2.Gelisah?

4.2K 195 45
                                    


~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
(1Kesalahan mengubah segalanya)✨
.
.
.
.
.
.
Ada dua berada:iaitu berada pada dirinya atau berada untuk dirinya

~Uzumaki Boruto🍃

.
.
.
.
.
.

Setelah pulang dari kantor Hokage,Boruto sudah melesat pergi meninggalkan Sarada yang ingin berbicara padanya,,entah kenapa dia ingin menghindari wanita tersebut sementara..

Boruto akui dirinya memang salah,tapi sekarang dia butuh waktu sendirian..

Kemudian dia melempar batu dan melemparkannya ke sungai..

Saat ini dia sedang berada ditempat khusus perlatihan dimana dia dan Team 7 dulu sedang berlatih..

Melihat tempat perlatihan Shuriken tersebut membuatkan dia bernostalgia kembali sewaktu dirinya masih genin,,selalu dimarahi Sarada ketika dia seenaknya saja bertindak membuatkan gadis dalam Team nya itu selalu khawatir atau marah padanya..

Boruto merindui zaman geninnya dulu tetapi sekarang telah berubah..Dia merasakan masa cepat berlalu..

Tidak terasa sekarang umurnya sudah menginjak 20tahun..

Tapi sekarang masalahnya adalah kejadian dirinya dan juga Sarada yang terjebak ketika menjalankan misi..Ini membuatkan dirimya merasa pusing dengan apa yang terjadi..

Dia juga merasa bersalah kerana meninggalkan Sarada sendirian ketika berada diruangan Hokage,tapi Boruto sekarang ingin butuh waktu sendiri..

Egois memang..

Dia bahkan tidak memikirkan perasaan Sarada,,Boruto juga memaki dirinya kerana tidak dapat mengendali nafsunya sendiri membuatkan gadis itu menjadi pelampiasan nya semalam..

Boruto akui dia menikmati itu semua,,dia juga separuh sedar waktu itu..Desahan Sarada dan lenguhan gadis itu masih terngiang-ngiang dikepalanya..
Membuatkan Boruto bersemangat menyentuhnya

Dia terus menggelengkan kepalanya untuk membuang fikiran negatifnya..

Dirinya juga sekarang bukan pria yang lajang lagi,,dia sudah menyentuhi gadis..

Ini membuatkan dirinya frustasi..

Kemudian tangannya bergerak mengambil shuriken dibelakang iaitu tas ninja dipunggungnya..

Dia melemparkan shuriken itu dan mengenai target..

Sejenak menghirup udara dan menghembuskan nafasnya perlahan..

Fikirannya sekarang dipenuhi oleh Wanita Uchiha itu siapa lagi kalau bukan Sarada..Orang yang ditidurinya semalam..

Apa yang dilakukan gadis itu sekarang?

Apa dia sudah sampai ke Apartement nya?

Apa dia baik-baik saja?

One Mistakes Change EverythingsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang