Probabil ca va intrebati ce este Sound.Stiti genul acela de pub-uri unde toata lumea se bate sa prinda loc la subsol?Ei bine cam asa e si cu Sound.Pereti de caramida vopsita in graffiti-uri,podea de ciment,canapele de piele jerpelite si decolorate,boxe babane atarnate de franghii.Un paradis,ce pot spune.Dar nu conteaza neaparat acest aspect.Conteaza faptul ca toata lumea se distreaza.E un loc modest,bauturile nu sunt prea scumpe,narghileaua e cam saracacioasa iar carbunii sunt ceva de genul "ii incingi azi,se sting ieri".De fiecare data esti intampinat de barmanul pletos si "high" si ajutoarele lui,niste baieti cu tatuaje,pierce-uri si zambete inocente.In ciuda aparentelor,cu totii sunt foarte simpatici si pasnici,nu te pun pe fuga desi aspectul lor cam asta starneste.
Cat despre personajele pe care le gasesti aici...scuzati-ma dar daca i-as numi pokemoni,as jigni pokemonii din intreaga lume.Depresivi si anorexice,rapperi si rockeri(cu aia nu am nimic) si uneori niste cocalari rataciti ce vin aici cu speranta ca intre melodiile de Trap si DnB sa bage si cate un Salam,ceea ce,evident,nu se intampla si nici nu se va intampla vreodata,nu de alta dar isi pierde pub-ul din popularitate.Ca venind vorba de asta,este prima data cand vin aici si am gasit chiar 3 mese libere la subsol.Cred ca eram maxim 20 de persoane,ceea ce e un numar foarte mic,comparativ cu ce era aici deobicei.Numai grupul nostru de odinioara ar fi ocupat 75% din spatiu,pe langa altii.
Revenind.Primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns la bar,a fost sa ii tinem lui Andrew teroria chibritului.
-Deci fii atent betivule,stii ca tu dai la boboci dupa 2 shot-uri.Nu te face de ras,e si Annabella aici,te crede un sfant.Nu ii strica parerea asta,chiar daca noi stim adevarul.
-Ally,stai linistita,m-am potolit.Nu mai am probleme d-astea si in plus,nici nu ma prea tenteaza sa iau shot-uri,cred ca imi voi lua o bere.Voi ce va luati?
-Evident ca shot-uri,a spus Flecher batand palma cu mine si Ally.Kamikaze,incepem usor.
-Eu cred ca imi voi lua o limonada,interveni si Annabella asezandu-si tacticos ochelarii pe nas.
Am privit-o cu toti de parca ar fi fost vreun extraterestru.Ce cauta fata asta aici?Cu noi?E total paralela cu distractia.
-Haideti doamnelor,ne indemna Flecher spre tava de shot-uri de la bal.Pentru noi,absolventii primului an de liceu!Si la anul sa ne distram la fel de bine ca anul asta.Va iubesc fratii mei!adauga ridicand paharelul,ciocnindu-l cu noi.
-Sa inceapa distractia,zic si o iau pe Ally de brat coborand spre subsol dupa ce am dat shot-urile peste cap.
Si exact cum ma asteptam,muzica duduia iar prin lumina difuza observam siluete dansand printre coloanele de caramida.Urma sa ne aflam si noi printre ei.Dupa mai multe shot-uri,bineinteles.
Ca deobicei,ne-am asezat la masa din capatul tunelului.De partea cealata mai era o masa mai mare,unde erau cativa baieti si cred ca si niste fete.Mi-a atras atentia unul dintre baieti,dar pe intunericul ala ce sa vezi...
-Nu e dragut baiatul ala in camasa?o inghiontesc usor pe Ally in timp ce trecem pe langa ei.
-Nebuna esti,mergi si vorbeste cu el.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
Non-FictionMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...