(la media este melodia despre care voi mentiona mai jos)
Cum a decurs ziua urmatoare?Pai,asa-zisele noastre "planuri" au fost anulate din cauza vremii nefavorabile,mai pe scurt,a plouat cu galeata si nimeni nu a avut chef sa paraseasca patul.Nu pot sa ii inteleg pe unii.Eu ador ploaia,imi place sa o privesc,imi place sa ies in ploaie,insa prietenii mei nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine la acest capitol.Ally mi-a propus sa facem un grup pe Skype si sa stam la o barfa,Dave m-a chemat la el sa ii fac suvite blonde (nu intrebati),iar de Andrew inca nu stiu nimic.Din cate am auzit si-a facut cativa prieteni noi,niste tipi din liceu de care nu am auzit.De unul dintre ei,Dustin,am auzit de la Nicole.Imi povestea ca vorbeste cu el de la o vreme,si ca intre ei se cam leaga ceva.Nu prea am luat in seama acest aspect.In fine.Nu am acceptat nici una dintre propunerile de mai sus,asa ca am preferat sa vegetez pe canapea uitandu-ma la seriale,obicei pe care l-am capatat mai nou de cand a inceput vacanta si care,am impresia,ca devine obsesie.
Am mancat incontinuu si am urmarit nenumarate episoade,pana cand am adormit cu laptop-ul in brate si telefonul sub perna,care a inceput sa sune cand era somnul mai dulce si visam ca ma aflam pe o plaja insorita intr-un loc exotic.Bag mana sub perna bajbaind dupa telefonul indesat pe cine stie unde,si raspund fara sa ma mai sinchisesc sa vad cine este persoana oribila care imi perturba asa somn.
-Alo,da?raspund ragusita.
-Nu imi spune ca dormeai,pufneste Chris in telefon.
-Uau,nu mai bagi lumea in seama de doua saptamani si brusc te-ai gasit sa ma suni fix cand aveam un vis asa frumos.
-Din nou plaja insorita?
-Cum ai stiut?
-Miriam,te cunosc prea bine,spune el oftand.Si da,imi pare rau ca nu am dat nici un semn de viata in ultimul timp dar am avut niste treaba.Stii tu...
-Ah,din nou Amber?Iar v-ati despartit?
-E o poveste mai complicata.Iti povestesc daca iesi cu mine afara.
-Cand?tresar eu.Acum?
-Aaa nu,ma gandeam la luna viitoare,insa nu stiu ce program am dar totusi te voi anunta,spune el exasperat.Normal ca acum.Haide doar nu o sa ai de gand sa stai in casa toata ziua,uite de frumos e afara.
V-am mai spus vreodata cat de bine ma intelege omul asta?
-Chris ultimul lucru pe care vreau sa il fac este sa ies afara si sa iti ascult tie povestile de dragoste despre fata cu care m-ai inselat.
-Heeeei,acum imi scoti ochii cu asta?Hai sa nu mai punem la socoteala faptul ca noi doi am fost intr-o relatie,ok?Hai mai bine sa spunem ca am fost prieteni asa buni din totdeauna.Asa ca hai afaraaaa,incheia el pledoaria simtind disperarea din vocea lui.
-In cat timp?spun eu oftand si lasandu-ma pagubasa.
-In 15 minute.Stii ca te iubesc,pa.
-Nici eu.Pa.
Arunc telefonul in pat si incep sa ma pregatesc.Omul asta imi e tare drag,dar uneori este atat de enervant.E de apreciat faptul ca ne numeste "prieteni foarte buni".Macar de nu ne-a mers relatia,ca si prieteni suntem geniali.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
Non-FictionMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...