33.6 Bulan

3.4K 135 32
                                    


~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
.
.
.
.
(1 kesalahan mengubah segalanya✨)
.
.
.
.
.
.

Kami tidak sabar menanti buah hati kami lahir❤

~Uzumaki Boruto & Uzumaki Sarada❤🌹

.
.
.
.
.
.

"Borutoo!"teriak wanita bersurai raven yang sedang duduk disofa dengan raut wajah yang begitu bahagia.

"Apa?"tanya lelaki bersurai kuning datang tergesa-gesa sembari membawa sebuah panci dan sebelah tangannya membawa senduk kuali.

Sarada melihat kedatangan lelaki itu terus memanggilnya duduk dihadapannya,Boruto hanya menurut.

Perlahan tangan munggil itu menggenggam tangan kekar Boruto lalu meletakkannya diatas perut wanita itu.

Keduanya saling diam,sedangkan Boruto hanya berwajah bingung menatap apa yang dilakukan isterinya.

"Tsuma,ada apa?"tanya nya penasaran.

"Shuttt udahh,diam!"ucap wanita itu ngegas.

Boruto kan sedikit kesal pada wanita itu,dia hanya duduk bosan dihadapan perut wanita itu sambil menunggu,entah menunggu apa,Boruto tidak tahu?

Beberapa minit kemudian,dirinya berdecak kesal kerana masih tidak apa-apa berlaku..Padahal kan tadi dia ingin memasak membuat Omelet kesukaan Sarada,tapi malah wanita itu memanggilnya.

"Tsuma,ada apa?Aku ini ingin memasak"ujarnya jengah.

Sarada tidak menggubris ucapan lelaki itu dan masih mengenggamkan tangan lelaki itu.

"Sabarlah dulu Boruto"ujarnya.

Boruto hanya menatap malas,

Dan beberapa minit kemudian,

"Sarada?Memang nya ada apa?"tanya Boruto mendengus.

"Tunggu saja!"ucap wanita itu lagi.

"Sudahlah,,mending aku memasakkan Omelet untukmu"ujar Boruto ingin berdiri dan ingin meninggalkan Sarada tapi tangannya masih menempel diarah perut wanita itu...

Namun,,,

Duk

Boruto berpaling menatap Sarada.

Ekspresi lelaki itu sangat terkejut.

Dia menatap perut Sarada dan Sarada secara bergantian..

Sedangkan Sarada tersenyum cerah,

"Kamu merasakannya?"tanya nya pada lelaki itu.

Boruto mengangguk syok..

"D-dia n-nendang?"tanya nya tak percaya.

One Mistakes Change EverythingsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang