdi tam karşınızda oturuyor ve yüzündeki sıcak gülümseme hiç gitmiyor.

"Konuşmuşken, bu akşam sana yemek yapmam gerekiyordu." Şakacı bir şekilde alt dudağını somurtarak çıkardın. Taehyun elini seninkine doğru uzattı, başparmağıyla küçük daireler çizerek avucunun arkasını okşadı.

"Aşkım, bunu bir şükran hediyesi olarak kabul et. Yanımda olduğun için çok minnettarım, ne kadar zor olursa olsun, bunu her zaman hatırla." Onu gölgelerde izledin, her zamanki gibi sevecen. Seni şaşırtan şey, parmak boğumlarına yumuşak bir öpücük koymadan önce ellerini dudaklarına yaklaştırmasıydı. Yanakların ısınıyordu ama bu ilk değildi.

Gözlerin yumuşadı, "Seni seviyorum, bunu biliyorsun değil mi?"

"Ben de seni seviyorum." Küçük bir kahkahanın ardından dişlerini göstererek senin sevmeye başladığın en geniş sırıtışla sırıtıyor. "Hadi yiyelim mi?"

TXT REACTION 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin