(la media este un gif cu Alexander)
Daca stam sa ne amintim ce s-a intamplat in urma cu cateva zile,ajungem la o concluzie: eu si Chris eram impreuna.Urmatoarea zi,indemnata de Ally,i-am dat mesaj sa il intreb daca vrea sa iasa cu noi la o narghilea.Si prin noi,ma refer la mine,Ally,Alexander,Flecher(noul iubit al lui Ally),Dave si inca vreo doua fete pe care eu nu le cunosc,stiind doar ca sunt "capturi" de ale lui Alexander.Stiam ca nu va accepta,nici macar nu avea vreo tangenta cu una din persoanele enumerate mai sus,inafara de mine si Ally.Si exact cum ma asteptam,a refuzat pe motiv ca a fost la narghilea cu o zi inainte.Evident ca eu m-am dus,nu eram legata pe deplin de Chris incat sa imi las prietenii pentru el.Mai ales ca in seara cand am venit din parc,i-am lasat mesaj intrebandu-l ce avea de gand sa faca,in legatura cu ce tocmai se intamplase,insa el mi-a raspuns simplu : "sunt cea mai indecisa persoana pe care o vei cunoaste vreodata,eu zic sa mai asteptam,sa ne cunoastem mai bine iar abea apoi sa vedem ce sa facem".Si cu asta,m-a lasat perplexa.
Cum nu aveam de gand sa stau in casa in acea minunata zi de aprilie,m-am imbracat cu o pereche de blugi negrii mai mult sfartecati si un tricou cu trupa mea preferata.Mi-am incaltat de asemenea obisnuitii mei tenesi si am sunat-o pe Ally,inchizand usa in urma mea.
-Eu am plecat de acasa,unde ne intalnim?o intreb eu sarind treptele scarilor.
-In intersectia de la mine.Dar trebuie sa il astept pe Flecher,asa ca nu te grabi.Ai tu tigari?
-De unde naiba vrei sa am?O sa cumpar,stai linistita,nu iti vor intra plamanii in coma in seara asta.
Am simtit cum isi da ochii peste cap de partea cealalta la telefonului,si dupa ce am mai tinut-o de vorba cateva minute pana sa apara si Flecher,am inchis,urcand in primul tramvai ajuns in statie.Cred ca strabatusem drumul de la mine pana la Ally in intersectie,unde ne strangeam intreaga gasca de mai multe ori de cat drumul spre liceu.Cum ma si gandeam,cand am coborat la destinatie,ma asteptau in statie cei doi porumbei si Dave.M-am apropiat de ei,pocnind-o pe prietena mea peste ceafa,saruntand-o apoi pe ambii obraji.Asa a uitat pentru 5 secunde de baiatul care o tinea de mana.Trebuie sa marturisesc,nu imi convine relatia lor.Atunci cand am cunoscut-o pe Ally,am fost impresionata de puterea pe care o detinea.Nimeni nu o putea dobori,si ca sa fie pachetul complet,isi gasise pe atunci un iubit perfect pentru ea.Allan,cel mai bun prieten al lui Alexander,pe vremea aia.Noi patru eram spaima liceului.Cu niste baieti ca ei langa noi,eram respectate si superioare celorlalte fete.Dar gloria noastra a sfarsit tragic dupa despartirea de cei doi,si iata ca acum,prietena mea a ajuns sa decada intr-un mare hal,gasindu-si dragostea in bratele unui baiat care nu avea nici macar un sfert din puterea si respectul pe care il avea Allan.Iar nici Ally nu mai e ce a fost o data.Tocmai de aceea,consider ca Flecher nu este potrivit pentru ea,dar ea nici nu vrea sa ma asculte,ci doar pretinde ca il iubeste si nu conteaza statutul lui social extrem de prost pe care il avea la momentul respectiv.Ma rog,e alegerea ei pana la urma.
-Si Alexander pe unde a ramas?ii intreb asteptand la semafor.
-S-a dus sa le ia de acasa pe schijele alea doua,imi raspunde Dave.
-Cine mai exact sunt tipele astea?Adica am inteles ca sunt noi achizitii de ale lui Alexander si spera ca ii va iesi macar cu una din ele,dar totusi,unde le-a gasit?La pufuletii cu surprize?
-O mai stii pe Selena,de la mine din clasa?incepu Ally.Ea si prietena ei cea mai buna Kristina,au iesit la plimbare cu potaia Selenei,si cum eu si Alexander eram prin apropiere si le-am vazut,m-am dus totusi sa imi salut colega...
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
Non-FictionMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...