Duminica seara.Eu si Mark vorbeam deja la telefon de 3 ore fara sa epuizam subiectele de discutie.Cu toate ca vineri s-a intamplat ceea ce s-a intamplat,nici unul din noi nu a adus asta in discutie.Oare Alexander i-a spus deja ceea ce i-am spus eu la metrou?Daca ar fii fost asa probabil ca acum lucrurile erau deja cu mult mai diferite.
Ieri cat o asteptam pe Ally sa iasa de la cursuri,Alexander mi-a zis ceea ce a vorbit el cu Mark.A spus ca nu vrea sa se repete ca ultima lui relatie.Intre el si tipa respectiva(ulterior sa aflu ca o cheama Verra)s-a infiripat ceva inca din ziua in care s-au cunoscut.Nici macar nu au apucat sa fie prieteni ca s-au hotarat sa fie impreuna,iar relatia lor s-a sfarsit la fel cum a inceput,adica din senin.Astfel nici macar nu au ramas prieteni acum,fiindca nici la inceput nu au fost,iar Mark nu isi doreste acelasi lucru si cu mine,de aceea nu face nici o miscare DEOCAMDATA.Este destul de dragut ca face asta,imi da de inteles ca isi doreste o relatie serioasa,dar oare si eu imi doresc asta?Normal ca iti doresti idioato.Mda.
-Hm,Miriam?incepu el dupa o scurta tacere de 5 secunde.
-Da?
-Ti-e dor de mine?ma intreba el brusc,fara vreo legatura cu discutiile anterioare.
-Pai...ezit eu,ce naiba il apuca?!Presupun ca da,raspund in cele din urma cu prudenta.
-Atunci,daca e asa,maine am o surpriza pentru tine,spune el provocator.
-Pe bune?Ce e?intreb eu curioasa si putin entuziasmata,dar doar putin,bine putin mai mult.
-Daca iti spun nu ar mai fii surpiza,spune el foarte serios,apoi isi reia tonul amuzat.Nu o sa mori de curiozitate Miriam,ai rabdare pana maine dimineata.
-Dimineata?Mark,cand zici dimineata,la ce te referi?spun eu cu frica in voce.
-MIRIAM TREZESTE-TE!aud vocea lui Mark a doua zi de dimineata la ora 9.
-Mark,e ilegal ceea ce faci,jur.Mi-ai adus lalele cumva?
-Ilegal ca ce?Ca te trezesc la ora 9?La ora asta unii sunt la liceu de 2 ore,si ce?Lalele?De ce ti-as aduce lalele?intreaba el razand.
-De la tine ma astept la orice,deci spune,ce vrei de la viata mea la aceasta ora?Zi mai repede pana nu ma culc la loc.
-Surpriza,ai uitat?
-Surpriza nu poate astepta macar o ora?Ce-I cu graba asta?intreb eu afundandu-mi capul in perna.
-O sa inghet aici daca nu te trezesti mai repede,spune el pe un ton nervos fals.
-Inchide geamul camerei daca ti-e frig,geniule,Doamne cateodata esti atat de ciudat.
-Ai o camera in fata blocului Miriam?
CE?Miriam idioato,e in fata blocului tau cel mai sexy baiat din liceu si tu acum te gasesti sa te joci de-a Frumoasa Adormita?Hai,imobilizarea fato!
-Ai de gand sa cobori sau urc eu?spune el provocator si pot sa ii simt prin telefon zambetul pervers.
-Esti nebun?Ce cauti la minte in fata blocului,imi canti serenade?Vezi ca am balconul cu vedere spre spatele blocului.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
Non-FictionMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...