(la media este un gif cu Ally)
Au trecut 2 luni de la bal.Nu imi amintesc mare lucru decat ca undeva cu o ora inainte de anuntarea castigatoarei de la miss ne-am luat gecile pe noi si am fugit intr-un club din centrul orasului,de unde am sfarsit beata moarta si intr-o relatie cu Andrew,care toata seara a stat dupa mine.A fost o noapte frumoasa,de unde am avut totusi ceva de castigat.Andrew era un baiat foarte frumos,blond-roscat cu ochii albastrii,inalt si bine facut,bun prieten cu Ally.In fine,totul parea aparent perfect si eram un cuplu de invidiat prin liceu.El se purta exemplar cu mine si am petrecut momente minunate de Craciun si in vacanta de iarna.Insa orice inger are demonul lui,si cat timp am fost plecata o saptamana din oras,dragul meu Andrew si-a facut de cap cu cateva domnisoare.O surpriza foarte placuta,ce pot spune,si astfel am sfarsit prin a ne desparti cu o zi inainte de a ne sarbatori o luna de relatie.Insa nu regret nimic din ceea ce s-a intamplat.
Cu toate acestea eu nu stiam absolut nimic despre misteriosul tip de la bal.Dupa ce m-am intors in oras in ultimul week-end din vacanta de iarna,m-am intalnit cu Ally si am fost la o cafea.Dupa discutiile de rigoare pe care le aveam de fiecare data,noutati,barfe etc am decis sa deschid pentru prima oara subiectul legat de intamplarea de la bal.
-Ally uite,in seara balului am intalnit un tip,am zis eu foarte serioasa.
-Oh da,si eu.De fapt nu doar unul,ci foarte multi,a inceput ea sa chicoteasca sorbind din cafeaua aburinda.
-Am ramas cu sechele,daca pot sa spun asa.Era absolut superb,nici nu am cuvinte sa il descriu.
-Si?De ce nu i-ai cerut numarul sau ceva?Ai avut o mega oportunitate...
-Nu,nu am avut.Pentru ca a plecat exact inainte sa apuc sa il intreb ceva.Nu stiu nimic macar cum il cheama,nici in ce liceu e.Incep sa cred ca am avut vedenii sau ceva.Era prea frumos ca sa fie real.
-Pai,nu stiu,ar trebui sa te interesezi de el.Mai intrebi persoane din liceu,cine stie.
Am inceput sa i-l descriu cat de amanuntit am putut,in timp ce ea dadea "pagina cu pagina" facebook-ul,intrand pe toate profilele cunoscutilor si uitandu-ne la prietenii lor,chiar si la prietenii prietenilor lor pentru ca pana la urma daca a fost invitat la balul liceului nostru inseamna ca se cunoaste totusi cu careva dintre colegii nostrii.Fara succes,nici unul nu corespunea descrierii mele.Eram gata-gata sa ma dau batuta,cand,deruland pe ecranul telefonul news feed-ul am dat peste o poza putin neclara cu un grup de baieti,poza facuta in seara balului.Cred ca v-ati prins si voi deja.Undeva in marginea grupului am zarit camasa aceea bleumaren si ochii negri.El era.Am dat zoom si am apropiat telefonul spre Ally,lovind-o in fata.
-Auci,asa disperata esti?
-Ally el e!El e tipul de la bal!Nu imi vine sa cred.Puteam foarte bine sa intru in albumul cu poze al lui Michael,staaai...ce legatura are cu Michael de la clasa de matematica avansata?
Ally si-a scos din geanta ochelarii si a privit mai atent poza.A scos un mic tipat de incantare si uimire si apoi m-a privit tinta.Deobicei cand face chestia asta inseamna ca urmeaza sa imi spuna ceva incredibil de important si serios.Ori asta,ori are mare nevoie la toaleta.Eu cred ca de data asta va fi prima varianta.
-Tu stii cine este "tipul misterios de la bal" dupa care esti tu atat de inebunita de o luna incoace?a mai privit odata ecranul.Nici nu iti vine sa crezi cat noroc poti sa ai fraiero.
-Nu ma mai fierbe atat si spune-mi odata cine e.
-Este Mark.In clasa cu Daniel,Michael,David si Stone.Ii stii tu.Este cu noi in liceu,ca sa fiu mai explicita.
Aproape ca m-am inecat cu frisca de la cafea.Cum de nu l-am observat pana acum?E clar,nu numai Ally are nevoie de ochelari.Si brusc,un zambet stupid imi inflorise pe fata.Viata mea la liceu incepea sa devina mai interesanta si chiar aveam nevoie de cineva care sa ma faca sa uit de idiotul de Andrew.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
SaggisticaMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...