~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
.
.
.
.
(1 kesalahan mengubah segalanya✨)
.
.
.
Bersamamu sudah cukup membuatku bahagia terlebih lagi melihat senyumanmu❤~Uzumaki Boruto to Uzumaki Sarada❤🌹
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.(⚠️⚠️)
Sarada membuka matanya perlahan,sinaran matahari sedikit menyilaui pandangannya dan mengerjapkan matanya lucu.Dan pandangannya masih kabur,susah memperjelaskan penglihatannya.
Sarada sedikit bangkit dari tempat tidur,dan dia merasa tubuhnya kedinginan.Sepertinya wanita itu sedang lupa tentang semalam.
Perlahan-lahan iris kelam itu melihat tubuhnya,sontak dia sedikit terkejut tubuhnya hanya terbaluti selimut putih,dan tubuhnya itu tidak memakai sehelai benang pun.Dengan cepat dia menarik selimutnya ke atas saat selimut itu melorot.Wajahnya memerah,kini dirinya mengingat sudah tentang pergulatannya bersama Boruto semalam.Lelaki itu semalam benar-benar membuatkan dirinya terkulai lemas dan tidak berdaya dibawahnya.
Sarada malu sendiri mengingat tentang semalam.Dia melirik ke samping,Ternyata Boruto masih ketiduran.Senyuman kecil terbentuk diwajahnya.
Sarada memutuskan untuk berbaring kembali,sambil menatap wajah tampan Boruto.Sebelum itu,Sarada membenarkan selimut Boruto yang sudah melorot dan hampir menampakkan bawahnya,Sarada lupa kalau Boruto itu sedang tidak memakai apa-apa pun.Dengan berhati-hati Sarada merapikan selimut mereka.
Dan dia kemudian berbaring sambil mengamati wajah rupawan seorang Uzumaki Boruto.Beruntung Boruto sedang menghadap dirinya jadi Sarada bisa menatap lekat-lekat wajah suaminya itu.
"Kenapa jadi tampan gini hmm?"tanya nya sendiri sambil melihat lelaki itu.
Irisnya mengamati tubuh Boruto yang separuh dibaluti selimut,uhuyyyy sangat menggoda sekali.Mana lagi roti sobek dan Dada bidang Boruto yang terlihat sasa membuatkan wajah Sarada memerah.
Dia mendekatkan tubuhnya pada lelaki itu sedikit.Dan mulai menyentuh pipi lelaki itu.Mengusapnya perlahan.
Jari-jari munggilnya menelusuri rupa lelaki itu,dan dia mengusap kepala lelaki itu lembut,dan mencium kening lelaki itu,sayang.
Dan wanita itu tersenyum melihat wajah Boruto yang masih terlelap,Dia mendengar dengkuran lelaki itu.Wanita hamil muda itu mendekatkan wajahnya kembali kearah lelaki itu dan mencium bibirnya.
Setelah itu,
Sarada dengan cepat bersembunyi dibalik selimut dan berpura-pura tidur saat Boruto melenguh dan mulai menggeliat.
Dalam hati Sarada merutuki lelaki itu,padahal dia ingin bermanja dengan lelaki itu saat tidur jangan sampai Boruto tahu.Jika lelaki itu tahu,habislah Sarada tidak silap akan dibuat tidak berdaya lagi oleh Boruto kerana Boruto juga sedikit mempunyai sifat mesum terlebih lagi pada Sarada membuatkan Sarada kesal kadang padannya."Eunghh"Boruto melenguh dan tahu Sarada disebelahnya langsung menarik wanita itu kedalam dekapannya dengan mata yang terpejam.
KAMU SEDANG MEMBACA
One Mistakes Change Everythings
Storie d'amore18+! [COMPLETE] [+EXTRA-CHAPTER] (ERA NINJA) BORUSARA❤ Kerana satu kesalahan pada malam itu,aku kehilangan kehormatanku~Uchiha Sarada🌻 Aaaarghhhh...Tidak mungkin aku merebut kehormatan seorang gadis iaitu sahabatku sendiri!~Uzumaki Boruto🍃 Aku ham...