Double updet!
~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
.
.
.
.
(1 kesalahan mengubah segalanya✨)
.
.
.
.
.
.
.
.
Terima kasih Uzumaki Boruto~Uchiha Sarada🌹
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Sarada dan Boruto kembali ke desa,dan Boruto menggegam tangan Sarada sehingga mereka sampai ke Konoha.
Boruto membawa Sarada ke Apartment nya kembali,dan mengangkat tubuh wanita itu ke kamar Sarada membuatkan pipi Sarada memerah..
Sakura tidak ada dirumah,kunci rumah Sakura letakkan dibawah karpet yang berada didepan pintu..
"Bo-boruto,tu-turunkan ak-aku"ucapnya malu
Boruto hanya terkekeh melihat Sarada yang memerah..
Perlahan dia menurunkan Sarada diatas kasur wanita itu,
Dan dirinya duduk juga dikasur empuk."Jangan pernah lagi bertindak seperti itu ya"ucap Boruto dengan suara perlahan sambil menyelipkan surai Sarada ke belakang telinga..
"U'um"Sarada mengangguk dan malu-malu menatap Boruto.
"
Kamu lapar?"tanya Boruto lembut membuatkan Sarada terbang bukan main.
Sarada masih diam yang bermaksud dia mengiyakan soalan Boruto.
Boruto tersenyum tetapi tersenyum sendu."Aku egois yah"ucapnya sambil menatap perut Sarada dan menunduk
Sarada menatap Boruto tidak enak hati,"Sudah Boruto,itu berlalu anggap saja itu masa lalu"ucap Sarada memberanikan dirinya mengelus pelan tangan lelaki itu.
Boruto menggeleng;"Maafkan aku"ucapnya mendekatkan dirinya pada Sarada
Sarada hanya diam ketika Boruto mendekat padanya,perlahan-lahan Boruto mencium kening Sarada lembut.
Sarada memejamkan matanya,menikmati kecupan dalam dari Boruto.
"Maafkan aku"ucapnya lagi sambil memeluk wanita itu,rasa penyesalannya tidak hilang begitu saja.Sarada membalas pelukkan Boruto mengelusnya lembut,"Tidak mengapa,Terima kasih sudah ingin beetanggungjawab untukku Boruto"ucap Sarada mengelus sayang punggung lelaki itu.
Perlahan-lahan Boruto membaringkan tubuh Sarada,dan Sarada hanya terdiam melihat Boruto saja.
Boruto berbaring ditepi Sarada dan memeluk wanita itu."Bisakah seperti ini dulu?"tanya Boruto berbisik ditelinga Sarada membuat wanita itu sedikit meringis geli
Sarada mengangguk kecil mengiyakan,Dan Boruto memeluk Sarada dari samping dan menenggelamkan wajah nya dileher wanita itu..
"Sarada?"panggil Boruto membuatkan Sarada menoleh padanya.
"Apakah kau membenciku?"tanya nya menatap sendu pada Sarada
Sarada menatap lelaki itu,deru nafas mereka bertabrakan
"Meskipun aku mengatakan aku membenci mu Boruto,tapi hati kecilku mengatakan bahwa aku mencintaimu Boruto"ungkap Sarada dengan matanya yang berair..
KAMU SEDANG MEMBACA
One Mistakes Change Everythings
Romance18+! [COMPLETE] [+EXTRA-CHAPTER] (ERA NINJA) BORUSARA❤ Kerana satu kesalahan pada malam itu,aku kehilangan kehormatanku~Uchiha Sarada🌻 Aaaarghhhh...Tidak mungkin aku merebut kehormatan seorang gadis iaitu sahabatku sendiri!~Uzumaki Boruto🍃 Aku ham...