25.Rățuşca cea urâtă.

67 7 0
                                    


Atunci cand am hotarat cu Ally sa sarbatorim in centru incheierea primului an de liceu,ma asteptam la ceva relaxant si...nu stiu,sincera sa fiu ma asteptam la o cu totul alta seara.Ceea ce a urmat sa se intample in urmatoarele ore petrecute in centru,ei bine,hai sa incep.

Planul nostru era in felul urmator.Nu o mare filosofie,ne intalneam la metrou,mergeam la o cafenea draguta,aproximativ o ora stateam doar noi doua si barfeam,apoi veneau si baietii,mai stateam cu ei cat stateam,mancam ceva si cam aia era seara.Cel putin,asa era in capul meu.Dar ce sa vezi,cobor scarile blocului si imi suna telefonul.Era Ally.

-Nu stiu cum sa imi fac parul,urla ea in telefon,cu muzica rasunand in fundal la boxe.

-Ally faci misto de mine?Tu nu esti gata inca?Opreste muzica aia ca nu te aud.

-Aparent,nu.

-Idioato eu am plecat de acasa,trebuia sa ne vedem la metrou in 10 minute.

-Pai si eu ce vrei sa fac acum?mai urla ea odata aproape deznadajduita.Parul nu mi-e facut,machiata nu sunt,alerg dezbracata prin casa ca nu stiu cu ce sa ma imbrac!Ajuuuuuta-ma.

Si astfel am ajuns sa iau metroul catre minunata resedinta a lui Ally,sa o salvez din acea situatie incalcita in care se afla.I-am calcat bluza,i-am creponat parul,evident lucruri pe care ea nu putea cu nici un chip sa le faca,intr-adevar.Ce sa-i faci,asa e ea,mai inapta de fel.Si intr-un final am fost gata,cu o ora mai tarziu ce-i drept,dar totusi am fost gata.Si ce sa vedeti,cu toate ca am intarziat o ora,baietii tot nu au ajuns la locul stabilit.

-Fletcher si Alexander unde sunt?Simt ca fac o criza aici,vreau ceva de baut.

-Ally pe mine ma intrebi?Tu ai vorbit cu ei,spun eu uitandu-ma dupa o masa in cafeneaua pe care am ales-o dupa o luuunga discutie in contradictoriu cu Ally.

-Eu nu am vorbit cu ei.Am vorbit cu Annabella si Andrew.

-Oh,pai atunci lucrurile stau altfel si...stai ce?Stai ce?!Andrew?Aici?Si de ce Annbella?Ce?

-Sunt impreuna de aproape o luna,spune ea vesela.Sunt foarte draguti impreuna.El chiar o iubeste si surprinzator ajunsesem la concluzia ca baiatul ala duce lipsa de suflet.A facut o gramada de lucruri dragute pentru ea,se ducea zilnic si o lua de la liceu.S-au combinat cand am fost la Noaptea Muzeelor.

Ma trantesc imbufnata intr-un fotoliu aflat in apropiere in cafenea.Annabella este fosta cea mai buna prietena a lui Ally.Acum sunt doar prietene,iar eu am capatat rangul de "cea mai buna"(ca intotdeauna de altfel,ahm).Mai ies din cand in cand.Mie mi se pare putin cam prea Maica Precista dupa cum se imbraca.Nu pare deloc genul lui Ally,si nici al lui Andrew.E uratica,cu un par lung,cret si negru,inceput de monospranceana si ochelari de profesoara.Cu putin efort ar putea semana cu Mia Khalifa(inainte de operatiile estetice).Sa nu intelegeti gresit,o cunosc personal,am toate motivele sa o urasc dar nu asta e ideea,nu am nimic cu ea,este chiar foarte de treaba si inteligenta doar ca nu stiu de ce,brusc,nu o mai suport.Puteti sa credeti?

-Dar ce are?intreaba Ally rasfoind meniul.Intre tine si Andrew nu mai este nimic.Nu il suporti si nu te suporta.Tu ai trecut mai departe,si el la fel.Nu vad care este problema.

