~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
.
.
.
.
(1 kesalahan mengubah segalanya✨)
.
.
.
.
.
.
.
Tiada apa yang ingin ku katakan,tapi Terima kasih sekali lagi Boruto❤~Uchiha Sarada🌹
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Konohamaru dan Shikamaru berkumpul diruangan Hokage dan ditemani Udon selaku asisten Hokage. Mereka berdiskusi tentang penyerangan bandit dan orang jahat beberapa hari yang lalu,kelmarin dulu mereka tidak sempat untuk berbincang kerana sibuk menambahbaikan rumah orang-orang desa yang roboh akibat penyerangan orang jahat itu.Naruto tidak bersama mereka,kerana dia ada urusan peribadi.
"Berdasarkan laporan Shikadai semalam,Mereka menyerang desa kerana sesuatu hal"ucap Shikamaru
"Benar,mereka mencari Boruto juga kerana ingin membalas dendam kerana nembuatkan kolompok mereka ada yang mati dan sekarat"ucap Konohamaru.
"Ya!Segitunya dendam mereka pada Boruto,untung saja Sarada menghantam mereka"ucap Shikamaru memuji Sarada.
"Shikamaru-san benar,Sarada begitu mampu membuat ketua dan beberapa bandit itu sekarat,,bahkan tanah disekeliling hancur olehnya"ucap Konohamaru dan akhir ucapannya dia bergidik ngeri kerana sedikit takut pada kekuatan monster wanita Uchiha itu.
Walaupun Sarada sedang mengandung tetapi tenaga Monsternya masih kuat walaupun seiring dia kehabisan chakra.
Brakkk!!
Pintu coklat Hokage itu terbuka kasar,dan menampakkan sang mantan Asekkkk:v NOO!
Back To the Story~
Pintu Cokelat Hokage itu terbuka kasar,dan menampakkan sang Mantan Hokage Kelima,Tsunade-Sama.
Tsunade masuk dengan wajah yang begitu garang membuatkan Konohamaru dan Shikamaru kikuk seketika.
"A-ada apa Tsunade-Sama kemari?"tanya Konohamaru kikuk.
Brakkk!!!
Tsunade mengebrak meja lagi dengan kasar membuatkan Shikamaru,Udon dan Konohamaru menelan ludah susah payah.
"Jelasan padaku!"titah Tsunade menatap tajam pada kedua manusia itu.
"Mengapa mereka menyerang desa!?Bahkan hampir melukai Sarada Uchiha!?"Tsunade menatap galak Konohamaru
"T-tsunade-Sama tenanglah dulu"pinta Shikamaru menenangkan Mantan Hokage Kelima itu.
"Bagaimana bisa aku tenang HAH!?Aku waktu itu tidak ada saat mereka menyerang desa!"kesal Tsunade kerana waktu penyerangan setelah dia memeriksa kandungan Sarada ternyata Tsunade pergi keluar untuk mencari ubat-ubatan dari desa lain.
"Maaf Tsunade-sama,saat ini kesemua orang orang jahat tersebut telah ditangkap dan diamankan"jelas Konohamaru.
"Tentang mereka menyerang itu kerana ingin membalas dendam pada Boruto,kerana mereka mengatakan Boruto dan Team nya membuat teman-teman mereka mati dan ada yang sekarat.
KAMU SEDANG MEMBACA
One Mistakes Change Everythings
Romance18+! [COMPLETE] [+EXTRA-CHAPTER] (ERA NINJA) BORUSARA❤ Kerana satu kesalahan pada malam itu,aku kehilangan kehormatanku~Uchiha Sarada🌻 Aaaarghhhh...Tidak mungkin aku merebut kehormatan seorang gadis iaitu sahabatku sendiri!~Uzumaki Boruto🍃 Aku ham...