28.A fost Horror.

27 6 0
                                    

                                      Nici nu stiu cu ce sa incep.Iesirea noastra la film a iesit...da,pai,cum sa va zic.Am vazut un film horror.Cred ca cel mai horror dintre toate filmele horror vazute pana acum.Eu nu sunt fana acestui gen.As fi preferat o comedie sau nu stiu,orice,chiar si o animatie.Pe langa asta,ce s-au gandit Flecher,Andrew si Alexander(daaa,a venit si el) sa faca.Au venit toti trei cu niste ghiozdane de munte pe care le-au umplut cu cipsuri,pop-corn si sucuri."Sa facem economie" au zis ei.Dar,surprinzator,ideea lor a fost buna.Exceptand privirile dubioase ale body-guarzi-lor.

                                      Pe tot parcursul filmului,am fost scindata intre dorinta de a-l imbratisa pe Andrew sau pe Alexander la scenele complet hidoase ale filmului.Mda,am uitat sa va zic,unul se afla in stanga mea,iar celalalt in dreapta mea.Mai bine de atat nici ca se putea.Va imaginati cat este de ciudat sa stai intre doi fosti?Doua caractere complet diferite: baiatul rau,dulce dar indiferent,asa-zis "seful tuturor" si baiatul  aparent perfect,sofisticat,dar cu o minte pe care as putea sa o descriu ca fiind malefica.

                                      Si atunci,cand chiar nu ma puteam decide,mi s-a dat un semn de sus: Flecher i-a cerut lui Alexander sa faca schimb de locuri ca sa poata sta langa Ally.Si astfel,am sfarsit prin a ma cuibari in bratele lui Andrew,care era mai ingrozit decat mine la unele scene ale filmului.

                                      Imi amintesc si acum de cate ori am planuit sa mergem impreuna la film,insa eu,mica si fraiera cum eram,imi era prea teama sa ies singura cu un baiat in astfel de circumstante.Amandoi la un film.Singuri.Este atat de ... romantic.Iar eu nu sunt o persoana romantica.Daca ar fi sa aleg in a merge la un film cu un baiat,sau sa ne pierdem vremea cu gasca undeva intr-un pub,cred ca v-ati prins ce as alege.Insa acum lucurile s-au schimbat,si nu mi se mai pare atat de ciudat sa ies singura cu un baiat.Stand acum,cu Andrew, atat de aproape unul de celalat,incep sa imi amintesc de ce l-am placut atat de mult,in ciuda caracterului sau.Nu pot sa imi explic ce vad la el.E doar modul in care el ma duce in alt loc in care nimeni altcineva nu ma poate duce.Insa nu am putut niciodata sa uit tot ce a facut,si Doamne cat as face daca mi s-ar da ocazia.Necazul este că nu poţi şterge nimic din ce s-a petrecut în viaţa ta. Tabloul rămâne aşa cum a fost pictat. În literatură, scriitorul poate să renunţe la porţiuni care nu sunt în armonie cu întregul, dar viaţa păstreaza totul, nimeni nu poate înlătura un singur rând măcar.

                                      Dupa ce s-a terminat filmul si am iesit pe terasa mall-ului,ne-am dat seama ca incepuse ploaia.Nu numai ca aveam machiajul intins si parul vraiste,dar eram si imbracata ca de plaja iar afara deja se lasase cam racoare.

                                             -Si acum ce facem?intreba Alexander acoperindu-si capul cu mainile,de parca asta ar ajuta cu ceva.

                                             -Veniti la mine,propune Ally.Oricum parintii mei nu sunt acasa,si putem vedea partea a doua a filmului.Ce ziceti?

                                      Am aprobat cu totii ideea si am chemat un taxi,fiindca noi suntem smecheri si avem si bani de taxi(ma rog,Flecher are,ca noi ceilalti faceam impreuna vreo 5 lei).Si ca sa fie treaba facuta,s-au gandit sa se opreasca la primul supermarket sa cumpere si o sticla de vodka,fiindca apa nu le mai place prietenilor mei.Cand am ajuns acasa la Ally,fiecare s-a imprastiat la treaba lui: Ally si Andrew faceau cartofi prajiti,Dave cauta filmul,Flecher si Alexander desfaceau vodka,iar eu,fara nici un scop in viata,m-am aruncat in pat si m-am invelit.Cred ca am adormit cateva minute,fiindca nici nu am realizat ca toata lumea a intrat in camera si s-a aruncat peste mine.

                                            -Ce idioti.Dormeam atat de bine,am plang eu infundandu-mi capul in perna.

                                           -Aici nu se doarme,aici de bea,spune Alexander intinzandu-mi un pahar de vodka cu suc de portocale.

Dark Eyes ( 1 & 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum