5.Te-ai ars.

105 12 0
                                    

(la media este un gif cu Mark)

Am incercat pe cat posibil sa fiu suparata pe Mark,sa nu ii raspund la mesaje decat dupa 4-5 ore si sa fiu indiferenta,sa-l fac sa se simta prost.Ei bine,pot spune cu toata sinceritatea...ca nu am reusit.Este genul de persoana care chiar daca ti-ar decapita jucaria preferata nu ai avea cum sa te superi pe el.Si uite asa am vorbit din nou cu el toata seara,trecand de la un subiect la altul.S-a mai si oferit ca a doua zi sa ramana dupa liceu si sa stea cu mine fiindca eu nu am niciodata chef sa stau la ultima ora,asa ca deobicei chiulesc.Pentru o fractiune de secunda am luat in calcul ca as putea sa imi iau teapa,la fel ca data trecuta,dar nici macar eu nu am atata ghinion.Asa ca am stabilit sa mergem sa ne plimbam prin parcul din apropiere.El a parut chiar foarte entuziasmat de idee ceea ce a facut sa imi licareasca putin farama de speranta pe care o mai aveam.

Toata noaptea nu m-am putut gandi decat la ziua urmatoare,cand voi sta o ora intreaga cu Mark,doar noi doi,singuri,intr-un parc.Ma rog,si alti zeci de oameni dar nu conteaza.Oare de ce a insistat sa stea cu mine?Va ganditi si voi la ce ma gandesc si eu?

******************

-Dar Miriam ai promis ca vii cu mine!!

Ally se facuse la fata mai ceva ca sucul de rodie.Am uitat complet ca astazi iesim la aceeasi ora(asta daca chiulesc eu) si trebuie sa merg cu ea la cumparaturi sa-si aleaga o tinuta pentru petrecerea de sambata(va povestesc mai incolo).

-Ally,dar e vorba despre Mark!De ce vrei sa imi strici visele?O sa merg cu tine maine,avem tot timpul din lume pana sambata.Eu ies in seara asta cu Mark,maine mergem la cumparaturi,si toata lumea e fericita!

-Bine fie.Off uneori ma enervezi la maxim si imi vine sa te strang de gat.

-Da si eu te iubesc.

A fost destul de usor sa o conving.Urc scarile vesela si mandra de mine si dau nas in nas cu Mark.Vazandu-ma,zambetul sau deveni si mai larg,ochii sai negrii stralucind mai ceva ca un cristal Swarovski.Dar ceea ce mi-a atras atentia a fost ghiozdanul care il purta pe umar.Am inceput sa ma panichez.

-Heii Mark!

-Miriam,ce faci?spune el trecandu-si degetele prin parul negru lucios.

-Ma duceam in clasa.Hm,tu ce faci?Ramane cum am stabilit diseara?il intreb eu privindu-I ghiozdanul cu subinteles.

-Desigur!isi privi apoi si el ghiozdanul.Ah,ai crezut ca plec,rase el,de fapt ma duc la laboratorul de biologie,si cum e ultima ora,imi iau toate lucrurile din clasa.

-Nu...nu...nu asta credeam,adica ce vreau sa spun e...ma balbaie eu stanjenita.

Melodia aceea enervanta care tine locul clopotelului ma salva din a mai spune o prostie.Urc o treapta dandu-I de inteles lui Mark ca trebuie sa plec.

-Vorbim dupa ore!ma salute el scurt cu mana si facandu-mi cu ochiul.

Ma bucur din tot sufletul ca nu am lesinat acolo pe scari,caci in momentul ala Alexander se intrepta spre mine din directia opusa.Il mai stiti pe Alexander?Se afla si el la bal,la masa noastra.Intotdeauna am avut o slabiciune pentru el si ochii lui albastrii.Ceea ce nu am spus pana acum este ca am avut o relatie foarte frumoasa cu el.Doua luni pe care nu le voi regreta niciodata.El a fost prima mea iubire din liceu,dar el nu va stii niciodata asta.Totul intre noi a inceput cu un pariu stupid si copilaresc,apoi totul a luat amploare,ajungand sa fim un cuplu pe care probabil foarte multi l-ar invidia,dupa parerea mea.Am zis intotdeauna ca el este versiunea mea baieteasca.Dar totul nu statea asa perfect pe cat arata la exterior.El nu era genul de "baiat dulce si stresant".El ma tinea ca pe un bibelou,de teama sa nu ma sparg si extrem de indiferent si ignorant.Nu ca as fii eu genul de fata care sa lesine dupa dulcegarii de doi bani dar pana si eu simteam nevoia de putina afectiune uneori.Asta era ceea ce ne lipsea noua,asa ca am hotarat,de comun acord,sa ne despartim.O vreme nu am vorbit absolut deloc.El a mai avut dupa,o relatie,si eu la fel.Iar deocamdata amandoi suntem singuri.Si cum am spus,am o mare slabiciune pentru el.

Dark Eyes ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum