4.Țeapă,fraiero.

122 11 0
                                    

(la media este un gif cu Nicole)

Am vorbit pe chat cu Mark aproape intreaga seara.Este genul acela de baiat inteligent,cu simtul umorului cu care pur si simplu nu te plictisesti.Printre conversatiile noastre abstracte am aflat ca ne place acelasi gen de muzica,aceiasi cantareti si avem aceleasi pareri despre foarte multe alte lucruri.Cine ar fii crezut ca voi ajunge sa vorbesc cu "misteriosul baiat de la bal" atat de deschis si despre absolut orice?Cand l-am vazut prima data am crezut ca este un snob care are toate fetele la picioare si le striveste inimile si sperantele fara mila,caci el este mai bun decat toti.Ei bine chiar nu este asa.Si sub acel aspect de "fustangiu perfect" se ascunde un baiat foarte sensibil,ce-I drept,cu o parere nu prea buna despre el.Am incercat sa ii scot din minte aceasta parere negativa dar fiind foarte incapatanat bineinteles ca nu m-a ascultat.Pe tot parcursul conversatiei noastre am incercat sa fiu cat de degajata pot si sa nu par total disperata dupa el,sa nu ma inmoi la complimentele pe care mi le facea.Mai pe scurt,sa nu fiu ca toate celelalte fete care i-ar cade in brate din prima secunda.Sunt sigur ca e satul de toate "fanele" infocate pe care le are in liceu.

Am stabilit ca maine la liceu sa ne cunoastem mai bine si fata in fata.Dupa ce mi-am revenit din lesin si mi-am recapatat calmul i-am zis ca mi-ar face placere.Asa ca ne-am bagat amandoi la somn,separat din pacate,dar nu inainte de a-mi ura "sa il visez".Oh,cata aroganta intr-o singura persoana.

*********

A doua zi m-am trezit dis de dimineata,mi-am indreptat parul suvita cu suvita,m-am machiat cu mare atentie si am ales una dintre cele mai elegante tinute ale mele fiindca ce-I drept,ieri cand m-a abordat pentru prima data in curtea liceului aratam ca o boschetara.Nu ma sinchisisem sa arat intr-un mare fel,insa de astazi am motive sa o fac.M-am inconjurat de un nor de parfum si m-am grabit spre liceu.

Desigur ca ajunsa in curtea liceului,privirea imi zburda peste tot,cautandu-l pe el.Dupa ce cele 20 de minute de pauza s-au scurs,am constatat dezamagita ca trebuie sa intru la ora de mate fiindca el nu va avea de gand sa isi faca aparitia.El nu este un fan infocat al statului la o barfa afara,deci nu aveam pretentii sa iasa de data asta numai ca sa ma intampine pe mine.

Deobicei ora de mate trece greu.Foarte greu.Deblochez ecranul telefonului si ma uit la ceas.Ora 13:55.Mai stau o vreme,mai scriu o ecuatie,mai ascut un creion,mai rad la o gluma proasta "de matematicieni" spusa de profesoara,ma mai ciondanesc cu cineva si ma uit iar la ceas,care de data asta arata 13:56.Frustrant,intradevar.Dar eu nu asteptam sfarsitul orei ca sa ies cu Jullya si sa pufaim o tigara,asa cum facem mai tot timpul.Asteptam sfarsitul orei ca sa ma duc afara si sa ma rog in genunchi la ceruri ca Mark sa iasa si el.

Si bineinteles ca Barbosu' mi-a ascultat ruga,ca iata-l si pe nonsalantul meu Mark,cum cobora...ei bine,nonsalant treptele exterioare ale liceului si se intrepta spre mine cu zambetul sau orbitor,trecandu-si de nenumarate ori mana prin parul negru perfect aranjat,ca deobicei.Tin sa spun ca astazi m-am trezit la 7:30 pentru a ma aranja pana la cel mai mic detaliu,chiar daca mi s-a spus de cateva ori sa nu ma mai straduiesc chiar asa de mult.Iar baiatul asta din fata mea,arata mai mult decat perfect fara ca macar sa incerce.Ar trebui sa ma oftic?Era imbracat cu un simplu tricou cenusiu,blugi negrii si tenesi.Si arata ca o coperta vie a unei reviste de moda.Obisnuitul sau zambet m-a orbit inca odata cand a ajuns in dreptul meu.

-Hei Miriam.Imi pare rau ca nu am iesit si pauza trecuta dar am avut un proiect de groaza la engleza care m-a tinut cam ocupat.

-Oh,nici nu am observat ca nu ai fost prin preajma,am mintit eu,desigur,in interiorul meu clocoteam de furie,dar m-a inmuiat acel "imi pare rau",lucru cam nefiresc pentru mine.

Dark Eyes ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum