Inca ma bantuiau cuvintele lui Chris.Il inteleg intr-o oarecare masura ca nu doreste sa se arunce din prima in aceasta relatie,mai ales ca nu am apucat sa ne cunoastem prea mult cu toate ca am vorbit aproape 3 zile incontinuu.M-am decis intr-un final sa il scot din casa,pe el si pe Arthur,fiindca inca ma simt ciudat sa ies doar eu si el,nefiind inca un cuplu.A parut chiar uimit de invitatia mea.Serios?Par eu genul care "seduce si se duce"?Nu imi pot inchipui la ce se astepta oare din partea mea.Ma rog,m-am uitat la ceas si am vazut ca mai am timp 2 ore sa ma pregatesc inainte de intalnirea cu ei.Si cum eu sunt genul de persoana care se hotaraste foarte greu in privinta hainelor,parului,machiajului,pantofilor,am inceput deja sa cotrobai prin toata casa.
Dupa o ora si umpic am ales un cardigan albastru,un tricou roz pal,niste blugi si tenesi asortati cu tricoul.Mi-am facut niste bucle lejere si am renuntat pentru acea zi la machiaj,amintindu-mi de una dintre discutiile mele foarte deep cu Chris in care imi spunea ca apreciaza la o fata naturaletea,nu isi doreste sa mearga pe strada cu o papusa Barbie.Sper sa merite,idiotule.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Ai de gand sa cobori sau trebuie sa vin eu dupa tine sa te trag de picioare pana afara?pufnesc nervoasa la telefon.
-Stii doar ca eu sunt printesa aici,si chiar nu m-ar deranja sa vii pana la blocul meu.Inca nu mi-am facut parul.
-Dar mie chiar nu imi pasa cum iti sta tie parul si stii asta,oricum esti urat,plus ca nu te alege nimeni acum.
-Esti geloasa?Ti-e teama ca ar putea pune ochii pe mine alta fata?spune el razand batjocoritor.
-Hai nu te intrece cu gluma,il atentionez.Coboara mai repede,aproape am ajuns la Himalaya.
I-am inchis si am cautat din priviri banca pe care am stat in acea seara,de la poalele dealului.M-am bucurat cand am vazut ca nu era ocupata,asa ca m-am asezat acolo,nestiind in ce parte sa ma uit dupa Chris.Oh dar cat de greu era sa vezi un tip de 1,90,hai 2 metri cu tot cu freza,ce mai mult ca sigur purta un tricou cu o trupa de care eu nu am auzit?Nu prea greu,va dati seama,si ca tot vorbind de lup,uite-l ca vine.Dar nu am luat in calcul un lucru.Ce s-a va intampla cand ne vom intalni?Ne vom saruta?Ne vom imbratisa?Ne vom bate pana cadem lati?Saaaau nimic din cele de mai sus.Doar s-a trantit pe banca langa mine,zambindu-mi prosteste.
-Iti plac?ma intreba el facandu-mi semn spre ochelarii sai de soare.
-Sunt minunati,spun sarcastica.Unde-i Arthur?
-Ajunge si el imediat.Va venii cu prietena lui.
Aproape ca ma inec cu aerul.Prietena?Arthur are o prietena?Nu ma intelegeti gresit,nu vreau sa par rautacioasa dar Arthur nu e cel mai atragator baiat pe care il stiu.Este la fel de inalt ca si Chris,doar ca mult mai slab.Par brunet tuns periuta,mustata si barba de fecior si aparat dentar care straluceste enervant atunci cand zambeste.Vedeti?Nu cred ca va atrage intr-un fel pe voi dragele mele cititoare.Chris pufni intr-un ras haotic urmarindu-mi reactia.
-Buna gluma,ha?spune el stergandu-si o lacrima imaginara.Uite,aia e prietena lui Arthur.
Se ridica si se indrepta spre baiatul care se apropia de noi,smulangandu-i mingea aurie din mana,incepand sa jongleze cu ea.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
SaggisticaMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...