*In urma cu o saptamana*
When I die f***k it I wanna go to hell
Cuz I'm a piece of a s***t it ain't hard to f***king tell
Muzica si urletele noastre se auzeau din apartamentul lui Ally pana la bulevard.Petrecerea incepuse de ceva vreme iar Vodka curgea fara incetare.Eu dupa cateva shot-uri eram total data peste cap si dansam urcata pe canapea in timp ce restul se invarteau in jurul meu incercand sa ma opreasca din a sparge bibelourile mamei lui Ally.Si ceilalti erau destul de beti,dar reuseau sa se controleze,spre deosebire de mine.Insa eu nici macar nu imi doream sa fac asta.Cu atat eram mai beata cu atat puteam face mai multe chestii avand ca scuza faptul ca am baut si ca nu stiam de capul meu.
-Miriam da-te jos!striga Alexander disperat catre mine.O sa te lovesti de lustra.
Eu continuam sa dansez fara nici o problema si fara sa ascult ceea ce mi se spunea.Ajuns la limita nervilor,Alexander ma apuca de picioare si ma trase cu putere cazand ca o proasta in mijlocul sufrageriei,dar ameteala si anestezia datorata alcoolului imi atenuasera caderea.Cu totii se adunasera in jurul meu panicati.Eu ma ridic si strig cu un aer dramatic.
-Sunt bine!Vreau lamaie.
Ally ma apuca de dupa umeri si ma conduce catre bucatarie,asezandu-ma pe cel mai apropiat scaun.Alexander se apropie de mine dandu-mi violent capul pe spate si turnandu-mi pe gat jumatate de sticluta de zeama de lamaie
-Ai facut-o lata de data asta Miriam,esti beata moarta,spuse ea amuzata cu un aer vag ingrijorat.
-Si ce daca,ma distrez mai bine asa.Hai mai da-mi un shot sa mai prind niste curaj,spun eu razand nebuneste de accentul pe care il capata ea atunci cand e beata.
Prietena mea se ridica si scoate sticla de Absolut din frigider.Se opreste inainte sa inceapa sa toarne in pahar si ma priveste ridicand o spranceana si zambind malefic.
-Daca iti mai dau sa bei,ai tupeu sa il suni pe Mark?
Ma opresc din ras privind-o serioasa.Oare am tupeu sa fac asta?Haide Miriam,ai o scuza.Esti beata.Ce se poate intampla?Poate asa ai curaj sa ii spui si ca il placi,iar daca nu e reciproc,bagi dupa scuza ca ai fost beata si nu stiai ce spuneai.Da!
-Ce se intampla fetelor?intreba Andrew intrand in bucatarie cu nasturii camasii desfacuti aproape pana jos.
Arata genial de bine cu parul sau blond roscat ciufulit,ochii albastrii acum cu tenta sangerie de la alcool si camasa alba desfacuta.Chiar si beat e atragator.Nu Miriam,este un porc.Un idiot.Tine minte ce ti-a facut.Te-a inselat.
-Miriam vrea sa il sune pe Mark,il lamureste Ally privindu-l cu subinteles.
-Mark?Mark are prietena.
-Nu-I adevarat.Nu are nici o prietena!continua Ally enervandu-se.Andrew nu o mai minti pe Miriam si vezi-ti de treaba ta.Poate Mark chiar o place,si daca tu nu ai noroc sa dai de altcineva de cand te-ai despartit de ea asta nu inseamna ca trebuie sa ii strici ei planurile.
-Ma duc sa il sun,le intrerup eu cearta trecand printre ei si ducandu-ma la baie.Voi doi sa nu va bateti pana vin.
-Nu!Stai aici,sa vad eu ca il suni,ma opreste Ally cu un ton autoritar.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
Non-FictionMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...