~•Happy Reading💗•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Machigai Wa Subete O Kaeru✨
.
.
.
.
.
.
.
(1 kesalahan mengubah segalanya✨)
.
.
.
.
.
.
.
.
Entah mengapa,kebelakangan ini,aku jadi sering memerhatikan dirimu:)~Uzumaki Boruto🍃
.
.
.
.
.
.
.
.
.Sinaran mentari pagi menyilaui wajah Sang wanita Uchiha itu,Sarada menggeliat perlahan dikasurnya..
Kemudian mengucek matanya,dan berusaha menajam kan penglihatannya ke sekeliling..Merasakan perutnya seakan diremas,dia bergegas berlari kecil ke wastafel dikamar mandinya..
Dan memuntahkan isi perutnya..
Sarada kebelakangan ini selalu mengalami Morning Sick..Bahkan Sarada juga kewalahan sendiri jika dirinya setiap pagi mengalami gejala ini..
Dia kemudian membersihkan sisa muntahnya itu,percuma saja semalam dia makan dan bertambah 3 kali,tapi pagi ini dimuntahkan balik..
Sarada kemudian menatap kandungannya ini..Walaupun baru 2 bulan tetapi perutnya sedikit menonjol dan Sarada menyukai nya kerana setiap malam dia akan mengelusnya sehingga tertidur..
"Selamat pagi,anak mama!"sapanya degan elusan lembut
Sarada mencuci muka dan memberus giginya,hari ini tidak ada misi,jadi Sarada ingin berjalan-jalan disekitar Konoha..
Ah tentang kejadian Boruto memegang perut Sarada itu,Sarada benar-benar tidak percaya awalnya tapi dia begitu bahagia sekali bahkan dia rasanya ingin Boruto mengelusnya setiap hari tapi bisa kah dia?
Dia berganti baju dengan pakaian biasa,setiap malam Sarada hanya memakai tanktop berwarna hitam dan seluar pendek ketat kerana dia begitu kepanasan setiap malam tapi dia sadar tidak boleh terlalu sejuk,bisa nanti masuk angin..
Setelah itu,dia keluar dari kamarnya pergi ke dapur untuk membuat Sarapan bersama Sakura.
"Eh,Ohayou Sarada!"sapa Sakura melihat putrinya sedang berkutat didapur
"Ohayou,Mama"ucap Sarada menjawab mamanya
Sarada kembali fokus dengan menyediakan Sarapan Omelet dan beberapa makanan lagi..Sedang kan Sakura hanya diam saja duduk dikerusi memperhatikan Sarada,Sarada menyuruh Sakura untuk duduk diam dan biarkan Sarada saja yang membuat Sarapan
"Yatta,sarapan sudah siap!"Sarada gembira dan meletakkan makanan itu ke atas meja perlahan-lahan
KAMU SEDANG MEMBACA
One Mistakes Change Everythings
Romance18+! [COMPLETE] [+EXTRA-CHAPTER] (ERA NINJA) BORUSARA❤ Kerana satu kesalahan pada malam itu,aku kehilangan kehormatanku~Uchiha Sarada🌻 Aaaarghhhh...Tidak mungkin aku merebut kehormatan seorang gadis iaitu sahabatku sendiri!~Uzumaki Boruto🍃 Aku ham...