Trecuse deja o saptamana de cand Mark nu ma mai ducea acasa.Din pacate,parintii lui nu erau tocmai incantati de faptul ca el intarzia acasa zilnic.Evident ca orice baiat normal i-ar fii anuntat despre faptul ca are o iubita si ca intarzie pentru a o duce acasa.Ei bine,nu si el,deoacere s-a gandit ca mai credibil ar fii motivul invocat de el : se duce cu prietenii lui la cafeneaua de langa liceu.Parintii lui au facut practic spume cand au auzit ca dragul lor baietel de 17 ani umbla prin "bodegi"pana tarziu,asa ca i-au interzis sa mai vina acasa dupa ora 20.Si uite asa,Miriam se duce singura acasa,dar totusi Mark ma duce pana in statia de autobuz.
-Iubire,incepu el,eu maine voi fii de serviciu pe liceu.Poti veni sa imi mai tii de urat din cand in cand,fiindca e tare plictisitor sa stai pe scaun 6 ore si sa mai fii trimis de colo colo in caz ca vreun profesor iti cere sa ii aduci ceva.
-Dar mie mi se pare un lucru destul de misto ca scapi de ore,spun eu inchizandu-mi nasturii de la palton.
-Da,pai,o sa vorbim noi in a10 a,chicoti el.
-Si pe ce etaj vei sta?
-La etajul 1,evident.Arthur a tinut neaparat sa fie el cel care suna clopotelul,iar eu nu m-am opus,ridica el din umeri,eu macar am televizor si nu sunt langa secretariat si biroul directoarei,plus ca mai socializez si eu cu lumea care mai trece pe coridor,nu stau ca pustnicul.
Am inceput sa rad,iar el ma saruta usor pe cap.Uneori stateam si ma gandeam cum ar fii ca relatia noastra sa ne tina pana anul viitor,poate chiar mai mult.Desi ar fii destul de complicat cu programul pe care il vom avea anul viitor,eu dupa-amiaza iar el dimineata.
***********************************************
-Da,chiar e plictisitor,spun eu oftand.
-Eu te-am avertizat,chitai Mark molfaindu-si gogoasa pe care m-a trimis sa i-o cumpar pauza trecuta.Si televizorul nici macar nu merge,ce porcarie.
Ridic din umeri si oftez pentru a miia oara.Mark era atent la cateva postere atarnate pe usa cancelariei,iar eu raman practic vrajita de profilul lui perfect.Parul lui negru,acum nu mai statea ridicat in sus si prelins pe spate,ci ii atarna in bucle pana la nivelul ochilor.Tricoul lui alb ii scotea in evidenta tenul lui masliniu,dar eu tot sunt convinsa ca ar arata superb in verde.Am fost distrasa brusc de melodia mortuara care tinea locul clopotelului,iar in scurt timp,Arthur ni se alatura.Isi trase un scaun langa Mark si isi arunca pe masa castile IPadului.
-Si ce fac porumbeii?
Mark isi ridica privirea intunecata din revista pe care o citea,iar eu incep sa chicotesc.
-Bine facem,porumbelule.Tu ce faci?intreba vag amuzat Mark,incercand sa fie rautacios.
Cu totii stim ca Arthur nu a avut niciodata o prietena.Si cu totii stim cat de stupida este porecla "porumbeii".
-Ce fac porumbeii?ne intreba Jullya,alaturandu-se plictiselii noastre.
-Nu si tu,am scancit eu si Mark in acelasi timp,dupa care ne-am privit dragastos si ne-am sarutat,facandu-i pe Jullya si Arthur sa ne injure unpic.
-O sa va despartiti intr-o zi,ofta Jullya exasperata,cercetand revista lui Mark.
I-am oferit un binevenit pumn in umar si l-am privit pe Mark,care era usor stanjenit si nu am idee de ce.S-a ridicat brusc si a facut dreapta pe coridorul care ducea catre clasa lui.M-am ridicat si l-am urmat.Acesta s-a oprit putin mai departe de pragul usii trecandu-si mana obsesiv prin par si incrucisandu-si nervos bratele la piept.Parea destul de agitat,parea ca se gandeste la ceva ce il framanta.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
Non-FictionMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...