-Aa nu,nu este nici o problema.De fapt nici nu imi pasa,doar ca faptul ca vine si el mi-a cam luat din chef.

-Eh lasa ca vine Alexander si iti revine cheful.Bine ca mi-am amintit,ar trebui sa il sun.

*Dupa o scurta conversatie la telefon ce a continut cateva tipete si injuraturi*

-Imi pare rau Miriam,Alexander nu mai vine.I s-a stricat chiuveta.

-Cee?pufnesc eu in ras.Ce motiv mai e si asta?Cum a stricat chiuveta?

-E prost,a dat cu piciorul in chiuveta si acum asteapta instalatorul.

Realizati in acest moment ce fel de prieteni am?Niste adevarate fenomene.Si vorbind de fenomene,pe usa cafenelei isi face aparitia nimeni altul decat Andrew,tarand-o dupa el pe Annabella-Ratusca-Cea-Urata.Si Fletcher.Am incercat sa nu ma inec cu cocktail-ul la vederea asa-zisului cuplu.Sa fim seriosi,ma asteptam la ceva mai bine din partea lui Andrew.M-a dezamagit profund.Si mi-a luat tot cheful din momentul in care a ajuns la masa noastra,ne-a cercetat paharele,si a adaugat:

-Gata,v-a luat?

A sarutat-o pe Ally pe crestetul capului iar pe mine m-a ignorat complet,asezandu-se de partea cealalta a mesei.Annabella se aseaza langa mine si ma saluta,iar Fletcher se arunca pe taburetul din dreapta lui Ally si o imbratiseaza scurt.Uau,astia doi sunt foarte apropiati in ciuda faptului ca s-au despartit.Dubios de apropiati.

Si-au comandat si ei cate un cocktail colorat si ametitor,incepand discutiile acelea plictisitoare despre liceu,medii blabla.Serios oameni buni e vacanta,scutiti-ma.Ally a inceput sa le povesteasca despre Alexander si chiuveta lui,starnind cateva hohote de ras.Iar apoi,tacere.O tacere monotona.Am inceput sa le povestesc eu despre pachetul de tigari disparut,insa parea ca nimeni nu ma asculta.Anna si Andrew erau prea ocupati sa faca schimb de masele iar Ally si Fletcher il barfeau pe Dave.Iar eu ca deobicei raman a cincea roata la caruta.Oftez si imi scot telefonul din geanta.Dupa cateva minute imi urmeaza toti exemplul,si astfel am ajuns sa stam toti pe telefoane.Dar apoi mi-a venit in minte o idee pe care am luat-o dintr-un film.

-Lasati telefoanele si puneti-le in mijlocul mesei,spun eu hotarata,starnind priviri confuze.

-De ce?intreaba Andrew bulversat.

-Am vazut asta intr-un film,explic eu.Erau mai multi tineri intr-o cafenea,si ca sa isi petreaca timpul unui cu altul mai mult si sa se distreze mai calumea si-au lasat telefoanele in mijlocul mesei iar cel care si-a luat telefonul de acolo a trebuit sa plateasca toata consumatia.

-Suna interesant,spune Anna.Haideti sa incercam.

S-au resemnat pana la urma cu ideea si ne-am asezat telefoanele pe masa.Apoi am inceput sa ne privim unii pe altii ca niste idioti.

-Haideti ce naiba,tipa Fletcher facandu-ne sa tresarim,sunteti tare morti.Sa vina chelnerul,inca un rand de cocktailuri pentru fete si doua beri pentru mine si Andrew,fac eu cinste toata seara,adauga el luandu-si telefonul de pe masa.

Cu totii am inceput sa aplaudam si sa chiuim.Se vedea ca seara abia acum incepe.Am mai stat cateva minute pana sa ne vina bauturile,dupa care,nu stiu inca de ce,dar am cerut nota si ne-am ridicat sa plecam.Ajunsi in mijlocul drumului si observand ca este abia ora 8 seara,ne-am hotarat sa o zbughim in alta parte.

-Si care este urmatoarea destinatie?

-Sound,clar.

Dark Eyes ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum