13.Ea chiar mă înțelege.

78 10 0
                                    

-Ce dor mi-a fost de tine fato,chiar ti-am simtit lipsa in ultima vreme,spune Ally,cu care m-am revazut in sfarsit dupa aproape doua saptamani de cand nu am mai stiut nimic una de alta.

-Si mie,sincer mi-a fost dor de barfele si nebuniile noastre.Liz nu este cea mai exhibitionata fata,spun eu compatimitoare.

-Of dar cine mai e ca noi?Si apropo de asta,cum e in lumea celor frumosi si destepti dar nu prea populari si cam sechestrati in clasa?

-Ally nu fii rea,Michael chiar este un om super amuzant si popular in liceu.Si nici Daniel nu e precum spui tu.Trebuie sa recunosc ca Mark este unpic mai retras fata de ei,dar nu am nevoie nici de cineva mai increzator decat mine,spun eu mandra.

-Nu ai nevoie de cineva mai increzator decat tine,si totusi ai fost cu Andrew.Si apropo de Andrew,prietena mea facu o pauza dramatica aprinzandu-si o tigara,a inceput sa comenteze despre tine si Mark.Ma rog,mai mult despre tine.

-Vorbesti serios?Si ce a zis?intreb eu,curiozitatea mea atingand cote maxime.

Cu toate ca eu si Andrew am avut o relatie superba.Aceasta s-a terminat urat.Cred ca va amintiti,am mentionat in primele capitole,dar hai sa va spun mai pe larg ce s-a intamplat,acum ca am ocazia.Eu si Andrew aveam aproape o luna de relatie,si in ochii nostrii avea sa fie ceva destul de serios.Doar ca in ultima vreme incepusem sa ne certam pe tema Revelionului,pe care din pacate nu reuseam sa il petrecem impreuna.Eu plecam cu parintii in vizita la niste rude de la munte,iar el a fost invitat la o petrecere organizata la mega-resedinta unui coleg de clasa.Stiam ca Andrew are o pofta nestapanita de alcool si "verdeata",ce au asupra lui efecte mai putin bune,iar eu eram in stare sa ma rog in genunchi in fata lui sa se abtina din a face exces de orice s-ar fii servit acolo.Ceea ce ma intriga pe mine complet in toata aceasta situatie este faptul ca avea sa fie prezenta si fantezia tuturor baietilor din liceul nostru,Candace Lacoste(da da,ca firma aia,stiti voi).Tipa era in clasa cu Andrew si Ally,si trebuie sa recunosc ca o vedeam ca pe o amenintare,stiind ce trecut au avut ea si Andrew,si ce slabiciune are pentru ea.Dar el mi-a garantat ca nu se va intampla absolut nimic,dar eu si neincrederea mea nu suntem actrite bune cand vine vorba de asta asa ca nu am putut sa ne prefacem ca totul e ok,iar Andrew s-a enervat ca nu am incredere in el.Ca sa fiu eu cu preacurata mea constiinta impacata,am pus-o pe Ally sa imi dea raportul.In noaptea de Revelion,in timp ce eram la masa cu intreaga familie,imi aud haotica sonerie a telefonului.Ma suna Ally,deja simteam fiori pe sirea spinarii.Draga mea prietena era beata moarta si incerca sa ma calmeze ca Andrew si Candace doar se saruta,deocamdata,nu au facut nimic mai mult.I-am inchis telefonul si am fugit pana in capatul celalalt al statiunii sa reflectez la tot ceea ce am auzit.In urmatoarele 2 zile am stat sa ma cert cu Andrew,care sustinea ca il acuz pe nedrept.Vrajeala.Apoi s-a despartit de mine.Sfarsit.Dar din acel moment imi urmareste fiecare pas pe care il fac si imi comenteaza fiecare relatie,deoarece poarta asupra mea o neobisnuita ura.Iar jumatate din timpul vietii lui nenorocite si-l petrece intorcand fara succes pe toti impotriva mea.Iar legat de comentariile lui proaste,observ ca loveste din nou.

-Pai se intreba de ce e Mark impreuna cu tine,ca el nu se respecta daca umbla cu una ca tine.

-Este nevoie sa ii amintesc de faptul ca si el a fost impreuna cu mine,si se mandrea de parca s-ar fii insurat cu Selena Gomez?

-Hai nu te enerva,stii ca e un adevarat dobitoc.Ceea ce conteaza acum e Mark.Si faptul ca tu esti impreuna cu el.Miriam tu iti dai seama de asta?Il ai ca iubit pe Mark Thomson,cel mai venerat baiat din tot acest liceu.Inainte nici macar nu puteai sa visezi la asa ceva,recunoaste.

-Eu nici macar nu il cunoasteam inainte,spun eu stanjenita.

-Eu da!Stii cate fantezii am avut cu baiatul ala?Nu stii!striga ea catre mine,facand pe toata lumea din cafenea sa tresara si sa priveasca spre masa noastra.Ups...,adauga ea apoi topindu-se in fotoliul ei.

-Ally puteam sa traiesc foarte bine si fara sa stiu asta,chicotesc eu,dupa care incepem amandoua sa radem incontrolabil,pana ne-a distras soneria telefonului meu.Era Mark,nu ne mai vazusem de joi,din ziua in care i-am facut scandalul in mijlocul strazii,in plina ploaie si furtuna.

-Hei iubire,ce faci?

-Am o urgenta grava Miriam,incepu el hotarat dar totusi putin cam panicat.Trebuie sa ma ajuti.

-Oh,da,desigur,spune!zic eu incercand sa o indepartez de mine pe Ally care statea cu urechea lipta de telefonul meu pentru a auzi si ea convorbirea.

-Deci chiar nu am nici cea mai mica idee,bai dar chiar nu stiu,cu ce sa ma imbrac,spuse el intr-un final.Trebuie sa ma ajuti.Camasa de blugi sau cea alba descheiata cu tricou negru pe dedesubt?

Ally se departa rapid de mine pentru a-si putea stapani rasul,dar reveni sa asculte si restul conversatiei.

-Camasa de blugi,camasa alba,tricou alb,ma dezamagesti Mark,mimez eu tristetea in voce.

-Dar ce culori ai vrea printeso?

-Of,Mark,tie ti-ar sta genial in verde,de ce nu vrei sa intelegi odata pentru totdeauna acest lucru?

-Dar nu am nimic verde iubire.Deci pana la urma cu ce sa ma imbrac?

-Costumul lui Adam,urla Ally in telefon langa urechea mea.

-Da,Mark,aia e fost Ally,spun eu impingandu-mi prietena inapoi pe scaunul ei.Da,perversa mica,exact.Pai eu optez camasa de blugi.Ok,distractie placuta!Ally te urasc,adaug eu dupa ce inchei apelul.

-Ce fel de baiat isi suna iubita ca sa o intrebe cu ce sa se imbrace,izbucneste ea continuand sa rada.

-Un baiat ca Mark,bine?Nu mai rade si cere nota sa plecam odata,ne-am facut destul de ras.

Da,si cam asa decurge o zi obisnuita cu Ally.V-am spus vreodata cum am ajuns noi prietene?Presupun ca nu.Ei bine,ea a fost una dintre fetele pe care desi nu le cunosteam,se rugau de mine sa particip la Miss Boboc,eu nefiind 100% hotarata de ceea ce aveam sa fac.Ok,nu i-am dat prea mare atentie tipei.Eu imi vedeam de viata mea.Incepusem relatia cu Alexander,toate bune si frumoase pana ziua in care l-a apucat pe el nebunia sa se desparta de mine.In ziua aceea de joi,stateam ca o trista in ploaie in intersectie asteptand Dumnezeu stie pe cine,suspinand sub umbrela mea care numai umbrela nu era la cat de flendurita de vant era,cand Ally s-a apropiat de mine ca o raza de soare ce tragea dintr-o tigara electronica,lucru nemaivazut de mine pana atunci.M-a intrebat ce am patit,dar pana sa raspund am inceput sa plang ca o idioata,iar ea sa ma priveasca cu subinteles."Alexander?",eu am dat aprobator din cap,iar ea m-a luat de brat si ne-am indreptat impreuna spre liceu,promitandu-mi ca va vorbi ea cu el despre asta si imi va da si mie intregul raport.Apoi sambata m-a chemat sa vin cat mai repede prin cartierul ei,spre suprinderea mea sa o gasesc sarutandu-se cu Allan,cel mai bun prieten al lui Alexander,si amandoi sa imi faca deosebita surpriza de a-mi spune ca va iesi cu noi insusi Alexander.Dar vremea nu a tinut cu noi,asa ca am sacrificat toti trei o tigara adapostiti intr-o statie de autobuz,dupa care Ally m-a condus la ea acasa pentru prima data.Cine ar fii crezut atunci ca peste 2 luni o sa ajung sa frecventez acel loc mai ceva ca pe propria casa,iar fata asta sa imi fie mai mult o sora decat o prietena?Intradevar,ceea ce ne-a unit pe bune au fost relatiile cu cei doi baieti.Chiar zilele trecute ma gandeam la vorba lui Allan "Stiti,voi doua veti avea o prietenie frumoasa de pe urma relatiilor cu noi".Doamne Allan,pe cat de putin te suport eu,pe atat de multa dreptate ai avut atunci.

Dark Eyes ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum