~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
.
.
.
.
(1 kesalahan mengubah segalanya✨)
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku ingin kita menjalani hubungan yang lebih serius lebih dalam lagi Sarada✊~Uzumaki Boruto🌹
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Boruto membawa Sarada ke tempat pelatihan,dihadapan sungai.Kini mereka sedang duduk berduaan menikmati udara segar siang ini.
Boruto berbaring dan seperti biasa paha Sarada sebagai bantalannya,menatap dari bawah wajah cantik Sarada.Sarada yang diperhatikan wajahnya,merona malu kerana ditatap dalam oleh sepasang mata sapphire itu.
"B-boruto,nggak usah lihat aku begitu"ucap Sarada memaling wajahnya.
Boruto tidak menjawab,malah semakin menatap dalam saja Sarada membuatkan Sarada salah tingkah.
"Boruto,ih"ujar Sarada menutup wajahnya malu-malu,benar-benar menggemaskan dimata Boruto.
"Kamu cantik Sarada"ujar Boruto dan tangannya terangkat mengusap pipi Sarada lembut.
Membuatkan Sarada merona hebat.Namun Sarada menyadari sesuatu."Apa sekarang baru kamu lihat aku cantik Boruto?"tanya nya sendu,merasa Boruto baru memerhatikannya.
Boruto mengeryitkan alisnya,rasanya dia tidak berkata-kata yang salah pada Sarada."Sarada,kau kenapa?"tanya nya.
"Ma-maksudku,kau itu sangat cantik Sarada,sejak academy juga kamu cantik"ungkap Boruto jujur.Dan teringat Sarada dan dirinya sewaktu genin.
"Sekarang ketika besar,kamu malah semakin cantik,aku,apa aku salah ucap?"tanya Boruto pelan.
Sarada menggeleng,"Souka..Jadi kau ada memerhatikan diriku ini juga"ucap Sarada malu memalingkan wajahnya.
"Tentu saja"ucap Boruto dan Sarada mulai mengelus pelan surai kuning Boruto.
"Sarada,sebenarnya ada sesuatu aku ingin katakan"ucap Boruto serius memandang Sarada dari bawah
"Apa?"Tanya nya sambil mengusap surai Boruto.
Boruto bangkit,dan kini dia memandang wajah Sarada dan wajah mereka sangat dekat.
"Sarada kamu tahukan sekarang kamu hamil,jadi aku ingin bertanggungjawab"ucap BorutoSarada tertegun sejenak"Bu-bukan nya kamu sudah tanggungjawab Boruto"cicitnya tidak berani menatap Boruto.
"Bukan seperti ini,aku ingin membawa hubungan kita lebih serius lagi Sarada"ucap Boruto
"Maksudnya,,aku ingin menikahimu"ucap Boruto.
Sarada terbelalak.Dia tidak terfikir seperti itu,seharusnya dari dulu Dia dan Boruto perlu menikah bukan untuk menjalinkan hubungan.
"Ta-tapi Boruto,ak-aku.."Sarada berhenti berujar matanya berkaca-kaca.
"Haruskah kita beritahu ini pada Orang tua kita Boruto?Tentang kehamilanku"ucap Sarada takut.
Sarada memegang pelipisnya,"Aku takut adalah Papaku Boruto,aku takut hikss"ucapnya menangis.
Boruto membawa Sarada kepelukkan,"Aku tahu Sarada,Paman Sasuke akan benar-benar kecewa terlebih lagi padaku kerana aku muridnya tapi menghamili anaknya"ucap Boruto mengelus surai Raven Sarada.
KAMU SEDANG MEMBACA
One Mistakes Change Everythings
Romance18+! [COMPLETE] [+EXTRA-CHAPTER] (ERA NINJA) BORUSARA❤ Kerana satu kesalahan pada malam itu,aku kehilangan kehormatanku~Uchiha Sarada🌻 Aaaarghhhh...Tidak mungkin aku merebut kehormatan seorang gadis iaitu sahabatku sendiri!~Uzumaki Boruto🍃 Aku ham...