11.Cumpărături în familie.

86 11 0
                                    

-Hai ca e bun,nu-I asa?intreba Daniel indesandu-si cartofii prajiti in gura.Mancarea gratis e cea mai buna.

-De fapt nu e gratis,a-ti dat bani pe ea,spun eu mestecand cu pofta hamburgerul.

-De fapt,nu sunt banii nostrii,interveni Mark,de asemenea foarte atras de cartofii prajiti din fata lui.Sunt din fondul clasei.

Hohote de ras se pornira la masa noastra.Asta da lovitura,baieti.Pe la mijlocul saptamanii,dupa liceu,ne-am dus in cel mai apropiat supermarket pentru a ne pierde timpul bineinteles,si pentru a se holba baietii la magazinele sport.Eu si Liz,prietena lui Daniel,oftam exasperate cand vedeam ca iau la rand fiecare magazin si studiaza in detaliu fiecare pereche de adidasi.Dar bineinteles ca ei faceau fetele acelea de catelusi plouati si milogi care ne induplecau.In cele din urma,eu si Liz am venit cu ideea sa ne asezam pe bancile din centrul supermarketului.Serios acum,baietii astia sunt mai ceva ca noi cand vine vorba de cumparaturi,cum sa nu te doara picioarele si capul de nervi?

-Cum te intelegi cu Mark?ma intreba Liz.

Liz este o fata foarte draguta,genul acela prietenoasa cu toata lumea si mereu zambitoare.Mai e si micuta,cu parul lung si ochii mari si caprui.Ea nu pune prea mare accent pe aspect,dar Daniel o iubeste enorm si nimeni nu are nimic de comentat in privinta asta.

-Foarte bine.Perfect chiar,raspund eu.

-Mark este un baiat foarte bun,ai grija de el,se vede ca tine la tine mult de tot si nu merita sa il faci sa sufere.

-Nici nu am de gand sa fac asta.Nu imi imaginez vreun motiv ca sa ma despart vreodata de el,spun eu razand.

-Miriam eu vorbesc foarte serios.Este un baiat prea bun.Si ca si tine nu a avut el prea mare noroc in dragoste pana acum.Sunt foarte fericita pentru voi si ca va intelegi atat de bine.Sper sa va tina cat mai mult posibil,spune ea serioasa privindu-ma intens in ochi.

-Si eu sper asta,crede-ma.

Ma imbratiseaza scurt si apoi ne ridicam sa pornim in cautarea baietilor.De un sfert de ora sunt pierduti prin magazin.Ma uit la ceas,21:38,e destul de tarziu avand in vedere ca noi am iesit la 18:30.Si dupa inca un sfert de ora de cautat,in sfarsit am dat de ei...cautandu-ne pe noi.

-Unde ati foooost?intreba Mark ca un copil rasfatat batand din picior.

-Am stat de banca,ne-ati alergat destul in seara asta,spune Liz sarind in bratele lui Daniel.

Mark se apropie de mine si ma imbratisa ridicandu-ma si invartindu-ma in aer,de parca nu ne mai vazusem de ani de zile.Ma lasa apoi jos si imi saruta toata fata.

-Mi-a fost dor de tine,spune el pe acelasi tot de copil rasfatat,strangandu-ma in brate inca o data.

-Ai lipsit doar cateva minute,Mark,cand nu ne vom vedea zile intregi cum va fii?intreb eu trista.

-Asta nu se va intampla niciodata,spune el sarutandu-ma pentru a miia oara.Hai,te duc acasa,e tarziu.

-Mi-ai citit gandurile.

Ma ia de mana si ne indreptam spre iesirea din magazin,nu inainte de a fii sigur ca am caciula pe cap si geaca incheiata.E atat de dragut dar mult prea protector pentru mine.Dar cine sunt eu sa comentez felul lui de a-si arata dragostea?Tot drumul pana acasa ne-am alergat,ne-am impins si ne-am tachinat ca niste copii.Intr-una dintre lungile noastre discutii nocturne de dinainte sa fim impreuna,amandoi am recunoscut ca adoram relatiile distractive si dragute,fara certuri stupide.Cam asa este si relatia noastra.Multi ar spune ca avem o relatie de copii dar cine naiba ar vrea o relatie serioasa ca de adulti?Eu cel putin nu sunt fana a cuplurilor care par casatoriti,care se cearta zilnic,se ignora ore intregi,apoi se cearta iar,se inseala unul pe celalat din nevoia de a scapa de "ala/aia,ca e enervant/enervanta" dar de fata cu ceilalti par cel mai fericit cuplu si ca nu le lipseste nimic.Patetic.

Dupa ce Daniel,Liz si David,care saracul de el a trebuit sa ne suporte giugiulelile,au plecat fiecare spre casa lui,am ramas singura cu Mark.

-Deci ce ai facut cu Liz?Ne-ati barfit?ma intreba el privindu-ma provocator.

-Normal ca v-am barfit,raspund eu razand.

-Aha,si ce ati zis despre mine?intreba el trecandu-si un brat pe dupa umerii mei si privindu-ma cu superioritate.Ca sunt super sexy si am freza misto,ca ma iubesti foarte mult si ca viata ta ar fii oribila fara mine,nu?

Incep sa rad zgomotos iar el se opreste imbufnat in mijlocul drumul,punandu-si gluga peste cap si privind tinta in jos.Ma duc spre el si ii mangai cu afectiune blanita glugii.

-Da,ai dreptate cu tot ce ai zis,mai ales cu ultima parte.

Isi ridica privirea uimit si eu ii zambesc inocent.Ma ia in brate si ma rasuceste din nou in aer tot in mijlocul drumului.

-Si eu,sopteste el sarutandu-ma.

-Si tu ce?baigui eu inca ametita.

-Ultima parte,spune si imi face cu ochiul cu subinteles.

Urmatoarea jumatate de ora ne-am petrecut-o imbratisandu-ne si sarutandu-ne pe acelasi zid de beton de langa blocul meu.Inca imi rasunau in cap cuvintele Lizei "ai grija de el".Deodata,ma ridic de pe zid si ma postez in fata lui,privindu-l foarte serioasa.

-Ce s-a intamplat?ma intreaba el confuz.

-Mark,o sa am mare grija de tine,spune eu si il iau de mana.

Se uita la mine uimit pret de cate secunde,strangandu-ma de mana.

-Promiti?spune el zambindu-mi dulce.

-Promit,spune eu inca foarte serioasa.

Se apleca tragandu-ma spre el si imbratisandu-ma dragastos.

-Si eu voi avea grija de tine,Miriam.Iti promit.

Dark Eyes ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum