1.Balul bobocilor.

294 12 0
                                    

(la media este un gif cu Miriam) :)))

" Acei ochi negri.Ma urmareau,si stiam asta.Muzica rasuna,luminile invaluiau si se completau.In seara aceea,nu doar stelele scaparau si nu doar luna era vesnic deasupra mea.Mai era ...el."

Aparent toate adolescentele viseaza la baiatul perfect,asemenea unui print din povesti.Eu nu sunt atat de superficiala si ma multumesc cu ceea ce imi ofera realitatea.Adica deocamdata nimic.Tocmai de aceea m-am lasat convinsa de catre cea mai buna prietena,Ally,sa vin la balul bobocilor caci "este o oportunitate de a cunoaste baieti frumosi din toate liceele".Si eu sunt boboaca,si se presupune ca acest bal ne este dedicat dar pentru mine nu era un lucru chiar atat de important si nu i-am acordat atentie.Asa ca am zis sa ma las dusa de val si sa imi fac si eu aparitia.

-Miriam te rog.Ba nu.Te implor.Cand ne vom vedea ,fa-ma sa cad din picioare.Mai pe scurt,ma astept de la tine sa arati bestial,m-ai inteles?mi-a spus Ally raspicat la telefon.

-Draga mea,ce vrei sa insinuezi?Ca eu nu arat bestial deobicei?Haha,stai calma,am totusi impresia ca s-ar putea sa te cam eclipsez.

-Eh,nici chiar asa.Bine deci ne vedem acolo,stii unde sa vii da?

-Pff,normal.Te sun cand sunt la intrare,te pup!

Am inchis si mi-am strecurat telefonul in posetuta de piele intoarsa animal print.Am aruncat o ultima privire in oglinda inainte sa plec.Daca nici acum nu aratam bestial,atunci nu stiu.Purtam o camasa asortata cu posetuta,colanti de piele si cizme cu toc de piele intoarsa.Mi-am fluturat pe spate buclele blonde."Hai sa ii dam gata"mi-am spus in minte inainte sa ies din casa.

~~~~~~~~~

Muzica se auzea din departare,luminile strapungeau cerul si pareau sa se vada chiar si din spatiu.Tineri frumosi,eleganti si stralucitori se miscau in ritmul melodiei,iar eu nu gaseam pe nimeni cunoscut in raza mea vizuala.Am trecut prin vastul coridor inconjurat de oglinzi cubice si canapele roz,si inca nu am dat de nimeni.Am intrat intr-o alta camera unde se aflau doua fotolii rosii si o masuta aurie.Doi tineri stateau intr-un colt si se sarutau cu pasiune.In alta camera,alti tineri dansau urcati pe un mini-bar,cu bauturi colorate in maini.Uau,toate balurile sunt atat de dezlantuite?Am gasit intr-un final baia fetelor,unde mai multe adolescente in rochite cu paiete isi faceau selfie-uri in oglinda aratand cat mai provocatoare cu putinta pentru a reusi sa stranga maximul de like-uri pe facebook.Am gasit-o pana la urma si pe Ally.Roscata era imbracata intr-o rochie neagra de dantela si isi privea preocupata telefonul.

-Of doamne ce ti-a luat atat sa ajungi?Si trebuia sa ma suni,haide,toata lumea te asteapta.

-Cine a mai venit?

-Hmm,nu stiu poate...tot liceul?Grabeste-te!ma repezi tarandu-ma dupa ea prin multime pana la o masa inconjurata de canapele albe asezata in stanga scenei.

Andrew,colegul de banca a lui Ally,inotatorul blond si chipes,statea tolanit la marginea canapelei,studiindu-si ceasul fitos de la incheietura.Cand ma vazu I se lumina fata si ma saluta scurt cu mana.Langa el se afla Alexander,care tragea cu patos dintr-o tigara,si in celalalt capat,Dennis si Liz stateau imbratisati si se priveau visatori.Deci ii ador,sunt un cuplu foarte dragut.Iar pe celalte canapele se aflau alte persoane din liceu cu care nu prea aveam vreo tangenta.I-am salutat pe fiecare in parte ca sa fiu politicoasa,m-am servit de la bar cu un cocktail si m-am asezat si eu pe canapea langa Andrew.Acesta imi facea avansuri,iar eu,surprinzator,ii raspundeam.Si chiar ma pricepeam la chestia asta.Dupa cateva discutii lungi si aparent nesemnificative,am dat-o in chestii siropoase,si ne-am furat cateva saruturi.Nu imi pasa,putea sa fie ceva de o seara sau ceva de viitor,vroiam doar sa ma distrez.

Dupa cateva ture de dans,de baut si de socializat,m-am decis sa ies sa iau o gura de aer.Am iesit pe holul exterior inconjurat de oglinzi si m-am trantit pe una dintre canapelele de catifea,urcandu-mi picioarele pe masuta argintie de cafea.Mi-am aprins o tigara si mi-am lasat capul pe spate,inspirand si expirand fumul.Si cum stateam eu asa,privind in jurul meu,o imagine in oglinda mi-a distras atentia.Un tip inalt,brunet,imbracat cu o camasa bleumaren cambrata ce ii scotea in evidenta pectoralii si bicepsii bine lucrati ma privea insistent din oglinda,stand cu spatele spre mine.Ochii lui erau de un negru intens superb(de fapt,era un negru obisnuit,dar mie mi se parea superb).Cand ni s-au intalnit privirile am simtit cum un fior ma cutremura din cap pana in picioare.Nu stiam nimic despre el dar simteam ca seara aceea capata totusi un sens intalnindu-l pe el.

M-am ridicat incet de pe canapea,indreptandu-ma spre el.Muzica se auzea in surdina si tacanitul tocurilor mele se auzea in ecoul holului.Era o atmosfera ciudata dar totusi deosebita.I-am zambit tot in oglinda,el privindu-ma in continuare atent in semi-intuneric.Cand am ajuns in dreptul lui,acesta se rasuci pe calcaie si se pierdu in intuneric,in urma lui ramanand doar o urma de parfum foarte fin.Parfum ce mi-a ramas si acum impregnat in suflet.Am ramas singura,doar cu reflexiile mele ce ma inconjurau.Parca tocmai pierdusem o parte din mine.O parte care stiam ca nu se va mai intoarce.

Din acea seara nu l-am mai vazut pe misteriosul brunet cu ochii negrii.


Dark Eyes ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum