5.Hamil

4.6K 190 27
                                    

~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
.
.
.
.
(1 kesalahan mengubah segalanya✨)
.
.
.
.
.
.
.
Tidak ku sangka semuanya akan menjadi rumit,apalagi saat kau mengetahui aku mengandung anakmu Boruto!💔🍂

~Uchiha Sarada🌹
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sarada merasakan dirinya terpukul melihat hasil positif dari Testpack tersebut..Dia benar-benar tidak percaya..

Air matanya sudah sedari tadi menetes tidak berhenti,merasakan dirinya ini gagal menjadi perempuan yang baik..Ia bahkan sudah mencoreng nama Uchiha,apa yang dikatakan orang nanti?Jika seorang putri Uchiha,kunoichi terkuat diangkatan Boruto dinyatakan hamil!?

Dia terduduk lemas diatas lantai kamar mandinya,,tangannya terkepal kuat..

Surainya terjatuh hingga mencecah lantai kamar mandi itu,,dia juga menyalakan shower supaya membuatkan dirinya ini kedinginan..

"INI TIDAK MUNGKINNN!!!!"teriaknya sekuat hati sambil meninju-ninju lantai kamar mandinya itu..

Dia meluapkan semua emosinya,,dia benar-benar tidak siap,,apa lagi menjadi seorang ibu..

"AKU MEMBENCI INII"dia menjerit sekuat tenaga,kemudian berdiri,membiarkan tubuhnya basar oleh air

Bugh!

Bugh!

Bugh!

Dia meninju keras dinding kamar mandinya itu,sehingga bekas pukulannya tercetak dan dinding itu retak kerana pukulan monsternya..

Dia melirik tangannya yang berdarah akibat pukulan ke dinding itu,,rasa sakit ditangannya tidak terasa oleh Sarada lagi..

Dan kemudian dia bersandar didinding..

"Pantaskah aku menjadi seorang ibu hah!?"lirihnya sambil melihat perutnya yang masih rata tetapi ada janin yang tak berdosa sudah bersemayam disana..

"Aku merasa tidak bisa menjalankan ini"dia menangis lagi

"Aku perlu memberitahu Boruto,ini adalah anaknya..Aku perlu meminta tanggungjawabnya"ucap Sarada terisak dan dia begitu ragu untuk menemui Boruto,apalagi lelaki itu kelmarin-kelmarin menghindarinya..

Pantas kah aku menemuinya?

Mengertilah Sarada,aku juga kepikiran,,aku stresss Sarada!Jangan menambahkan bebanku!"Boruto mengacak surai kuningnya itu frustasi

Mengingat ucapan Boruto tempoh hari membuatnya takut untuk bertemu Boruto,Tapi disisi lain dia perlukan lelaki itu kerana ini adalah anaknya juga..

Sarada kembali duduk dan memeluk dirinya sendiri,membiarkan tubuhnya kedinginan dan dia berencana untuk membuat dirinya dan bayi itu sakit..

**

Ini adalah sudah seminggu Sarada mengurungkan dirinya didalam kamar,tidak berani menemui Sakura,,pasti nanti mamanya akan mendapat tahu dirinya itu hamil,,Sarada tidak ingin Sakura tahu dulu..

Testpack yang digunakan nya tempoh hari sudah disembunyikan dirak bajunya,dia tidak membuang Testpack tersebut kerana untuk bukti saat dia menemui Boruto nanti..

One Mistakes Change EverythingsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang